Ga naar inhoud

Het is helemaal duidelijk, alles is de schuld van Poetin


Balthasar Boma

Aanbevolen berichten

Zelf vermoed ik dat Putin het spel van boze dictator meespeelt. Voorheen was hij lid van het WEF. Ook heb ik foto's van hem gezien in vrijmetselaars kledij. Ergens heb ik ooit gelezen dat ook in Rusland de CBDC wordt ingevoerd. Dat zet mij tot denken. Ik weet dat er ook nu de zogenaamde BRICS landen zijn. Dat is een oppositie van het westen maar de voorgaande feiten kan ik ook niet negeren. Die wereldwijde regering komt. De bijbel heeft het voorspeld. Profetieën zijn altijd uitgekomen en er moeten er nog een aantal uitkomen. Ik geloof dat Putin onderdeel van het complot is al kan ik het uiteraard niet bewijzen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Balthasar Boma zei:

Is dat zo? Bedoel je dat over het merkteken van het Beest of iets anders?

Ik zeg het wat resoluut maar ik ben er van overtuigd. Over dat merkteken kan ik ook slechts speculeren maar dat zal tegen die tijd wel duidelijk worden. Ik vermoed wel dat de wereldregering geen tientallen jaren meer op zich laat wachten  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, De Teruggetrokkene zei:

Ik zeg het wat resoluut maar ik ben er van overtuigd. Over dat merkteken kan ik ook slechts speculeren maar dat zal tegen die tijd wel duidelijk worden. Ik vermoed wel dat de wereldregering geen tientallen jaren meer op zich laat wachten  

De timing voor dat is bijna ideaal. Als de digitale identiteit eenmaal een feit is, kunnen ze de CBDC uitrollen en het oude financiële systeem laten klappen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn al sinds 1775 met de voorbereidingen bezig en zijn via de vrijmetselarij overal vertegenwoordigd. De bijbel heeft het voorspeld. Ik kan me niet voorstellen dat er geen wereldregering komt. Ook kan ik me moeilijk indenken dat Poetin de goede of de slechte is. Ik denk dat hij gewoon onderdeel van de satanische macht is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Ze zijn al sinds 1775 met de voorbereidingen bezig en zijn via de vrijmetselarij overal vertegenwoordigd. De bijbel heeft het voorspeld. Ik kan me niet voorstellen dat er geen wereldregering komt. Ook kan ik me moeilijk indenken dat Poetin de goede of de slechte is. Ik denk dat hij gewoon onderdeel van de satanische macht is. 

Ik ben het met je eens dat ze dit proberen, maar zou er dan toch niet een moment komen dat de mensheid dit door begint te krijgen en zegt tot hier en niet verder?

Of is het volgens jou zo dat omdat in de bijbel wordt voorspeld het ook perse moet gebeuren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Balthasar Boma zei:

Of is het volgens jou zo dat omdat in de bijbel wordt voorspeld het ook perse moet gebeuren?

Ik geloof dit wel en er zijn ook best redenen te bedenken dat het gaat gebeuren al wil ik niet dogmatisch zijn hoor. 
 

Als je ziet dat de meerderheid van de mensen niets wil weten wat wij wel zien. Daarmee bedoel ik jij en ik en alle mensen die men complotdenkers noemen dan denk ik dat ze het voor elkaar gaan krijgen om een zéér boosaardige wereldregering te vormen. Ik geef toe dat ik aanvullende achtergrondinformatie tot me neem uit de bijbel over de wijze hoe mensen zich laten misleiden en de leugen liever hebben dan de waarheid. Ik combineer dus de aantoonbare feiten met de kennis die ik heb over de geestelijke krachten waarvan ik weet dat ze veel invloed uitoefenen op de mensen. 
 

Geloof jij wel dat er een meerderheid ontstaat die wakker gaat worden en het nog tegen kan houden. Ik wil het niet uitsluiten hoor. Ergens hoop ik ook dat dit gebeurt maar vooralsnog zie ik er weinig van. Vorige week noemde iemand mij een doemdenker omdat ik wat feiten opsomde. Ik viel bijna van mijn stoel door die opmerking. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...