Ga naar inhoud

Zijn er mogelijkheden om met het zelf minen van bitcoins geld te verdienen?


Niburu.co

Aanbevolen berichten

Wij hebben vandaag een artikel geplaatst met het verhaal van Martin uit Alkmaar met betrekking tot het zelf minen van bitcoins.

Martin is van mening dat je een sukkel bent als je dat zelf doet gezien zijn ervaring bij vrienden.

Heeft Martin gelijk, of zijn er toch wel degelijk manieren om geld te verdienen met bitcoins?

https://niburu.co/lezersbrieven/19379-je-bent-een-sukkel-als-je-zelf-bitcoins-gaat-minen

 

 

 

aangepast door Niburu.co
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bitcoin minen is niet meer te doen voor particulieren.

Ik mine hnt/iot en dat kost weinig energie. Ik heb inmiddels mijn investering van 500€ terugverdiend en alles wat ik nu mine is winst.

Ik mine ook dimo tokens via 2 auto's die ik heb en dat gaat ook aardig.

De wereld van crypto is zeer groot en veelzijdig en depin mining is upcoming.

 

Bitcoin mining 8s meer voor grote ondernemers die ergens in een land minen waar de kosten een stuk lager zijn en het liefst ook een koud klimaat heeft ivm koeling van al die mine apparatuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Niburu.co zei:

Wij hebben vandaag een artikel geplaatst met het verhaal van Martin uit Alkmaar met betrekking tot het zelf minen van bitcoins.

Martin is van mening dat je een sukkel bent als je dat zelf doet gezien zijn ervaring bij vrienden.

Heeft Martin gelijk, of zijn er toch wel degelijk manieren om geld te verdienen met bitcoins?

https://niburu.co/lezersbrieven/19379-je-bent-een-sukkel-als-je-zelf-bitcoins-gaat-minen

Martin heeft een hele uitgesproken mening en is nogal dogmatisch. Ik zou me niet teveel aantrekken en je eigen onderzoek doen. Zelf heb ik geen advies voor je want ik heb er helemaal geen verstand van. Misschien 1 bescheiden advies. Ik denk dat het verstandig is om ook met cryptomunten te gaan werken omdat het huidige financiële systeem ook niet betrouwbaar meer is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk dit verhaal, maar wat als....

We denken dat we Bitcoins aan het minen zijn, maar is dat ook echt zo? Er staan dikke computers te draaien en als lokkertje krijg je af en toe een visje toegeworpen in de vorm van een honderdste procent van een bitcoin. Men/wij weten echt niet wat we aan het doen zijn, het zou zo maar kunnen zijn dat al die computers samen een supercomputer aan het voeden zijn... denk maar aan de films die we in het verleden gezien hebben met bv Arnold.  We weten het niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is denk een groot verschil tussen beleggen in dit soort munten en het zelf minen.

Ik heb er eerlijk gezegd ook totaal geen verstand van, maar ik weet wel dat ik mij heel onzeker zou voelen als veel geld zou steken in iets dat voor mij ongrijpbaar is. Je hebt ergens een wallet heb ik begrepen, maar wat gebeurt als je toevallig je wachtwoord kwijt bent en je hebt er 100.000 euro in geïnvesteerd. Of je raakt de laptop kwijt waar alles op stond.

Wat doe je dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...