Ga naar inhoud

Kent iemand Tech of heeft iemand Tech gestudeerd?


Balt123

Aanbevolen berichten

Hallo jongens, de laatste tijd ben ik geïnteresseerd in een master in kindervoeding en ik ben op zoek naar een voordelig alternatief op afstand. Ik heb een universiteit gezien die Tech heet, maar ik weet niets over hen. Hebben jullie ervaring met studeren aan Tech? Of andere informatie die nuttig voor me kan zijn, behalve wat er op hun website staat. Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een goede optie als je geen tijd hebt vanwege je werk of persoonlijke schema's, de balans die het beheert geeft je de mogelijkheid om ze te beheren in je vrije tijd. Ik heb een jaar geleden Financial Consultancy gestudeerd en alles ging zoals verwacht. Vriendelijke groeten!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

vorig jaar heb ik een master in sportwetenschappen afgerond en ik was verrast door de kwaliteit van het studiemateriaal dat ze hebben. ik had een probleem met inschrijven, maar ze hebben het probleem snel opgelost. 

als je geen tijd hebt om te studeren, zijn ze een goed alternatief omdat je in je eigen tempo kunt studeren. je moet wel discipline hebben! 

Kop op broer!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...