Ga naar inhoud

Stelling: Ik betaal liever toeslag op plastic dan dat ik zelf een bakje meeneem


Joshua

Stelling: Ik betaal liever toeslag op plastic dan dat ik zelf een bakje meeneem  

2 leden hebben gestemd

  1. 1. Ik betaal liever toeslag op plastic dan dat ik zelf een bakje meeneem

    • Eens
      1
    • Oneens
      1


Aanbevolen berichten

Op zich vind ik dit eigenlijk niet zo'n gek idee. Als ik nu naar de supermarkt ga en ik wat broodjes, dan moet ik zo'n plastic zak pakken, doe daar een paar broodjes in en als ik thuis kom gooi ik die zak in de vuilnisbak. Als je dat doorrekent door heel Nederland dan creëren wij per dag een berg afval waar je niet goed van wordt.

Ik ben nogal gemakzuchtig en vergeetachtig, dus ik zal wel aangewezen zijn op het betalen voor plastic. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Sherlock zei:

Ik ben nogal gemakzuchtig en vergeetachtig, dus ik zal wel aangewezen zijn op het betalen voor plastic. 

Dat gaat dan nog wat worden als je bakjes mee moet nemen. Ik vergeet zelf vaak een boodschappen tas mee te nemen.

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeten ze wel de mogelijkheid bieden om dat te kunnen doen. Ik denk dat plastic uitbannen niet makkelijk is, maar zeker niet onmogelijk.

Went vanzelf wel een eigen bakje meenemen. Zal in het begin wel vaak vergeten worden. Ze moeten wat verzinnen om ons bezig te houden.

Deze maatregel is zeker niet bedacht voor het milieu, want dat boeit die elite niet. Welke reden wel? Geen idee. Misschien moet iemand dat hun vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...