Ga naar inhoud

Aartsbisschop Carlo M.Vigano doet een oproep om te verenigen in een wereldwijde anti-globalistische alliantie tegen het totalitaire regime


Godenzoon

Aanbevolen berichten

Het kan allemaal te maken hebben met het teken van het beest 666 in de schrift, er zijn argumenten voor en argumenten die tegen zijn

Het is verankerd in de eindtijd waarin we volgens de Bijbel leven en tegen is dat het allemaal erg letterlijk is terwijl openbaring veelal in tekenen geschreven is. Desalniettemin hou ik er terdege rekening mee dat de profetie uit kan komen, ik hoop er nog een keer dieper op in te gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit heb ik van xander Nieuwsradio

 (Het Griekse woord in Openbaring 19:20 voor ‘teken’ van het Beest = charagma = graveren / etsen / insnijden/prikken van een ‘teken’ met behulp van een scherpe naald, met identificatie als specifiek doel. In de oorspronkelijke vertalingen van Openbaring 13 en 19 stond dan ook terecht IN de hand, en niet OP de hand. Voor het geval u zegt: maar de prik komt niet in mijn hand: Het gebruikte woord voor hand ( χείρ ) kan de hele arm omvatten. Zie verder mijn eerdere artikelen hierover.)

Er staat  nog meer waarvan ik denk dat ik het er niet mee eens kan zijn, bovenstaande lijkt boeiend, lijkt zeg ik, persoonlijk hou ik mij liever afzijdig van het onderwerp tot het moment dat er meer info boven komt, neemt niet weg dat het het beschouwen zeker waard is, zoals Openbaring schrijft worden mensen door demonen gedreven om het slechte te doen, dan denk je toch aan regeerders en instanties van hen.

Maar openbaring schrijft ook dat allen die het teken hebben de dood zullen zien, nu ken ik mensen van verschillende demonaties die de prik hebben maar waarvan ik mij niet kan voorstellen dat zij de doodstraf krijgen. Kortom het blijft een moeilijk onderwerp.

https://www.xandernieuws.net/algemeen/evangelist-franklin-graham-krijgt-pericarditis-en-hartoperatie-na-covid-injecties/

 

 

aangepast door Antoon
Verfijning
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...