Ga naar inhoud

Covid test onder de microscoop


Joshua

Aanbevolen berichten

Er wordt veel over corona gezegd, veel is waar en veel is onwaar. Mainstream media is duidelijk niet te vertrouwen, maar ook de alternatieve media heeft enorme onwaarheden verspreid, onwaarheden zo groot, dat het logisch was dat de tegenpartij sommigen soms uitmaakten voor wappies. In extreme gevallen is dit eigenlijk ook wel begrijpelijk. Denk aan dat gevaccineerden zogenaamd magnetisch zouden zijn of bluetooth signalen zouden uitzenden. Maar de meesten maakten iedere ongevaccineerde ongegrond uit voor wappie, omdat de media hen dat had verteld. Zelf zie ik gevaccineerden als de grootste wappies, maar dat even terzijde.

Over het vaccine kan veel gezegd worden, het is ongezond en is waarschijnlijk de grootste veroorzaker van de extreem lang aanhoudende oversterfte. Wat hier het doel van is weten we niet, maar er zijn wel veel interessante verhalen en video's te vinden. Zelf denk ik wel dat er iets duisters achter zit, maar wat het precies is. Ik weet het niet, heb wel bepaalde vermoedens, maar we gaan het zien.

Nou gaat er ook al meer als een jaar een verhaal rond, of naja een verhaal, iemand vond het nodig om voor een publiek een presentatie te geven over wat er mis is met de corona (zelf en pcr test.) Niet zozeer dat dit een fraudulente test zou zijn, maar dat er een geheim in de q-tip van de test zit. Ze vertelde van dat er hele scherpe deeltjes in zouden zitten die zich in de neus nestelen. Nou ik heb zelf een microscoop en ik zal je laten zien wat deze persoon beweert. Dit is de q-tip van de BioTech zelftest onder mijn microscoop:

PICT0014.JPG

 

OH SHIT WAT IS DAT?! Nou gaan er een hoop theorieën rond. Al heel langdurig. En dankzij de vrouw die een presentatie gaf en meende dat dit heel scherp spul is dat afgeeft zijn er verhalen ontstaan van dat deze deeltjes permanent in de neus nestelen en naar de hersenen gaan. Enkele Christenen vonden het nodig om hier een theorie op te bouwen van hoe dit het teken van het beest is, maar skippen het kopen en verkopen deel als ook het deel over de rechter hand.

 

Laten we nu eens verder kijken naar dit materiaal:

PICT0009.JPG

 

Sommigen zullen nu zeggen: ZIE JE WEL! HET IS EEN SOORT GLAS! en zo gaan de teken van het beest theorieën weer verder. En degene die de theorie over glas (glazen buisjes) in werking zette heeft een lollige trol dag. Niet vergeten dat sommige schizofrenen ook rond zouden bazuinen dat dit glas is nadat ze dit onder hun microscoop zien. Niet instaat de enge waan los te laten en verder te kijken. Tijd voor de volgende afbeelding:

 

 

PICT0012.JPG

 

Zijn het uitstekende scherpe punten, of is het een soort van spons structuur? Ik kan je garanderen dit materiaal is niet scherp of hard. Het is zelfs heel elastisch, super zacht en erg absorberend. Het brand als plastic, maar sneller omdat er holle ruimtes inzitten. Laten we nog iets dieper kijken in die covid q-tip spons

 

PICT0018.JPG

 

Ik ontken niet dat de hele corona situatie stonk/stinkt, helemaal als het "vaccine" verantwoordelijk is voor de oversterfte en voor wie weet wat nog gaat komen. Maar weet je wat ik nog erger vind? Mede Christenen overtuigen van dat ze verdoemd zijn en het teken van het beest hebben ontvangen nadat ze de test hebben gedaan of het vaccine genomen. Hun betichten van iets zo ergs dat sommigen de hoop opgeven en in principe de zonde van zelfmoord in het ergste geval als peanuts zien. Ik geloof zeker dat een Christen vrij is en met God instaat is bedrog te zien. Dit vaccine is dan ook niets voor Christenen, noch deze test. Maar zo ook is prediken niet voor iedereen. 

Ik geloof zeker dat je geen risico moet nemen door op het randje te lopen van wat mogelijk het teken van het beest kan zijn, maar mede Christenen de verdoemenis inpraten moet echt stoppen. Natuurlijk kunnen ze iets in deze test stoppen, of in de toekomst. Maar de mensen die over neuralace praten en beweren dat het op en in deze q-tip zit weten duidelijk niet wat neuralace is en hoe het werkt. 

De meeste teken van het beest horror verhalen over de covid test kwamen echter voort uit wat je ziet op de eerste foto. Is dit bewijs dat dit niet het teken van het beest is? Nee ook niet. 

aangepast door Joshua
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het al vaker gezegd maar zeg het toch nog een keer. Je kunt je suf speculeren over het teken van het beest maar je schiet er niks mee op.  Tegen de tijd dat het teken van het beest echt komt, zal het zo duidelijk zijn dat je niet meer hoeft te speculeren.  Iedereen die het teken aanneemt zal dat bewust doen en bewust zijn meester (satan) erkennen. Wie dat teken aanneemt kiest dan ook bewust tegen God. Er zal geen weg meer terug zijn. Het vaccin is weliswaar niet effectief in de zin dat het enige bescherming geeft tegen corona maar het is zeker niet het teken van het beest.  Een gevaccineerd mens kan zich nog steeds bekeren.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

het is zeker niet het teken van het beest.  Een gevaccineerd mens kan zich nog steeds bekeren.  

Mooi dat je het ook zo ziet! Helaas, als je wat verder rond zoekt op internet gaan er nogsteeds verhalen rond en gigantisch veel Christenen in die hoek voelen zich nou verloren. Ik vond het geen prettig topic om te schrijven maar toch nodig.

Zoals te zien aan de foto's zijn dat dus geen scherpe glasachtige naalden zoals wordt verteld in veel video's op bitchute. Dit topic is nodig om deze valse informatie een trap te geven. Ik vind het heel rot dat zoveel mensen zich nou verloren voelen door deze onzin. 

Teaching en die dingen is niet mijn ding, ben er niet handig in. Maar dit corona teken van het beest gelul ben ik echt helemaal klaar mee, maar ook iets voorzichtig. Die twijvel weet je, wat als ik fout zit?

Eigenlijk zou dit topic helemaal niet nodig moeten zijn als niet zoveel mensen geloven dat dat neuralace met glas achtige naalden zijn, dus vandaar de microscoop foto's erbij. Velen hebben een foto gezien zoals de eerste foto in combinatie met die rare maar overtuigende presentatie van die vrouw op bitchute. Dit heeft het teken van het beest discussie verder uit de hand laten lopen. Maar goed, het is geen glas, neuralace of iets hards. Het is gewoon een hele zachte kunstof spons.

aangepast door Joshua
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...