Ga naar inhoud

Nieuwe cijfers oversterfte


Joshua

Aanbevolen berichten

22 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

K heb geen verstand van dit soort getallen. Zijn er ook cijfers van hoeveel procent de wereldbevolking is afgenomen sinds de vaccins er zijn?

 De wereldbevolking is niet afgenomen. Wel zijn er meer mensen overleden. Het is niet zo dramatisch zoals sommigen laten lijken, alsof alles implodeert ofzo... Tot nu toe. Maar toch erg. 

0 is de normale sterfte in bovenstaande grafiek, boven nul is oversterfte. Dus als het bijvoorbeeld 15% aangeeft doe je 0,15x het aantal gemiddelde sterfgevallen (voor die periode) om een beeld te krijgen van de hoeveelheid extra sterfgevallen. Om een totaal beeld te krijgen doe je de baseline sterfgevallen x1,15.

Ik heb geen idee hoe hoog de totale oversterfte voor Nederland nu is. Meer als 6000 verder weet ik het niet. Ik hou me hier niet echt mee bezig.

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wereld bevolking 7,821 miljard (2020)

Wereld bevolking 8,038 miljard (2023)

De population collapse gaat nog komen denk ik. Maar dan mischien vooral door de psychologie van gen z en de babyboomers de pijp uit zijn.

Wie weet, mischien zijn een heel aantal straks wel onvruchtbaar.

sperm_counts_in_decline_large.png

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...