Ga naar inhoud

Duivelskind op Credible


Choppy

Aanbevolen berichten

Heeft iemand op dit forum enig idee wie het duivelskind op Credible is dat elke keer nieuwe accounts aanmaakt? Nu probeert hij zich voor te doen als iemand anders om de integriteit van die persoon te beschadigen. Mocht deze persoon ook op dit forum actief zijn: je bent antichristelijk bezig. Je bent geen leerling van Jezus maar een dienaar van de duivel.

aangepast door Choppy

ܐܠܐ ܢܦܫܗ ܤܪܩ ܘܕܡܘܬܐ ܕܥܒܕܐ ܢܤܒ ܘܗܘܐ ܒܕܡܘܬܐ ܕܒܢܝܢܫܐ ܘܒܐܤܟܡܐ ܐܫܬܟܚ ܐܝܟ ܒܪܢܫܐ ܀

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, LiamLike zei:
11 minuten geleden, Choppy zei:

Johannes 8:44.

1 Timothy 1:9 you lawless child of the devil. Destroying the gospel

Nou ik heb zo te zien de juiste persoon te pakken. In elk geval één van zijn aliassen.

ܐܠܐ ܢܦܫܗ ܤܪܩ ܘܕܡܘܬܐ ܕܥܒܕܐ ܢܤܒ ܘܗܘܐ ܒܕܡܘܬܐ ܕܒܢܝܢܫܐ ܘܒܐܤܟܡܐ ܐܫܬܟܚ ܐܝܟ ܒܪܢܫܐ ܀

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Choppy zei:

Nou ik heb zo te zien de juiste persoon te pakken. In elk geval één van zijn aliassen.

What I said: you play with people's faith, then you will be my toy to play with. Come on Tjoppy. No one will damage the gospel on here like you do on other forums. They won't get the chance for such nasty games here. Go back to your woke devilish friends.

You don't run into me by accident. No one does. Damage the gospel and I will troll you so hard untill your mask falls off and you lose your temper. You're a nasty little snake. But don't worry, I am a bigger one when needed that will poison your nasty, gospel destroying game. I am 10 steps ahead of you, the chess master. Come on, bring it on you gospel destroying snake. I know your next steps already... bring them in.

 

aangepast door LiamLike
Link naar reactie
Delen op andere sites

ܐܠܐ ܢܦܫܗ ܤܪܩ ܘܕܡܘܬܐ ܕܥܒܕܐ ܢܤܒ ܘܗܘܐ ܒܕܡܘܬܐ ܕܒܢܝܢܫܐ ܘܒܐܤܟܡܐ ܐܫܬܟܚ ܐܝܟ ܒܪܢܫܐ ܀

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Choppy zei:

Call me illuminati, or hitler, or all the names you gospel destroyers gave me. Call me the owner of every website you donnot like including this forum, you have done that, haven't you? You are my toy. Now continue your rant so I can close the trap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, LiamLike zei:

What I said: you play with people's faith, then you will be my toy to play with. Come on Tjoppy. No one will damage the gospel on here like you do on other forums. They won't get the chance for such nasty games here. Go back to your woke devilish friends.

You don't run into me by accident. No one does. Damage the gospel and I will troll you so hard untill your mask falls off and you lose your temper. You're a nasty little snake. But don't worry, I am a bigger one when needed that will poison your nasty, gospel destroying game. I am 10 steps ahead of you, the chess master. Come on, bring it on you gospel destroying snake. I know your next steps already... bring them in.

6 minuten geleden, LiamLike zei:

Call me illuminati, or hitler, or all the names you gospel destroyers gave me. Call me the owner of every website you donnot like including this forum, you have done that, haven't you? You are my toy. Now continue your rant so I can close the trap.

3 minuten geleden, LiamLike zei:

@Choppy you gospel destroyer, you need to sleep. It's too ate for you. Have you been drinking tjoppy? Control your anger, you walked into my trap. Once again...

😄

https://nl.wikipedia.org/wiki/Projectie_(psychologie)

aangepast door Choppy

ܐܠܐ ܢܦܫܗ ܤܪܩ ܘܕܡܘܬܐ ܕܥܒܕܐ ܢܤܒ ܘܗܘܐ ܒܕܡܘܬܐ ܕܒܢܝܢܫܐ ܘܒܐܤܟܡܐ ܐܫܬܟܚ ܐܝܟ ܒܪܢܫܐ ܀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, LiamLike zei:

You dirty rapist, you bible raper. False teacher that sits on his computer 24/7 spreading false doctrines. Ur mine. My toy

LiamLike zou eens met een psycholoog moeten gaan praten want er is iets goed mis in zijn bovenkamertje.

ܐܠܐ ܢܦܫܗ ܤܪܩ ܘܕܡܘܬܐ ܕܥܒܕܐ ܢܤܒ ܘܗܘܐ ܒܕܡܘܬܐ ܕܒܢܝܢܫܐ ܘܒܐܤܟܡܐ ܐܫܬܟܚ ܐܝܟ ܒܪܢܫܐ ܀

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Choppy zei:

LiamLike zou eens met een psycholoog moeten gaan praten want er is iets goed mis in zijn bovenkamertje.

Maakt je geen zorgen, wegens goed gedrag mocht ik een uurtje op de computer. Meer heb ik ook niet nodig om jullie onderuit te trappen. Paar minuten per dag zijn al voldoende om narcisten helemaal gek te maken. 

aangepast door LiamLike
Link naar reactie
Delen op andere sites

Screenshot-2.png

Zou 'Joshua' dan zijn echte naam zijn? Of toch 'Clyde' zoals op het alweer ter ziele gegane geloofsleven.nl?

Screenshot van credible:

Screenshot-3a.png

Herkenbare stijl. Hij verraadt zichzelf ermee.

Het echte account: https://credible.nl/profile/14540-flawless-victory/

Het clone-account van de kleuter met blijkbaar veel te veel vrije tijd: https://credible.nl/profile/20108-flawiess-victory/

Ja, een hoofdletter i ziet eruit als een l. Zo heeft hij dit clone-account gemaakt.

aangepast door Choppy

ܐܠܐ ܢܦܫܗ ܤܪܩ ܘܕܡܘܬܐ ܕܥܒܕܐ ܢܤܒ ܘܗܘܐ ܒܕܡܘܬܐ ܕܒܢܝܢܫܐ ܘܒܐܤܟܡܐ ܐܫܬܟܚ ܐܝܟ ܒܪܢܫܐ ܀

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Choppy zei:

Screenshot-2.png

Zou 'Joshua' dan zijn echte naam zijn? Of toch 'Clyde' zoals op het alweer ter ziele gegane geloofsleven.nl?

Best knap hoe een stel linkse nep Christenen ieder topic subtiel en stiekem in een oorlog wisten te veranderen waardoor de admin besloot de stekker uit geloofsleven.nl te trekken. ongeacht mijn waarschuwingen wie jullie waren, maar er werdt niet geluisterd. Maar geniet van jullie eigen forum, zonder moderatie. Lawlessness is what you love and what you got. Accepteer dan ook de consequenties van lawlessness. Dus ga terug naar waar je vandaan komt. Jullie zijn eigenlijk geen enkel Christelijk forum waardig. Het is tijd voor het reinigen van deze fora

 

aangepast door LiamLike
Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, LiamLike zei:

Best knap hoe een stel linkse nep Christenen ieder topic subtiel en stiekem in een oorlog wisten te veranderen waardoor de admin besloot de stekker uit geloofsleven.nl te trekken. ongeacht mijn waarschuwingen wie jullie waren, maar er werdt niet geluisterd. Maar geniet van jullie eigen forum, zonder moderatie. Lawlessness is what you love and what you got. Accepteer dan ook de consequenties van lawlessness. Dus ga terug naar waar je vandaan komt. Jullie zijn eigenlijk geen enkel Christelijk forum waardig. Het is tijd voor het reinigen van deze fora

@Balthasar Boma is het op dit forum toegestaan om met meerdere accounts/onder verschillende namen actief te zijn?

Wel bijzonder overigens dat LiamLike/Joshua typt 'Dus ga terug naar waar je vandaan komt' terwijl hij zelf blijft vervelen op Credible en dat niet schijnt te kunnen laten.

aangepast door Choppy

ܐܠܐ ܢܦܫܗ ܤܪܩ ܘܕܡܘܬܐ ܕܥܒܕܐ ܢܤܒ ܘܗܘܐ ܒܕܡܘܬܐ ܕܒܢܝܢܫܐ ܘܒܐܤܟܡܐ ܐܫܬܟܚ ܐܝܟ ܒܪܢܫܐ ܀

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Choppy zei:

@Balthasar Boma is het op dit forum toegestaan om met meerdere accounts/onder verschillende namen actief te zijn?

Nee dat mag niet. Maar als je op die manier het forum in leven houd. Anders is er nul activiteit.

Dit is altijd het meest vredige forum geweest. Maar het is wel belangerijk om die rotzooi van credible, die mensen die alles subtiel ieder topic in een oorlog weten veranderen te verbannen. Ze hebben zelfs geloofsleven uit de lucht gehaald. Voor bazaar moet dit een waarschuwing zijn, je hebt hier met narcistenen te Maken

aangepast door LiamLike
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, LiamLike zei:

Nee dat mag niet. Maar als je het forum in leven houd wanneer het forum op die manier na dagen still te herstellen... 

Dit is altijd het meest vredige forum geweest. Maar het is wel belangerijk om die rotzooi van credible, die mensen die alles subtiel ieder topic in een oorlog weten veranderen te verbannen. Ze hebben zelfs geloofsleven uit de lucht gehaald. Voor bazaar moet dit een waarschuwing zijn, je hebt hier met narcistenen te Maken

LiamLike/Joshua praat voor z'n beurt en reageert even namens @Balthasar Boma, terwijl ik de vraag toch echt aan @Balthasar Boma stelde. En met alle woorden die hij gebruikt laat LiamLike/Joshua zien hoe f*cked up hij zelf is in z'n bovenkamer. 'Narcisten' gebruikt hij zoals je ziet ook erg graag. Jammer dat hij zelf niet ziet dat hij continu aan het projecteren is.

Ik vermoed overigens dat LiamLike/Joshua ook onder de volgende accounts actief is:

https://netforum.nl/index.php?/profile/622-de-teruggetrokkene/

https://netforum.nl/index.php?/profile/638-lukykrea/

En misschien onder nog wel meer.

aangepast door Choppy

ܐܠܐ ܢܦܫܗ ܤܪܩ ܘܕܡܘܬܐ ܕܥܒܕܐ ܢܤܒ ܘܗܘܐ ܒܕܡܘܬܐ ܕܒܢܝܢܫܐ ܘܒܐܤܟܡܐ ܐܫܬܟܚ ܐܝܟ ܒܪܢܫܐ ܀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voordat Bazaar hier kwam heb ik alles gedaan om het forum actief te houden op een positieve manier . Netforum had momenten waar het geen activiteit meer had. Nooit geen relletjes zoals op jullie fora altijd het geval is. Altijd vrede.hier op netforum. Jullie trols horen hier niet. Jullie hebben zelfs geloofsleven weten te vernietigen met subtiele games.

Ze kunne  mij bannen, maar dan zitten ze met jullie opgescheept. De forum killers

aangepast door LiamLike
Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, LiamLike zei:

Voordat Bazaar hier kwam heb ik alles gedaan om het forum actief te houden op een positieve manier . Netforum had momenten waar het geen activiteit meer had. Nooit geen relletjes zoals op jullie fora altijd het geval is. Altijd vrede.hier op netforum. Jullie trols horen hier niet. Jullie hebben zelfs geloofsleven weten te vernietigen met subtiele games.

LiamLike/Joshua/De Teruggetrokkene/LukyKrea laat wederom een fraai staaltje projectie zien: "jullie, jullie, jullie".

Ik ben gewoon één persoon, onder één naam en één account actief.

LiamLike/Joshua/De Teruggetrokkene/LukyKrea heeft het o zo naar zijn zin op Netforum maar kan het niet laten om op Credible te blijven zieken. Terwijl er vanuit Credible maar een paar personen ook hier actief zijn: @Fundamenteel, @Antoon en Watchman Ricky.

aangepast door Choppy

ܐܠܐ ܢܦܫܗ ܤܪܩ ܘܕܡܘܬܐ ܕܥܒܕܐ ܢܤܒ ܘܗܘܐ ܒܕܡܘܬܐ ܕܒܢܝܢܫܐ ܘܒܐܤܟܡܐ ܐܫܬܟܚ ܐܝܟ ܒܪܢܫܐ ܀

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Choppy zei:

LiamLike/Joshua/De Teruggetrokkene/LukyKrea laat wederom een fraai staaltje projectie zien: "jullie, jullie, jullie".

Ik ben gewoon één persoon, onder één naam en één account actief.

Je bent een forum killer, en voor dat betaal je een prijs. Je hebt geloofsleven ook compleet vernietigd samen met je vriendjes.

aangepast door LiamLike
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het jammer dat Geloofsleven verdwenen is. Dat jullie hier verder gaan ruziën is wel erg sneu. K heb van beiden een vermoeden wie jullie zijn. Wat een zinloze tijdsbesteding om hier uren achter elkaar te bekvechten. Ik heb lekker liggen slapen in die tijd. Nu ga ik lekker een bakje koffie drinken. Fijne dag beiden. Waarschijnlijk brak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...