Ga naar inhoud

Dit is abortus


Joshua

Aanbevolen berichten

Deze video is niet geschikt voor iedereen. Je moet er tegen kunnen.

Voor hen die voor abortus zijn. Jullie moeten deze video bekijken. Kijk maar goed, pauzeer. Geniet. Pleasure is toch belangerijker dan iemands leven? Alles voor de plessure.

Video hier: https://www.bitchute.com/video/6VeNVen4zB87/ via BitChute

Onthoud heel goed: het is NIET jou lichaam en ook niet jou keuze. De laatste keuze die jij hebt is zodra jij je benen opent, daarna ontstaat een nieuw lichaam dat niet van jou is. 

 

Reasons_social-media.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Flieko zei:

Deze video is niet geschikt voor iedereen. Je moet er tegen kunnen.

Voor hen die voor abortus zijn. Jullie moeten deze video bekijken. Kijk maar goed, pauzeer. Geniet. Pleasure is toch belangerijker dan iemands leven? Alles voor de plessure.

Video hier: https://www.bitchute.com/video/6VeNVen4zB87/ via BitChute

Onthoud heel goed: het is NIET jou lichaam en ook niet jou keuze. De laatste keuze die jij hebt is zodra jij je benen opent, daarna ontstaat een nieuw lichaam dat niet van jou is. 

Reasons_social-media.png

Dit is en blijft een moeilijk punt.

Wanneer begint het leven? En hoe zit het met vrouwen die zijn verkracht?

Ik denk dat het misschien mogelijk zijn moet, heel kort na de conceptie en alleen als er een heel goede reden voor is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Het is helemaal geen moeilijk punt. Leven begint direct na de conceptie. Of denk je dat er na de conceptie een tijd niets gebeurt. Abortus is niets anders dan leven beëindigen. Verkrachting verandert daar niets aan. 

Dan blijft voor mij nog steeds de vraag wanneer leven begint. Volgens mij is dat niet direct na de conceptie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het meest logische is dat het na de conceptie ontstaat. Of denk je dat er eerst een bepaalde tijd niks gebeurt? Die vraag beantwoord je niet.  Niemand kan dit ook vertellen en dan wordt zo'n slap argument gebruikt om moord te rechtvaardigen. Dit is weer 1 van de smerige trucs van de mensen die de wereld manipuleren. K kan niet goed begrijpen dat je dit zelf niet in ziet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Het meest logische is dat het na de conceptie ontstaat. Of denk je dat er eerst een bepaalde tijd niks gebeurt? Die vraag beantwoord je niet.  Niemand kan dit ook vertellen en dan wordt zo'n slap argument gebruikt om moord te rechtvaardigen. Dit is weer 1 van de smerige trucs van de mensen die de wereld manipuleren. K kan niet goed begrijpen dat je dit zelf niet in ziet. 

Het is duidelijk dat je geen antwoord op de vraag weet. Je neemt aan dat dit direct na de conceptie gebeurt omdat dit het meest logische is.

Ik denk dat het logisch is dat er in het beginstadium eerst allerlei cellen worden gevormd en volgens mij kan je in dat stadium nog niet spreken van leven. Maar goed, ik weet het antwoord ook niet en ja ik ben ook tegen abortus. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Sherlock zei:

Het is duidelijk dat je geen antwoord op de vraag weet. Je neemt aan dat dit direct na de conceptie gebeurt omdat dit het meest logische is.

Ik denk dat het logisch is dat er in het beginstadium eerst allerlei cellen worden gevormd en volgens mij kan je in dat stadium nog niet spreken van leven. Maar goed, ik weet het antwoord ook niet en ja ik ben ook tegen abortus. 

Je geeft nu zelf toch antwoord op de vraag. De vorming van cellen is toch per definitie leven in ontwikkeling. En bij de minste twijfel zou een abortus niet goedgepraat mogen worden. Sorry als ik wat fel reageer maar ik raak door dit soort makkelijke aannames wat over de zeik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Sherlock zei:

En hoe zit het met vrouwen die zijn verkracht?

Zie bijgevoegde afbeelding. Het gaat om 0,3%. Het is geen excuus om abortus legaal te houden.

Ik ga mijn mening ook niet voor me houden, betreft die paar vrouwen die het nodig vinden om het onschuldige kind dan maar te vermoorden omdat hun is wijsgemaakt dat het kind hen anders zogenaamd voor altijd, 24/7 aan die verschrikkelijke gebeurtenis zou laten denken. Dat is niet hoe het werkt met trauma. 

 

Genoeg video's te vinden op youtube van moeders die blij zijn dat ze hun kind toch niet hebben laten vermoorden. Uit zoiets verschrikkelijks, komt toch nog iets moois. Gezelschap van je eigen kind, je steun. Of is dat niet politiek correct en mag ik dat niet zeggen? Ohnee, dat mag niet. 

Online abortus fora zijn al helemaal om te lachen, velen voelen zich schuldig, maar dan komen de feministische jokers hen troosten met: je hebt het goede gedaan. Dezelfde jokers die tegen trouwen, voor de kinderen zorgen en alles zijn. Ze weten niets van goed en slecht en trappen maar al te graag de fundering van de samenleving onderuit.

Nogmaals, verkrachting gaat om 0,3% van de abortus cases. Hebben die feministen ons toch mooi jaren voor de gek gehouden door altijd verkrachting als excuus te gebruiken tijdens protesten en propaganda. Blijkt de vork toch heel anders in de steel te zitten. 0,3%. De rest kon de benen niet dicht houden. Triest.

Zo gaat dat tegenwoordig. Eindeloze plessure als een drugsverslaafde en als kers op de taart de baby vermoorden door zwangerschap een ongelukje te noemen.

En nee ik ben geen incel, dat zijn wanhopige figuren die vrouwen haten. Absoluut niet. Ik sta achter Christelijke normen en waarden. Seks is geen tool dat je met alles en iedereen kan hebben, dat sloopt de fundering van de samenleving en zorgt ervoor dat mensen geen diepgaande relaties meer aan kunnen gaan. Laat staan stabiele families bouwen. Hookup culture is een ramp. En zo was de uitvinding van de pill, het heeft seks goedkoop gemaakt. 

Blijkbaar wordt het niets meer met de samenleving want nu krijgen de sodomites ook nog hun wil om kinderen te indoctrineren en te slopen. (lhbti sekte). Dus die vernaggelde kinderen zullen straks ook geen gezin meer stichten en een stabiele familie bouwen. Het eindigd als een eenzame ouwe dag voor velen. Geen stabiele partner, geen kinderen en geen familie. Alleen een vage herinnering aan een wild seks leven.

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Op 13-8-2023 om 01:44, De Teruggetrokkene zei:

Wat een enge vrouw.  

Ja. En vooral dom en gewetenloos. Ze gaat er prat op dat ze geen enkele spijt heeft van haar twee abortussen.

aangepast door Divine_will

Als God's woord binnenkomt geeft het licht;
Het geeft begrip en inzicht aan de eenvoudigen (Psalmen 119:130)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze neemt het op tegen God. Dan ben je niet wijs. Als je dat ook nog als (vrouwelijke) prediker doet dan zal ze dat straks duur betalen in de hel. Ongelofelijk dat mensen zo kortzichtig zijn dat ze die paar jaar leven hier op aarde vergooien voor een oneindig lijden. 
 

Die kinderen die vermoord zijn zullen niet veroordeeld worden door onze Heer. Hij geeft ons zondaars zelfs genade, terwijl we ook de hel verdiend hebben door onze zonden. Heerlijk om een echte Vader te hebben. Ik geniet daar regelmatig van.

aangepast door De Teruggetrokkene
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...