Ga naar inhoud

The Russell Bloodline & "Be Wise As Serpents"


Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Mijn Engels is ronduit slecht. Ik kan het wel lezen maar dat kost veel energie en dan begrijp ik het in grote lijnen.

Ik heb totaal geen talen knobbel. Ik spreek vloeiend Utrechts :-)

Toen ik in 1997 mijn eerste computer kocht, kreeg ik een stuk gereedschap in handen waar velen niet blij mee waren.

Internet en tegenwoordig erg handige vertaal tools zorgden ervoor dat ik meer mogelijkheden kreeg.

Ik heb met behulp van https://www.deepl.com/translator het gedeelte over de bloedlijn van C.T. Russell van Frits Springmeier naar Nederlands vertaald.

Soms heb ik het wat verduidelijkt. Als Frits bijvoorbeeld spreekt over een tijdschrift uit Oktober 1991 heb ik er Ontwaakt! 8 Oktober 1991 van gemaakt.

Je kan het pdf bestand - wanneer je er wat aan heb - hier downloaden: https://jehovah.nu/the_russell_bloodline_NL.pdf

BRON: https://www.bibliotecapleyades.net/bloodlines/russell.htm

Ik ben ook stukje voor stukje begonnen met het vertalen van het boek "Be Wise As Serpents" van Frits Springmeier.

Het eerste en tweede gedeelte alvast hieronder (ik houd geen rekening met de opmaak, wat ik wel doe in het Word bestand).

Ik zal bij elk volgende gedeelte het ook hier plaatsen.

Een pdf bestand compleet ineens laten vertalen is snel, maar in definitie schiet het dan tekort.

Het moet wel duidelijk overkomen anders kan je beter je Engels bij spijkeren :-)

Frits was al in de jaren `80 met dit onderzoek bezig, hij wilde in 1990 een boek uitgeven met de info.

In de jaren `80 wist ik dat de wereld verrot was, maar verder wist ik niet veel meer dan dat.

Vertaald uit het boek "Be Wise As Serpents" van Frits Springmeier het eerste en tweede vertaalde gedeelte:

frits.jpg.e5c0bd1e74978e1580d82461bcbd55de.jpg

 

"Be Wise As Serpents is de geschiedenis van de systematische vernietiging van het christendom en de opbouw van een één-wereldreligie. Als je dit onderzoek leest, gebaseerd op a. vertrouwelijke interviews met deelnemers aan het complot, b. interviews met onwetende deelnemers aan het complot,
c. en historische documentatie zul je ontdekken dat er groot bewijs is voor een geschiedenis die ons niet is verteld, en een grote strijd voor
de mensheid als de één-wereldmacht/religie in beeld komt".

VOORWOORD BIJ DE VOORPUBLICATIE EDITIE

In 1990 kwam ik met The Watchtower & the Masons. Dat boek verbond het Wachttorengenootschap van Jehovah's Getuigen met de Vrijmetselaars. Sommige hoofdstukken van Be Wise As Serpents waren oorspronkelijk geschreven voor The Watchtower & the Masons, maar werden niet gebruikt.
Toen ik The Watchtower & The Masons schreef, was het duidelijk dat ik in het boek niet de diepte in kon gaan, en dat het boek een vervolg zou moeten krijgen in een diepgaand werk. Om die reden werd het op de omslag een "Voorlopig Onderzoek" genoemd.
In 1990 ging ik op zoek naar een uitgever voor Be Wise As Serpents, omdat zo'n werk het verdiende om goed uitgegeven te worden door een bekende uitgever. De maanden gingen voorbij op de kalender en de klok tikte verder op de agenda van de Nieuwe Wereldorde terwijl ik op zoek ging naar een uitgever. Omdat niemand een totaal monopolie kan hebben op de feiten van een onderwerp, verwelkomde ik de hulp van anderen. Ik keek uit naar iedereen die met mij wilde samenwerken of mijn onderzoek wilde waarderen. Ze zouden zelfs welkom zijn om mijn onderzoek onder hun eigen naam te publiceren. Ik vond geen liefhebbers. Op dit punt lijkt het erop dat ik deze boodschap die de Heer mij heeft gegeven alleen moet delen, zonder de hulp van een coauteur of uitgever.
Tegen de zomer van 1991 was er een uitgever gevonden. Maar de Heer legde in december 1991 op mijn hart dat ik het boek in eigen beheer moest uitgeven".

 

"Er moet nog steeds onderzoek worden gedaan. Een ex-lid van de Satanische Illuminati hiërarchie onthulde bijvoorbeeld dat de Russell familie één van de top 13 Satanische families is die generatie na generatie hun Satanische macht hebben doorgegeven. Het zou leuk zijn om de tijd te hebben om het genealogische werk af te maken dat ik begon over de familie van Charles T. Russell om te zien hoe zij in de andere Russells passen.
Waarom dan een onafgemaakt boek publiceren? Deze informatie komt op het juiste moment. 1992 is een belangrijk jaar voor de Satanisten om een reeks crises te starten om de wereld onder Satans heerschappij te brengen. Ik kan er niet van uitgaan dat er in de toekomst een gelegenheid zal zijn om boeken als dit uit te geven. De Marshallwet onder een noodverordening kan elk moment komen in de komende paar jaar.


Als ik één ding met dit boek zou kunnen bestrijden, dan zou het angst zijn. Als we weten wat ons te wachten staat en wat we gaan meemaken, denk ik dat het de angst voor het onbekende voor een deel wegneemt. Hoe meer we het Koninkrijk van God en Zijn gerechtigheid zoeken en hoe meer we God liefhebben en gehoorzamen, hoe minder we bang zijn. Christus waarschuwde: "Gij zult horen van oorlogen en geruchten van oorlogen; ziet toe dat gij niet verontrust zijt." (Mt 24:6.) Christus zei ook: "Denk niet aan uw leven..." (Mt 6:25), wat door de Heilige Geest anders wordt geformuleerd: "Wees bezorgd om niets." Fil 4:6.

De Christen zal "uw weg aan de Heer toevertrouwen en ook op Hem vertrouwen." (Ps 37:5)


We kunnen niet zien hoe God in dit alles een overwinning zal behalen. We weten dat het een soort wonderbaarlijk vertoon van zijn macht en heerlijkheid zal zijn. Maar we verheugen ons altijd met de Heer en beseffen dat vandaag de dag is die de Heer heeft gemaakt. We nemen elke dag tegelijk en verheugen ons erin. Ik geloof dat als we door onze angsten niet in staat zijn om de werkelijke situatie onder ogen te zien, de vele tentakels van de Nieuwe Wereldorde ons leven zullen blijven verwoesten, ze onze bronnen zullen blijven gebruiken voor hun doelen en afleidingen, en ze ons zullen blijven misleiden. Moge God je hoop geven en een geest van moed die alleen God kan geven terwijl je dit leest.

Dit boek is opgedragen
AAN ALLE MANNEN EN VROUWEN DIE HUN LEVEN HEBBEN VERLOREN IN OPPOSITION TO THE 1-WORLD-CONSPIRACY
( DEZE TOEWIJDING & LIJST ZULLEN MEER ZIN HEBBEN NADAT U HET BOEK EN DE DOCUMENTATIE DAARVAN LEEST

De dood van sommige van deze mensen is beschreven als "ongelukken" en "zelfmoorden", in sommige gevallen maken de omstandigheden van deze vermeende "zelfmoorden" zelfmoord tot de laatste mogelijkheid. Ik zal hun moordenaars geen troost bieden door hun martelaarschap te bagatelliseren. Het is tijd om deze helden voor waarheid en vrijheid te erkennen. De meesten op deze lijst werden vermoord door de Vrijmetselaars omdat ze voor de waarheid stonden of de waarheid kenden. Het waren direct martelaren. Maar de lezer kan ontdekken dat organisaties geleid door de Samenzweerders miljoenen hebben afgeslacht. Deze miljoenen waren hun offers).

Alexander, Tsaar van Rusland- voor het verbieden van alle vrijmetselaarsloges.

Giorgio Arabrosoli- Zijn juridisch onderzoek naar de P2 Masonic Lodge kostte hem zijn leven.

Randall Baer- Christian, ex-New Age leider, omdat hij te veel weet en zegt.

William Branham- Country preacher die leerde hoe Illuminati-getrainde heksen het christendom infiltreren. Vermoord door een alcoholist, en valse verhalen circuleerden om hem in diskrediet te brengen.

Sen. Bronson- Scherpe criticus van Roosevelts New Deal. Zijn gemanipuleerde vliegtuig stortte neer.

Professor Charini- Vermoord omdat hij de Talmoed probeerde te vertalen"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...