Ga naar inhoud

Is Trump controlled opposition?


Joshua

Aanbevolen berichten

4 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Trump was toch ook regelmatig bij Epstein op het eiland te vinden.

Epstein... Was ook een goeie timing. Hadden ze iets nodig om de aanhangers van controlled opposition qanon gerust te stellen? Doen als de deep state eindelijk aangepakt zou worden.

 

aangepast door Joshua
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Wie werkelijk goed doet loopt hiermee niet te koop.

Doet me meteen denken aan die facebook posts waar mensen geld inzamelen voor een goed doel tijdens hun verjaardag. Ipv dat ze gewoon verjaardag geld verzamelen en het zelf sturen plaatsen ze een actie op facebook met de vraag of mensen het verjaardags geld over willen maken naar dat doel. Ik vind het nogal narcistisch en doorzichtig. Het grappige is dat er een teller bij staat en die staat bij de meeste acties op €0,-.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat dacht je van de goede doelen die een groot gebouw bezitten. Waar de directeur een dik salaris krijgt dn een grote auto. Mensen helpen doe je naast je werk, niet als werk. Hartstichting, KWF en nog vele anderen. Ik stuur de collectanten altijd weg met de opmerking: de directeur heeft jou als vrijwilliger geronseld en laat zichzelf betalen uit deze collectebus. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...