Ga naar inhoud

EU wil alle bezittingen van burgers registreren


Squidward

Aanbevolen berichten

De Europese Commissie overweegt de oprichting van een register waarin alle bezittingen van burgers geregistreerd moeten worden, inclusief onroerend goed, grond, aandelen, edelmetalen, cryptomunten, sieraden, kunstwerken, auto's en boten. Het document 'Feasibility Study for a European asset registry' benadrukt dat dit register nodig is om belastingontduiking en witwassen te bestrijden. Het zou de autoriteiten voorzien van uitgebreidere informatie om geldstromen effectiever te traceren.

https://www.hollandgold.nl/nieuws/eu-wil-alle-bezittingen-van-burgers-registreren/

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Visje1959 zei:

privé is privé 
ze kunnen zo veel willen... 
ik wil ook veel... loll 

Ik ben het met je eens hoor. Helaas zijn de machthebbers heel veel minder menselijk dan wij. Daarom hebben ze ook de macht gegrepen. Ik ga uit van een komend wereldregime. Geen enkele twijfel dat dit tegen gehouden gaat worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Squidward zei:

De Europese Commissie overweegt de oprichting van een register waarin alle bezittingen van burgers geregistreerd moeten worden, inclusief onroerend goed, grond, aandelen, edelmetalen, cryptomunten, sieraden, kunstwerken, auto's en boten. Het document 'Feasibility Study for a European asset registry' benadrukt dat dit register nodig is om belastingontduiking en witwassen te bestrijden. Het zou de autoriteiten voorzien van uitgebreidere informatie om geldstromen effectiever te traceren.

https://www.hollandgold.nl/nieuws/eu-wil-alle-bezittingen-van-burgers-registreren/

Wow, het begint een angstaanjagende maatschappij te worden zo langzamerhand. 

Zou het überhaupt nog mogelijk zijn om dit proces te stoppen?

Nationale overheden hebben al zo goed als niets meer in de melk te brokkelen.

  • Mee Eens 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Balthasar Boma zei:

Zou het überhaupt nog mogelijk zijn om dit proces te stoppen?

Ik denk het niet. De wereldregering is al heel lang geleden voorspeld en zal er komen. Ik ben me ervan bewust dat ik dit nogal wat dogmatisch stel. Dat komt door mijn geloof. K wil je er ook niet mee tegen de schenen schoppen want je komt op mij altijd over als een redelijk mens. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Europa moet inbinden. De EU hoort haar focus te houden op de taken waarvoor ze in het leven is geroepen. Het enige wat je momenteel kan doen, is persoonlijk of met een groepje gelijkgestemden je stem laten horen, vooral schriftelijk deze bevestigen in een schrijven waarmee je aangeeft dat je het al dan niet eens bent met bepaalde welomlijnde topics. Ook is het van belang je bezorgdheden en angsten te laten geworden aan lokale mensen die actief zijn in de politieke wereld maar ook andere personen of groepen, al dan niet georganiseerd, die strategisch gezien een niet te negeren positie kunnen innemen... zoiets kan groeien, denk aan het sneeuwbaleffect. En als je tijd hebt, vind ik die WOB-verzoeken écht een kanjer van een tool.  Zo kan je met regelmaat in zijn blootje zetten... en zo verklein je de kans op misstanden want wie wil er nu gestript worden op het politieke podium!? Zo gaat men zich alleen al maar om dat te vermijden de lat toch ietwat hoger leggen qua ethiek denk ik. Bovendien willen ze allemaal maar wat graag de kans op dat volgende politieke postje openhouden.  Zij verdienen namelijk op een niet al te uitputtende wijze een smak geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, AlMiMa zei:

Europa moet inbinden. De EU hoort haar focus te houden op de taken waarvoor ze in het leven is geroepen. Het enige wat je momenteel kan doen, is persoonlijk of met een groepje gelijkgestemden je stem laten horen, vooral schriftelijk deze bevestigen in een schrijven waarmee je aangeeft dat je het al dan niet eens bent met bepaalde welomlijnde topics. Ook is het van belang je bezorgdheden en angsten te laten geworden aan lokale mensen die actief zijn in de politieke wereld maar ook andere personen of groepen, al dan niet georganiseerd, die strategisch gezien een niet te negeren positie kunnen innemen... zoiets kan groeien, denk aan het sneeuwbaleffect. En als je tijd hebt, vind ik die WOB-verzoeken écht een kanjer van een tool.  Zo kan je met regelmaat in zijn blootje zetten... en zo verklein je de kans op misstanden want wie wil er nu gestript worden op het politieke podium!? Zo gaat men zich alleen al maar om dat te vermijden de lat toch ietwat hoger leggen qua ethiek denk ik. Bovendien willen ze allemaal maar wat graag de kans op dat volgende politieke postje openhouden.  Zij verdienen namelijk op een niet al te uitputtende wijze een smak geld.

Om met een WOB verzoek iemand te ontmaskeren heb je de medewerking van de media nodig. We weten inmiddels dat je die medewerking nooit gaat krijgen. Daarmee is de kracht van deze mogelijkheid nihil geworden helaas. Heel de wereld is slapend in de val gelopen en ik geloof dat we er niks meer tegen kunnen doen. Als 1 persoon zijn mond open doet staan er minstens 10 klaar om de waarheid om te draaien naar bijvoorbeeld een beschuldiging van antisemitisme. Vergeet de illusie dat je je recht met de waarheid kunt halen. Ik spreek uit ervaring. Heel veel ervaring. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Om met een WOB verzoek iemand te ontmaskeren heb je de medewerking van de media nodig. We weten inmiddels dat je die medewerking nooit gaat krijgen. Daarmee is de kracht van deze mogelijkheid nihil geworden helaas. Heel de wereld is slapend in de val gelopen en ik geloof dat we er niks meer tegen kunnen doen. Als 1 persoon zijn mond open doet staan er minstens 10 klaar om de waarheid om te draaien naar bijvoorbeeld een beschuldiging van antisemitisme. Vergeet de illusie dat je je recht met de waarheid kunt halen. Ik spreek uit ervaring. Heel veel ervaring. 

Behoorlijk deprimerend, het gevoel dat we nergens nog wat aan zouden kunnen doen.

Volgens mij komt er wel degelijk een moment waarop het volk uit een soort coma wakker schrikt, maar de vraag is of het dan al niet te laat zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Balthasar Boma zei:

Behoorlijk deprimerend, het gevoel dat we nergens nog wat aan zouden kunnen doen.

Volgens mij komt er wel degelijk een moment waarop het volk uit een soort coma wakker schrikt, maar de vraag is of het dan al niet te laat zal zijn.

Uiteraard is het mijn perceptie en kan ik het verkeerd zien. Laten we het vooral hopen. Zelf voel ik me ondanks mijn negatieve blik geestelijk wel positief. Op dit moment kan er nog heel veel en daar maak ik ook gebruik van. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Roemeens spreekwoord: " de violist van de waarheid wordt meestal geslagen met zijn eigen stok.

Ik herken die gevoelens maar het kan nog goed komen.  Naar buiten treden is één ding maar ook achter de schermen zijn er behoorlijk wat mensen kei hard hun best aan het doen.  Het duurt allemaal veel te lang vooraleer die mallemolen in beweging geraakt. Bovendien heeft Jan modaal het beestig druk maar ik denk wel dat het relatief gezien goedkomt.  Mensen zullen medisch begeleid worden indien nodig om hun afweer op te krikken. Een beetje te vergelijken met HIV waarmee men tegenwoordig nog redelijk deftig in leven blijft. En er zullen koppen moeten rollen. Dat tuig dat zich superieur waant en getuigt van een misplaatste hoogheidswaanzin... dat gaat aangepakt worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...