Ga naar inhoud

Waar is iedereen gebleven?


De Teruggetrokkene

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, LukyKrea zei:

@Watchman_Ricky uitleg?

Leg in je eigen woorden uit wat er aan de hand is, @LukyKrea en speel de bal niet steeds onnodig naar mij. 

Dat je nu voor de tweede keer de bal naar mij speelt, zonder duidelijk te verwoorden waar je het over hebt vind ik niet leuk. Op deze manier kan ik me ook terugtrekken, zoals ik tot een paar weken geleden gwend was.

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Watchman_Ricky zei:

Leg in je eigen woorden uit wat er aan de hand is, @LukyKrea en speel de bal niet steeds onnodig naar mij. 

Dat je nu voor de tweede keer de bal naar mij speelt, zonder duidelijk te verwoorden waar je het over hebt vind ik niet leuk. Op deze manier kan ik me ook terugtrekken, zoals ik tot een paar weken geleden gwend was.

Wie maakte reclame voor andere fora? Jij hebt wat uit te leggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, LukyKrea zei:

Wie maakte reclame voor andere fora? Jij hebt wat uit te leggen.

Tot een week of 3 geleden werd er alleen nog door mij, @Joshua en @De Teruggetrokkene gereageerd op dit forum, en voor de rest reageerde er niemand.

Op 20 september jongstleden kreeg ik van @Fundamenteel een Persoonlijk Bericht dat er een nieuw forum van start ging; dat inmiddels de naam GeloofsLeven heeft. 

Toen het Forum GeloofsLeven als Christelijk forum van start ging zag de beheerder van GeloofsLeven mijn inzet en enthousiasme; vervolgens bood hij mij aan of ik moderator wilde worden en dat aanbod heb ik toen aangenomen. Vervolgens stelde ik @Joshua en @De Teruggetrokkene op de hoogte van het forum GeloofLeven; inmiddels voelen ze zich thuis op het forum van GeloofsLeven.

Vorige week werd er door de beheerder van GeloofsLeven op mijn advies een tweede moderator benoemd bij GeloofsLeven. Echter bleek het al snel te botsen tussen mij en die tweede moderator. Vervolgens werd ik halsoverkop uit mijn functie voor moderator ontheven, zonder dat ik tijd en ruimte kreeg om praktisch aan mezelf te werken in combinatie met deelname aan discussies op GeloofsLeven.

Bij GeloofsLeven zit de Blogfunctie niet in het huidige pakket, waardoor ik me als deelnemer niet meer thuis voel op dat forum. Inmiddels is het me duidelijk dat ik niet het type ben om deelt neme aan discussies.

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Watchman_Ricky zei:

Tot een week of 3 geleden werd er alleen nog door mij, @Joshua en @De Teruggetrokkene gereageerd op dit forum, en voor de rest reageerde er niemand.

Op 20 september jongstleden kreeg ik van @Fundamenteel een Persoonlijk Bericht dat er een nieuw forum van start ging; dat inmiddels de naam GeloofsLeven heeft. 

Toen het Forum GeloofsLeven als Christelijk forum van start ging zag de beheerder van GeloofsLeven mijn inzet en enthousiasme; vervolgens bood hij mij aan of ik moderator wilde worden en dat aanbod heb ik toen aangenomen. Vervolgens stelde ik @Joshua en @De Teruggetrokkene op de hoogte van het forum GeloofLeven; inmiddels voelen ze zich thuis op het forum van GeloofsLeven.

Vorige week werd er door de beheerder van GeloofsLeven op mijn advies een tweede moderator benoemd bij GeloofsLeven. Echter bleek het al snel te botsen tussen mij en die tweede moderator. Vervolgens werd ik halsoverkop uit mijn functie voor moderator ontheven, zonder dat ik tijd en ruimte kreeg om praktisch aan mezelf te werken in combinatie met deelname aan discussies op GeloofsLeven.

Bij GeloofsLeven zit de Blogfunctie niet in het huidige pakket, waardoor ik me als deelnemer niet meer thuis voel op dat forum. Inmiddels is het me duidelijk dat ik niet het type ben om deelt neme aan discussies.

Neem je verantwoordelijkheid, Ricky. Jij hebt alle actieve leden van het Netforum overgeheveld, en op Geloofsleven begon je iedereen weer uit te nodigen voor een ander forum, toch? Wat ben je allemaal aan het doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, LukyKrea zei:
1 uur terug, LukyKrea zei:

@Watchman_Ricky uitleg?

53 minuten geleden, LukyKrea zei:

Wie maakte reclame voor andere fora? Jij hebt wat uit te leggen.

@LukyKrea,

De manier hoe je bezig bent met berichten in deze topic is voor mij aanleiding dat ik het niet meer me zin hebt op dit forum en is tevens voor aanleiding geweest om mijn blog te verwijderen.

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Balthasar Boma zei:

Heb net even een kijkje genomen op dat forum.

Het is wel heel erg opvallend dat het een exacte kopie lijkt van deze.

Niet erg chique, lijkt mij.

Als iets u niet aanstaat m.b.t. GeloofsLeven, dan kunt u contact opnemen met Dean de beheerder van dat forum.

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Balthasar Boma zei:

Tot ziens en veel succes met het werven van klanten voor andere fora.

Eerlijk gezegd heb ik weinig ambitie voor forums, aangezien ik niet het type ben om discussies te voeren. Mijn belangstelling gaat inmiddels voornamelijk naar blogs.

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Balthasar Boma zei:

Tot ziens en veel succes met het werven van klanten voor andere fora.

Hou dit forum lekker in de lucht. Het is klein maar wel fijn. Ik denk dat degenen die overgestapt zijn er gewoon een forum bijgenomen hebben. Dat andere forum is wat beter voor geloofszaken omdat het daarom is opgericht. 
 

Dit forum is meer op het onafhankelijk denken gericht en hiet lopen discussies over de corrupte maatschappij weer beter. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Hou dit forum lekker in de lucht. Het is klein maar wel fijn. Ik denk dat degenen die overgestapt zijn er gewoon een forum bijgenomen hebben. Dat andere forum is wat beter voor geloofszaken omdat het daarom is opgericht. 
 

Dit forum is meer op het onafhankelijk denken gericht en hiet lopen discussies over de corrupte maatschappij weer beter. 

Toch wel knap om met zo weinig mensen een soap op poten te zetten.

Dat kan wat worden als het weer wat drukker wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Watchman_Ricky zei:

Eerlijk gezegd heb ik weinig ambitie voor forums, aangezien ik niet het type ben om discussies te voeren. Mijn belangstelling gaat inmiddels voornamelijk naar blogs.

Wat is dan het hele probleem? Waarom was het nodig zo te provoceren?

Minder proclamatiekaartkes posten en meer de Bijbel lezen om jezelf op te bouwen in Christus en de apostelen?

Je weet dat ik je heel graag heb Ricky. Maar hier ben ik echt verschoten van jou. Misschien was ik gewoon blind al die jaren...

Je kan er niet rond dat de richting die geloofsleven uit wenst te gaan, 180° staat op hoe jij forummen ziet, wat je hier onderstreept in die quote.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Balthasar Boma zei:

Toch wel knap om met zo weinig mensen een soap op poten te zetten.

Dat kan wat worden als het weer wat drukker wordt.

Veel succes.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...