Ga naar inhoud

Gaat Nederland dit jaar eindelijk een keer het Songfestival winnen?


Balthasar Boma

Aanbevolen berichten

Het is wel ieder jaar een maf circus wat maar weinig meer met een wedstrijd te maken heeft, maar ik vind het toch altijd wel leuk om te kijken welk afgrijselijk liedje ze dit keer weer hebben weten te kiezen.

En, ze hebben mij niet teleurgesteld dit jaar.

Misschien zijn er mensen die dit mooi vinden, maar voor mij heeft het weinig met muziek te maken.

En toch moeten er mensen zijn die denken dat je hiermee kunt winnen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-3-2024 om 22:39, Balthasar Boma zei:

Het is wel ieder jaar een maf circus wat maar weinig meer met een wedstrijd te maken heeft, maar ik vind het toch altijd wel leuk om te kijken welk afgrijselijk liedje ze dit keer weer hebben weten te kiezen.

En, ze hebben mij niet teleurgesteld dit jaar.

Misschien zijn er mensen die dit mooi vinden, maar voor mij heeft het weinig met muziek te maken.

En toch moeten er mensen zijn die denken dat je hiermee kunt winnen.

 

Een beetje wakker worden kan geen kwaad Balthasar.

Het heeft niets te maken met een vrolijk festival, maar alles met het conditioneren van de bevolking.

De volgende clip maakt dat meer dan duidelijk.

En wie is 'we' in 'wij winnen'.  Nederland?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De regenboogcultuur wordt bij het songfestival ook flink aangemoedigd. Ik hou helemaal niet van die muziek dus ik luister er niet naar. Wat die jongen in het clipje zegt over de propaganda in de muziekindustrie is ook waar. Ik heb 3 goede e-books over dit onderwerp. Als je die hebt gelezen ga je heel anders naar de popmuziek kijken en ga je alle satanische symboliek herkennen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

De regenboogcultuur wordt bij het songfestival ook flink aangemoedigd. Ik hou helemaal niet van die muziek dus ik luister er niet naar. Wat die jongen in het clipje zegt over de propaganda in de muziekindustrie is ook waar. Ik heb 3 goede e-books over dit onderwerp. Als je die hebt gelezen ga je heel anders naar de popmuziek kijken en ga je alle satanische symboliek herkennen 

Wel jammer dat het grote publiek geen flauw benul heeft van dit soort dingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Veritas zei:

Een beetje wakker worden kan geen kwaad Balthasar.

Het heeft niets te maken met een vrolijk festival, maar alles met het conditioneren van de bevolking.

De volgende clip maakt dat meer dan duidelijk.

En wie is 'we' in 'wij winnen'.  Nederland?

 

Ja, ik ben dus duidelijk geen complotdenker zo te zien.

Wel goed gevonden trouwens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 4-3-2024 om 13:44, Veritas zei:

Een beetje wakker worden kan geen kwaad Balthasar.

Het heeft niets te maken met een vrolijk festival, maar alles met het conditioneren van de bevolking.

De volgende clip maakt dat meer dan duidelijk.

En wie is 'we' in 'wij winnen'.  Nederland?

 

Dit bedoel ik nou alles is theater.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...