Ga naar inhoud

Pedofilie wordt genormaliseerd


Aanbevolen berichten

Ik ben bang dat mijn comment richtlijn nummer 2 en 3 van het algemeen wetboek der netforum gaat verbreken. Ook begrijp ik dat ik bij het plaatsen van deze comment regel nummer 10 riskeer. Maar de waarheid, of tenminste op zoek naar de waarheid en te strijden voor de waarheid om dit vervolgens te verkondigen op een speelse maar ook serieuze manier, (ookal kan dat door sommigen als bot en grof ervaren worden) acht ik belangrijker wat betreft dit onderwerp. Edelachtbare, ik hoop dat u deze punten in overweging kunt nemen alvorens u tot een beslissing komt. Moge dat zijn het verwijderen van de comment of het, pauzeren of zelfs opheffen van mijn account.

Komt die dan:

Nog ff geduld, men is nog niet zo ver. Ze zijn nu in het begin stadium van: drag queens, queers/non-binary propaganda en uitleg over homo seks tijdens seksuele voorlichting. Bepaalde groepen binnen die gemeenschap zouden vast wel een stappen plan hebben, alhoewel ik geen idee heb hoe. Mischien dat er straks een naakte kerel voor de klas staat te lekken onder het mom van voorlichting. Ik geloof dat de lhbti gemeenschap daar ziek genoeg voor is mits het genoeg tijd en ruimte krijgt om de nodige voorbereidingen daartoe te treffen.

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...