Ga naar inhoud

De leugen regeert.


Antoon

Aanbevolen berichten

Ik denk dat de mensen die het allemaal geloven ook liever de leugen dan de waarheid hebben. Ik denk dat ze de waarheid zouden verwerpen. Dat deden ze immers al. De meerderheid van de mensen hebben gewoon liever de leugen. Snappen doe ik het niet maar ik zie dit mijn hele leven al. 

Dat schreef Teruggetrokke, ik denk dat er meer over te zeggen is, even geduld dan voeg ik iets toe, ondertussen kan iedereen reageren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn meerdere redenen om de waarheid te negeren, soms kan je er zelfs begrip voor opbrengen, neem nu eens een man of vrouw waarvan de partner met de beste bedoelingen de prik aanbevolen heeft, hij of zij heeft info van de reguliere media en medici, waarom zouden die liegen, wat voor baat hebben zij daarbii, zo wordt er geredeneerd.

Nu merken de partners dat het anders is, althans als zij hun trots opzij zetten, een hekel punt wordt nu om je echtgenoot verantwoordelijk te stellen, dat kan behoorlijk wrevel geven, dat doe je maar niet, de medische stand dan, krijgen zij de zwarte Piet, ook dat ligt moeilijk, je hele leven heb je hen vertrouwd, die ommezwaai maken van  verdachtmakingen naar hun is voor velen een brug te ver, gewoon moeilijk om mee te leven, men besluit  dan maar tot zweigen.

De injectie is nu eenmaal gegeven, kan niet teruggedraaid worden, ruzie maken of verdenkingen voegen niets toe, vinden zij en trouwens weinig mensen zullen willen toegeven dat zij een  foute beslissing genomen hebben, dit alles bij elkaar doet hen besluiten tot stilte, zeker ten opzichte van vrienden en of familie. zo zijn er meer voorbeelden denk ik.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat om meer dan de injectie. Het werd misschien wat duidelijker dat er meer leugenaars zijn dan eerlijke mensen toen de vaccins gegeven werden. Ik wil mezelf niet op de borst kloppen maar ik ben mijn leven lang behoorlijk eerlijk geweest en werd altijd boos als ik merkte dat anderen logen of op een andere manier niet eerlijk waren. Ik was ook altijd behoorlijk naief en geloofde dat mensen wel zouden toegeven als je kon aantonen dat ze liegen. Dat is dus niet zo. Een leugenaar zal in de meeste gevallen zelfs blijven liegen al leg je de waarheid bloot. Het is wie ze zijn en wat ze doen. Oprechtheid lijkt iets onnatuurlijks voor ze te zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil nog verder gaan dan dit. Ik ben er van overtuigd dat de leugen (satan) zo krachtig is dat mensen die dit omarmen volledig in de macht van satan zijn. Ze denken dat de leugen waarheid is en hebben niet door dat ze zelf bedrogen zijn. Wij zijn fysieke wezens maar hebben ook een geest. Door alle propaganda is de menselijke geest volledig verwaarloosd en daardoor mede erg beïnvloedbaar gebleken. Joseph Goebbels zei: "herhaal de leugen keer op keer en de mensen gaan de leugen geloven". Ondanks dat Goebbels een leugenaar was, had hij hier wel helemaal gelijk in.  Dit is een mooi voorbeeld van hoe makkelijk de menselijke geest te bespelen is. Mensen die een lage moraal hebben, zijn een uitermate makkelijk doelwit om hiermee beïnvloed te worden. Mensen met een hogere moraal zijn tevens een doelwit en kunnen redelijk makkelijk beïnvloed worden. Mensen met een hoge moraal zijn moeilijker te beïnvloeden maar met veel herhaling is het niet onmogelijk. Dan blijft er een hele kleine groep over die niet of nauwelijks te beïnvloeden zijn. Dan kan een slecht willend iemand zoals Goebbels nog wat andere tactieken toepassen zoals dwang, groepsdruk en andere immorele technieken om de moeilijk beinvloedbare types mee te krijgen. De mensen die wel waarde hechten aan waarheid komen dan zwaar in de minderheid te staan. Die zijn dan eigenlijk al buitenspel gezet omdat de meerderheid al overstag is gegaan. Een geraffineerd spel dat meestal gewonnen wordt in de geschiedenis en tegenwoordige tijd. Toch komt het een keer goed en wordt de leugen (satan) verslagen en komt er een nieuwe wereld waarin de oprechte mensen kunnen leven in vrede en zonder kwaad. Geloof het of niet. Ik geloof het omdat ik ben geraakt door de Almachtige God die zoveel geduld heeft met de mensheid dat Hij de wereld nog toestaat in de huidige staat om elke ziel een kans te geven om zich te bekeren. Bekeer jezelf en je zult een prachtige toekomst krijgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...