Ga naar inhoud

Maanlanding


Joshua

Aanbevolen berichten

3 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Buzz Aldrin is gewoon een satanist. Kijk maar naar het bekende 666 gebaar dat hij maakt. Gewoon onderdeel van de leugenaars 

IMG_0056.jpeg

Dat is toch heel normaal. Dat gebaar voor één oog houden.😜 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit bovenstaande begrijp ik dat jullie ook niet geloven dat ze op de maan zijn geweest?

Wat voor mij ongeloofwaardig overkomt is dat ze in de jaren zestig al een soort live stream konden verzorgen vanaf de maan. En die Van Allen belt is ook zo'n dingetje.

Maar, als ze dan niet op de maan zijn geweest, wat zou dan de reden zijn geweest van dat hele circus? Waarom deden ze dan net alsof. Ik zou het niet weten. Iemand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt over bijna geen enkel onderwerp hier iets met zekerheid stellen. Je voelt instinctief aan dat er dingen niet kloppen. Ik heb ouders die ook van liegen en manipuleren een deugd hebben gemaakt. Over de reden kan ik ook nooit iets met zekerheid zeggen, enkel logisch verklaringen verzinnen. 
 

Wat Antoon zegt klinkt best aannemelijk. Leugenaars en manipulators zijn vaak ook hele kinderachtige mensen, is mijn ervaring. Die kunnen voor hun eigen eergevoel de gekste dingen verzinnen.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Sherlock zei:

Uit bovenstaande begrijp ik dat jullie ook niet geloven dat ze op de maan zijn geweest?

Voor 90% niet nee. Ik durf het niet met de volle 100% te zeggen. Hoe kwamen bijvoorbeeld die reflectoren anders op de maan terecht? 

 

 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als wij het artikel geloven van Niburu, zijn er veel aanwijzingen dat de maanlanding niet is gebeurd. Over de reflectoren weet ik niks. Wie zegt dan dat er reflectoren staan op de maan?

Worden die door dezelfde kliek aangestuurd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...