Ga naar inhoud

'Gevaccineerden' krijgen straks iedere maand covid-19


Joshua

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Mijn chef is volgens mij wel 6x gevaccineerd. Hij is nooit ziek. Kan nog komen uiteraard. Er is inmiddels best veel over bekend en de stoffen die erin zitten veranderen het dna. Moet uiteindelijk toch iets gaan doen bij iedereen 

Over dat dna weet ik niet zo zeker maar waarom zou iemand zich überhaupt 6x laten vaccineren met dat vaccine. Zien ze dan nooit een keer in dat dit echt heel vreemd is?

aangepast door Joshua
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Ik begrijp ook niet dat mensen zo blind zijn, hoewel...... de meesten hebben liever de leugen dan de waarheid. 

Het verhaal was altijd raar geweest, en dan mensen die nu ook nog steeds een prik gaan halen. Niet te bevatten. Vind het voor sommigen wel heel triest als ze hier straks aan kapot gaan. Dat hele mechanisme van die mRNA prik is niet veilig. Maar goed, mensen willen zelf niet nadenken en onderzoeken. Ze mogen hopen dat niks van die troep gelijk in de bloedbaan terecht komt maar lang genoeg in de spier blijft, anders geeft het mRNA in de bloedbaan de opdracht om daar proteïne klonters aan te maken. Misschien zijn dat ook wel die lange slierten die lijkschouwers soms vinden. Spike protein slierten omdat het mRNA niet lang genoeg in de spier bleef om opgeruimd te worden.

 

aangepast door Joshua
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verhaal kan wel aardig kloppen.

Er zijn ondertussen wetenschappelijke onderzoeken geweest die aantonen dat hoe vaker je een coronavaccin neemt, des te slechter je eigen immuunsysteem gaat werken.

 

Repeated COVID-19 vaccination weakens the immune system, potentially making people susceptible to life-threatening conditions such as cancer, according to a new study.

Multiple doses of the Pfizer or Moderna COVID-19 vaccines lead to higher levels of antibodies called IgG4, which can provide a protective effect. But a growing body of evidence indicates that the "abnormally high levels" of the immunoglobulin subclass actually make the immune system more susceptible to the COVID-19 spike protein in the vaccines, researchers said in the paper.

https://www.theepochtimes.com/health/repeated-covid-19-vaccination-weakens-immune-system-study-5305770

55 minuten geleden, Joshua zei:

Over dat dna weet ik niet zo zeker maar waarom zou iemand zich überhaupt 6x laten vaccineren met dat vaccine. Zien ze dan nooit een keer in dat dit echt heel vreemd is?

Dat is natuurlijk ook zo. 

Behalve als je bedenkt dat het immuunsysteem steeds slechter gaat reageren op een volgende besmetting en dus krijg je in de toekomst misschien wel dat mensen zich ook maandelijks moeten laten vaccineren. Dat, tot een punt waarop het eigen immuunsysteem helemaal niets meer doet en dan je heb je AIDS patiënten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...