Ga naar inhoud

Biden's aanval op gasauto's slechts enkele weken nadat autofabrikanten zich terugtrokken uit elektrische auto's


erec

Aanbevolen berichten

Een paar weken geleden trok Apple de stekker uit zijn project voor elektrische auto's en hier in Europa hebben verschillende autofabrikanten zoals Mercedes-Benz en Volkswagen de productie van elektrische auto's teruggeschroefd ten gunste van auto's die meer op gas rijden. En dat kwam niet als een verrassing, want elektrische voertuigen (EV's) hebben herhaaldelijk extreem verminderde prestaties en kilometrage laten zien in echte omstandigheden, waaronder het simpelweg uitschakelen bij koud weer of in zware regenval. Bovendien verliezen de batterijen snel hun capaciteit en is het vervangen ervan bijna net zo duur als het kopen van een nieuwe auto. Om nog maar te zwijgen over het feit dat het produceren van een EV en het verschepen van onderdelen en het in elkaar zetten ervan meer vervuiling veroorzaakt dan het daadwerkelijk zal "verminderen" tijdens zijn levensduur (net als met plantaardig slavenvoer.) Het is oplichterij, een complete zwendel. En dat gezegd hebbende, gewoon zitten in een steriliserende en tumorverwekkende magnetron van een voertuig is niet zo aantrekkelijk, tenminste niet voor ons die geen schaapachtige volgelingen en complete dwazen zijn.

De verkoop is gekelderd en nu heeft de jezuïet Joe Biden een nieuwe poging gedaan om de verwarring te vergroten door tegen de automarkt in te gaan met een van de belangrijkste klimaatregels in de geschiedenis van de Amerikaanse natie; een emissieregel voor gasauto's die ervoor moet zorgen dat de meerderheid van de nieuwe personenauto's en lichte vrachtwagens die in de Verenigde Staten worden verkocht tegen 2032 volledig elektrisch of hybride zijn.

En met dat in gedachten is de agenda duidelijk, ze willen dat minstens de helft van de nieuw verkochte auto's elektrisch is in 2030, zoals in hun Agenda 2030, en dat auto's op gas weg zijn voor 2050, zoals in hun Visie 2050. Eigenlijk willen ze dat je helemaal geen auto bezit, maar er een huurt van een carpool bij jou in de buurt. Je weet wel, de pakkende zin van het World Economic Forum in 2016, "je zult niets bezitten en je zult gelukkig zijn".(lol)

De enige manier om deze agenda te bestrijden is ervoor te zorgen dat niemand een belachelijke EV of hybride koopt en dat mensen voertuigen met verbrandingsmotoren eisen, die veel beter zijn qua vervuiling. Als je NPC-buren een EV bezitten, blèr dan "baa, baa" elke keer als je die kleine sojajongen ziet. Ofwel worden ze uiteindelijk verstandig, ofwel sterven ze aan stralingsvergiftiging doordat ze elke dag hun kont naar hun slavenjob verhitten terwijl ze giftig heet bonenwater van Starbucks drinken.

Alle grappen en grollen terzijde, deze kleine stunt van de regering Biden was helemaal in lijn met hun agenda en om de vaart erin te houden in de hoop dat meer slaven deze verminkende zelfmoordauto's zullen kopen.

Zoals je weet zijn de volledig valse "klimaatcrisis" en de "klimaatverandering" agenda constructies van de jezuïeten. En één van de marionetten om goedgelovige idioten naar de EV-markt te lokken is Elon Musk. De ondertekening van dit wetsvoorstel vond plaats op 20 maart, op de 166e dag van Joe Biden en precies 266 dagen na de verjaardag van Musk. Opnieuw hebben we een perfecte match tussen de twee marionetten voor het Christogram van de Jezuïetenorde, 'Iesus Hominum Salvator', dat vaak gebruikt wordt in hun rituelen. Er is maar één dag per jaar dat dit mogelijk is.

Iesus Hominum Salvator = 266, 122

Nogmaals, 266 dagen na de verjaardag van Musk.

Deze "EV-wetgeving" past perfect in de agenda van de Jezuïetenorde van "EV's en Hybrides".

 

EV-wetgeving = 201
EV's en Hybrides = 201
De jezuïetenorde = 201


De media, vooral CNN, noemden het "uitlaatregels" en het wetsvoorstel werd ondertekend op 20 maart, de 80e dag van het jaar.

 

Laadklepregels = 80, 80
Societas Iesu = 80, 80 (Sociëteit van Jezus, ook bekend als de Jezuïetenorde)


Als je aan elektrische auto's denkt, denk je aan Elon Musk en zijn Tesla die eigendom is van de jezuïeten, geïnspireerd op de verzonnen figuur en pop Nikola Tesla (die babytroofers om de een of andere vreemde reden voor echt houden.) Dit wetsvoorstel kwam op de 74e dag van Nikola Tesla's sterfdag.

En zoals jullie weten is de katholieke kerk en haar jezuïetenorde gewoon de voortzetting van het Heilige Roomse Rijk, om ons eraan te herinneren wie er werkelijk de baas is.

 

Elektrische auto = 74
Heilige Roomse Rijk = 74


20 maart kwam met de vrijmetselaars- en regerings-kortdatum numerologie van 47, en dit was een wetsvoorstel uitgegeven door de president, als in de regering.

3/20/24 = 3 + 20 + 24 = 47

 

President = 47
Witte Huis = 47
Regering = 47
Democraat = 47
Vaticaan = 47 (de echte zetel van de macht)


20 maart kwam ook met een 23-date numerologie en dit wetsvoorstel ging helemaal over het elimineren van auto's op gas.

3/20 = 3 + 20 + = 23

 

Auto's op gas = 23


Volgens CNN bestaat slechts 7,6% van de verkoop van nieuwe auto's in 2023 uit EV's, net als in '76'.

 

Elektrisch Voertuig = 76, 76
Klimaatagenda = 76, 76


Biden's nieuwe legalisatie mikt echter op 35% tot 56% voor EV's in 2032. Wacht, wat? 56% Geen 50 of 55%, maar het onhandige getal 56? Natuurlijk, hun meesters houden gewoon van 56...

Dus, 35 en 56...

Klimaatverandering = 56
Vrijmetselaarsritueel = 56
Sociëteit van Jezus = 56 (ook bekend als de jezuïetenorde)
Vrijmetselaars = 56

maar zoals je kunt zien, hoewel deze nieuwe EV-regels deel uitmaakten van hun klimaatagenda, was het ook perfect volgens de nummers gedaan. Alles wat ze doen is gescript, maakt deel uit van hun lang van tevoren geplande agenda's en wordt altijd op de juiste data uitgevoerd. De enige manier om de waanzin te weerstaan is om er geen deel van uit te maken en anderen te informeren - om zoveel mogelijk mensen wakker te schudden uit hun Matrix-achtige slaap.

gr

E

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste erec, 

Ik stel me vragen bij je getallen in deze post en je andere over putin. Hoe kom je hierbij want als je deze berekent zoals gewoonlijk waarbij elke cijfer van het alfabet beginnend bij a=1, b=2 enzovoort dan zul je andere getallen bekomen. Het lijkt me al vreemd dat je voor vrijmetselaars en vrijmetselaarsritueel hetzelfde getal uitkomt. Vrijmetselaars=55 dit geeft dan 10 wat resulteert in 1

Ritueel=36 dit geeft dan 9. 

Vrijmetselaarsritueel geeft dan 91 wat dan weer op zich resulteert in 10 en uiteindelijk 1 geeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Redfx zei:

Beste erec, 

Ik stel me vragen bij je getallen in deze post en je andere over putin. Hoe kom je hierbij want als je deze berekent zoals gewoonlijk waarbij elke cijfer van het alfabet beginnend bij a=1, b=2 enzovoort dan zul je andere getallen bekomen. Het lijkt me al vreemd dat je voor vrijmetselaars en vrijmetselaarsritueel hetzelfde getal uitkomt. Vrijmetselaars=55 dit geeft dan 10 wat resulteert in 1

Ritueel=36 dit geeft dan 9. 

Vrijmetselaarsritueel geeft dan 91 wat dan weer op zich resulteert in 10 en uiteindelijk 1 geeft.

Je moet ook Engelse woorden gebruiken.

Is een wereld taal en vroeger hebben ze de woorden gevormd naar hun idee.

Bv ra-dio of tel a vision oja nog een leuke zoals pan(Pan god). EnZ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je hier ook mee zeggen dat alle talen uit het Engels zijn afgeleid en alles een leugen is?

Radio is namelijk afkomstig van het Latijn radius wat straal betekent.

Television is afkomstig van tele en visio. Tele betekent ver in het Grieks en visio betekent zien in het Latijn. Zoals zoveel woorden in het dagelijks leven zijn deze afgeleid van het Latijn of Grieks. 

Of is er nu zo hard nagedacht over zelfs deze woorden om het volk te overtuigen en de waarheid verborgen te houden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Redfx zei:

Wil je hier ook mee zeggen dat alle talen uit het Engels zijn afgeleid en alles een leugen is?

Radio is namelijk afkomstig van het Latijn radius wat straal betekent.

Television is afkomstig van tele en visio. Tele betekent ver in het Grieks en visio betekent zien in het Latijn. Zoals zoveel woorden in het dagelijks leven zijn deze afgeleid van het Latijn of Grieks. 

Of is er nu zo hard nagedacht over zelfs deze woorden om het volk te overtuigen en de waarheid verborgen te houden.

 

Je komt dichtbij. dat is de sluier.

Bv ra-dio komt van ra Egyptische God.

Bv money komt van moon=maan,aan het einde van de maan(d)krijg jij je salaris. Enz enz.

En ja ze hebben alles bedacht om ons te vangen of gevangen te houden.

Gr 

E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit slaat nergens op.

Ra is dan de naam van de zonnegod en waar komt dan dio vandaan? 

 

Money is alweer afkomstig van het Latijn moneta.

Salary is dan weer afkomstig van het Latijnse salarium wat dan weer naar zout verwijst.

 

Dat de wereld in de machtsgreep is van enkelen en zij bepalen wat er wel en niet gebeurt kan dan wel zijn maar dan kan je de geschiedenis van woorden en de studie ervan niet opzij zetten. Want dit is wel een heel grote sluier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, erec zei:

Je komt dichtbij. dat is de sluier.

Bv ra-dio komt van ra Egyptische God.

Bv money komt van moon=maan,aan het einde van de maan(d)krijg jij je salaris. Enz enz.

En ja ze hebben alles bedacht om ons te vangen of gevangen te houden.

Gr 

E

Wat een onzin. Jij zoekt overal een complot achter. Radio wordt misbruikt door machtigen. Denk je nu werkelijk dat het woord dat de techniek van een communicatiemiddel beschrijft ook occult is. Richt je eens op nuttige zaken man. Dit is toch lachwekkend. In een ander bericht verklaarde je bij cbdc dat cc=33. BD laat je maar achterwege. Hoeveel wappies hebben al het getal 666 gelinkt aan een duivelse figuur. Het klopte nooit. Richt je liever op de bijbel ipv je tijd te verspillen met zinloze aannames waar niemand iets aan heeft. Sorry voor de uithaal maar je gaat echt te ver. Verder lijk je me een buitengewoon goed mens hoor. Oprecht 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, De Teruggetrokkene zei:

Wat een onzin. Jij zoekt overal een complot achter. Radio wordt misbruikt door machtigen. Denk je nu werkelijk dat het woord dat de techniek van een communicatiemiddel beschrijft ook occult is. Richt je eens op nuttige zaken man. Dit is toch lachwekkend. In een ander bericht verklaarde je bij cbdc dat cc=33. BD laat je maar achterwege. Hoeveel wappies hebben al het getal 666 gelinkt aan een duivelse figuur. Het klopte nooit. Richt je liever op de bijbel ipv je tijd te verspillen met zinloze aannames waar niemand iets aan heeft. Sorry voor de uithaal maar je gaat echt te ver. Verder lijk je me een buitengewoon goed mens hoor. Oprecht 

Radio wordt niet misbruikt het woordt is op die manier verzonnen.(jij snapt niet dat je vast in de sluier om je heen)

En wat de bijbel betreft als wij in zo verrotte wereld leven en alles vol gepropt wordt met gif en alles wordt gecensureerd en dat bijbel dan onveranderd blijft door de tijd heen.klopt niet).

Ik snap je dat jij het niet snapt met cc maar toch is het zo(en gelukkig ben ik niet de enigste) elke dag lachen ze je uit,lees de krant eens goed en kijk alleen al naar de namen die ze schrijven.(ik snap het)

Niemand geloofde Jezus vroeger, hij ging zitten op een steen en begon te praten,eerst tegen een paar en de rest liep veder en gaf geen gehoor.

Maar op ten duur zaten ze allemaal naar hem te luister.

Gr

E

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, erec zei:

Radio wordt niet misbruikt het woordt is op die manier verzonnen.(jij snapt niet dat je vast in de sluier om je heen)

En wat de bijbel betreft als wij in zo verrotte wereld leven en alles vol gepropt wordt met gif en alles wordt gecensureerd en dat bijbel dan onveranderd blijft door de tijd heen.klopt niet).

Ik snap je dat jij het niet snapt met cc maar toch is het zo(en gelukkig ben ik niet de enigste) elke dag lachen ze je uit,lees de krant eens goed en kijk alleen al naar de namen die ze schrijven.(ik snap het)

Niemand geloofde Jezus vroeger, hij ging zitten op een steen en begon te praten,eerst tegen een paar en de rest liep veder en gaf geen gehoor.

Maar op ten duur zaten ze allemaal naar hem te luisteren

Ik snap het hoor van iedereen omdat ik weet dat jullie het niet begrijpen.

Maar toch zet ik me strijd voort zodat de weinige echt wakker worden.

Gr

E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, erec zei:

Radio wordt niet misbruikt het woordt is op die manier verzonnen.(jij snapt niet dat je vast in de sluier om je heen)

En wat de bijbel betreft als wij in zo verrotte wereld leven en alles vol gepropt wordt met gif en alles wordt gecensureerd en dat bijbel dan onveranderd blijft door de tijd heen.klopt niet).

Ik snap je dat jij het niet snapt met cc maar toch is het zo(en gelukkig ben ik niet de enigste) elke dag lachen ze je uit,lees de krant eens goed en kijk alleen al naar de namen die ze schrijven.(ik snap het)

Niemand geloofde Jezus vroeger, hij ging zitten op een steen en begon te praten,eerst tegen een paar en de rest liep veder en gaf geen gehoor.

Maar op ten duur zaten ze allemaal naar hem te luister.

Gr

E

Leg eens uit hoe het woord radio is opgenomen dan. Ra is die zonnegod. Is in feite gewoon een demon uit de kast van satan. Maar over dio in het woord radio zeg je niks. Dat doe je steeds weer met andere dingen. Je zegt dat ik het niet begrijp. Ik weet maar weinig 100% zeker omdat ik over het algemeen slechts aanwijzingen heb. Jij bent de hele tijd aanwijzingen aan het mixen met aannames en verkoopt dat vervolgens als feiten. Dat is toch niet slim. En het zijn ook nog eens vaak dingen waarvan ik denk. Als het wel waar is kun je er nog weinig mee. Ik denk ook heus wel dat er een wereldwijd complot is en ik zie ook al die symboliek wel. Ik meen ook veel verbanden en een rode lijn te zien maar ik zeg niet dat het ook zo is want het is nooit te bewijzen. Je zegt dat je gelooft. Laat al die theorieën dan eens bij God liggen en richt je op de bijbel. Jij doet precies hetzelfde als Evert Jan maar dan andersom. Jullie zijn beiden even nutteloos bezig als ik me even ongenuanceerd uit mag drukken. Goeie gasten hoor. Allebei. 
 

Radio wordt niet misbruikt zeg je. Dus radio is geen kanaal waar mensen bespeeld worden. Bedoel je dat? En verder zeg je dat ik in een sluier leef. Waar blijkt dat dan uit? Vind je dat omdat ik je bekritiseer? Ik leg ook duidelijk uit waarom ik je bekritiseer toch? Jij doet eigenlijk enkel uitspraken op basis van aannames. Van mij mag het hoor maar dan komt er wel kritiek je kant op. En als je dan je uitspraken niet onderbouwt dan word je uitgelachen. Je vergelijkt dat met het uitgelachen worden van Jezus. Dom dom dom. Jezus deed hele wijze uitspraken. Die had ook kennis van zaken. Jij mag wel wat nederigheid vertonen hoor. Daar word je uiteindelijk veel wijzer van. 

aangepast door De Teruggetrokkene
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Leg eens uit hoe het woord radio is opgenomen dan. Ra is die zonnegod. Is in feite gewoon een demon uit de kast van satan. Maar over dio in het woord radio zeg je niks. Dat doe je steeds weer met andere dingen. Je zegt dat ik het niet begrijp. Ik weet maar weinig 100% zeker omdat ik over het algemeen slechts aanwijzingen heb. Jij bent de hele tijd aanwijzingen aan het mixen met aannames en verkoopt dat vervolgens als feiten. Dat is toch niet slim. En het zijn ook nog eens vaak dingen waarvan ik denk. Als het wel waar is kun je er nog weinig mee. Ik denk ook heus wel dat er een wereldwijd complot is en ik zie ook al die symboliek wel. Ik meen ook veel verbanden en een rode lijn te zien maar ik zeg niet dat het ook zo is want het is nooit te bewijzen. Je zegt dat je gelooft. Laat al die theorieën dan eens bij God liggen en richt je op de bijbel. Jij doet precies hetzelfde als Evert Jan maar dan andersom. Jullie zijn beiden even nutteloos bezig als ik me even ongenuanceerd uit mag drukken. Goeie gasten hoor. Allebei. 
 

Radio wordt niet misbruikt zeg je. Dus radio is geen kanaal waar mensen bespeeld worden. Bedoel je dat? En verder zeg je dat ik in een sluier leef. Waar blijkt dat dan uit? Vind je dat omdat ik je bekritiseer? Ik leg ook duidelijk uit waarom ik je bekritiseer toch? Jij doet eigenlijk enkel uitspraken op basis van aannames. Van mij mag het hoor maar dan komt er wel kritiek je kant op. En als je dan je uitspraken niet onderbouwt dan word je uitgelachen. Je vergelijkt dat met het uitgelachen worden van Jezus. Dom dom dom. Jezus deed hele wijze uitspraken. Die had ook kennis van zaken. Jij mag wel wat nederigheid vertonen hoor. Daar word je uiteindelijk veel wijzer van. 

Ik heb wel eens met mensen gepraat zoals jij die zeiden ook dat ra een demon is en zich echt vasten houden aan de bijbel dus een tunnel visie hebben.

Vertel me eens wanneer is Jezus echt is geboren.(weet niemand jij ook niet)

En vier je ook passen en kerst(christ-mass) enz.(wat houden die feestdagen echt in?(dat je hun god vereerd).

Als je de bijbel wat dieper leest dan zie ook getallen en het nummer 7 komt er vaak in enz(maar dat wist je al) en dat de bijbel opgedeeld is in 2 boeken(hebreeuws) en zo moest je de bijbel lezen met 2 schollen.

Jezus is gestorven op zijn 33e leeftijd ontwaakt op de 3e dag.(snap je het nu een beetje)

Originele zonde(schuldig voelen,buigen,knielen, enz.

Of het laaste avondmaal(zoek even dieper en je zal de antwoorden vinden. 

Waar waren de engelen gevallen? 33e breedtegraad op berg hemron).

Ik hou van God.

Jij ook en ik hou van kritiek.

Gr

E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Bijbel is een geschreven tekst die door de Katholieke Kerk/Kerk van Rome (een instituut van het Draco-Orionische Rijk, een voortzetting van het Egyptische, Babylonische en Romeinse Rijk) wordt gebruikt als heilig boek in de Saturnische cultus Christendom met Jezus Christus als centrale figuur. Het christendom is een voortzetting van de zonneverering (dood- en wedergeboortecyclus van de zon) en de cultus van Baäl en houdt zijn volgelingen in een Godsprogramma.    
De naam bijbel is afgeleid van het Griekse 'biblia' (de boeken) en de Fenicische stad Gebal (in het Grieks Byblos), dicht bij de 33e breedtegraad (stad Babylon), bekend om de verering van de koeiengodin Hathor en de export van papyrus, gemaakt van kraaien en stieren (stierengod El, bi-ble met para-bles van astrologisch sym-bolisme, dualiteit van blauwe en rode stier, zon en maan). Het Hebreeuwse alfabet is opgedeeld in 2 cycli (22=11+11), beginnend met Aleph en Lamed. De bijbel werd gelezen met 2 rollen (2 stokken).

Oude Testament

De Baäl aanbiddende Kanaänieten (ras van Lucifers kind Kaïn) vielen Egypte binnen en heersten als slavenmeesters van de Hyksos-dynastie, waarbij ze de Egyptische leeuwensymboliek kopieerden. Farao Akhenaton creëerde de cultus die bekend staat als het Atenisme, wat later het Jodendom werd, dat God/Allah/YHVH aanbidt met de Torah als heilig boek. Thora=woorden van de stierengod (tor), Ierse godin Tara, Hathor, dondergod Thor.

De joodse priesters die van Israël naar Babylon werden gebracht (die ook het Egyptische zonnesymbool van de leeuw hadden gekopieerd), kopieerden de Soemerische mythologie (Enuma Elish, Epos van Gilgamesj) over Adamu en de Anunnaki die een zondvloed veroorzaakten.

De Hebreeuwse Bijbel of Tenach (Tora, Nevi'im, Kethavim) bevat 24 hoofdstukken, nr van Jupiter (vadergod, onderwijs).

De Torah bestaat uit Genesis, Exodus, Leviticus, Numeri en Deuteronomium.

Genesis (gen-serpentmagie van Isis) vertelt het verhaal van de val van de 1e Lemurische-Atlantische beschaving na een periode van genetische experimenten (de slang Lucifer). Elohim: El en Ella, god en godin. 7 tabletten van de scheppingsmythe Enuma Elis=>7 dagen van de week die overeenkomen met 7 planeten. Eden: gelukzaligheid, rechtschapen seksualiteit. Genesis 1: 2 'en de aarde was zonder vorm en ledig, en duisternis was op de bodem (Hebreeuwse wereld tehom=tm tot voleinding, zelfgeschapen god Atum). En de Geest van God bewoog over het aangezicht van de wateren'. In de gnostiek werd het oerwater het Pleroma genoemd.

De personages Adam en Eva vertegenwoordigen Yod en HVH, de boven- en onderwereld op de kabbalistische Levensboom, dualiteit van rood en blauw. de tweeling van Tweelingen => Kaïn en Abel, Jakob en Esau.

Genesis 6: 4 Er waren reuzen op aarde in die dagen.

En ga zo maar door.

 

 

tanakh_hebrew_bible_24_jupiter_42-1.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, ik ben op dd hoogte van de 'christelijke' feesten. Je veroordeelt me door aannames. Jij acteert de hele tijd op basis van aannames. Dat is ook de kritiek die ik naar je uit. Is ook oprecht niet stekend bedoeld. 
 

Ik weet ook wel dat er getallensymboliek is maar jij past het toe op bijvoorbeeld cbdc. Dan negeer je voor het gemak de B en de D. Dus ik snap het maar jij ziet de symboliek ook als het er helemaal niet is. 
 

Radio verklaar je nog steeds niet. Je zegt dat ik het onterecht een demon noem. In de mythologie is het een zonnegod toch? Er is maar 1 God. Een zonnegod heeft nooit bestaan dus moet het een demon zijn. Laat mij dan maar een tunnelvisie hebben. Ik blijf in elk geval wel nuchter en probeer dd grote lijnen te zien en dat is al niet makkelijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, erec zei:

De Bijbel is een geschreven tekst die door de Katholieke Kerk/Kerk van Rome (een instituut van het Draco-Orionische Rijk, een voortzetting van het Egyptische, Babylonische en Romeinse Rijk) wordt gebruikt als heilig boek in de Saturnische cultus Christendom met Jezus Christus als centrale figuur. Het christendom is een voortzetting van de zonneverering (dood- en wedergeboortecyclus van de zon) en de cultus van Baäl en houdt zijn volgelingen in een Godsprogramma.    
De naam bijbel is afgeleid van het Griekse 'biblia' (de boeken) en de Fenicische stad Gebal (in het Grieks Byblos), dicht bij de 33e breedtegraad (stad Babylon), bekend om de verering van de koeiengodin Hathor en de export van papyrus, gemaakt van kraaien en stieren (stierengod El, bi-ble met para-bles van astrologisch sym-bolisme, dualiteit van blauwe en rode stier, zon en maan). Het Hebreeuwse alfabet is opgedeeld in 2 cycli (22=11+11), beginnend met Aleph en Lamed. De bijbel werd gelezen met 2 rollen (2 stokken).

Oude Testament

De Baäl aanbiddende Kanaänieten (ras van Lucifers kind Kaïn) vielen Egypte binnen en heersten als slavenmeesters van de Hyksos-dynastie, waarbij ze de Egyptische leeuwensymboliek kopieerden. Farao Akhenaton creëerde de cultus die bekend staat als het Atenisme, wat later het Jodendom werd, dat God/Allah/YHVH aanbidt met de Torah als heilig boek. Thora=woorden van de stierengod (tor), Ierse godin Tara, Hathor, dondergod Thor.

De joodse priesters die van Israël naar Babylon werden gebracht (die ook het Egyptische zonnesymbool van de leeuw hadden gekopieerd), kopieerden de Soemerische mythologie (Enuma Elish, Epos van Gilgamesj) over Adamu en de Anunnaki die een zondvloed veroorzaakten.

De Hebreeuwse Bijbel of Tenach (Tora, Nevi'im, Kethavim) bevat 24 hoofdstukken, nr van Jupiter (vadergod, onderwijs).

De Torah bestaat uit Genesis, Exodus, Leviticus, Numeri en Deuteronomium.

Genesis (gen-serpentmagie van Isis) vertelt het verhaal van de val van de 1e Lemurische-Atlantische beschaving na een periode van genetische experimenten (de slang Lucifer). Elohim: El en Ella, god en godin. 7 tabletten van de scheppingsmythe Enuma Elis=>7 dagen van de week die overeenkomen met 7 planeten. Eden: gelukzaligheid, rechtschapen seksualiteit. Genesis 1: 2 'en de aarde was zonder vorm en ledig, en duisternis was op de bodem (Hebreeuwse wereld tehom=tm tot voleinding, zelfgeschapen god Atum). En de Geest van God bewoog over het aangezicht van de wateren'. In de gnostiek werd het oerwater het Pleroma genoemd.

De personages Adam en Eva vertegenwoordigen Yod en HVH, de boven- en onderwereld op de kabbalistische Levensboom, dualiteit van rood en blauw. de tweeling van Tweelingen => Kaïn en Abel, Jakob en Esau.

Genesis 6: 4 Er waren reuzen op aarde in die dagen.

En ga zo maar door.

 

 

tanakh_hebrew_bible_24_jupiter_42-1.jpg

Weer zoiets. Waar haal je dit allemaal vandaan? Is de bijbel nu ook al niet meer waar? Ik dacht dat ik daar juist nog kon leren hoe leugen van waarheid te onderscheiden. In welke god geloof jij dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je heel veel stukjes waarheid met stukjes mengt die er in jouw beleving bijpassen en zo een hele theorie verzint die je dan zelf gelooft. Ik weet meer niet dan wel maar ik blijf daar nuchter onder. Het belangrijkste is dat het geweten goed blijft functioneren zodat je leugens van waarheid kunt onderscheiden. Zonder alles precies te weten kun je dan toch nuchter door het leven en zie je niet overal dingen die er niet zijn maar gaat er wel een lampje branden als er dingen echt niet deugen. Ook word ik soms misleid hoor. Ik ben maar een heel eenvoudig mens. Is ook geen drama. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Weer zoiets. Waar haal je dit allemaal vandaan? Is de bijbel nu ook al niet meer waar? Ik dacht dat ik daar juist nog kon leren hoe leugen van waarheid te onderscheiden. In welke god geloof jij dan?

Ik geloof in God alleen anders.god heeft alles in zijn beeld geschapen van boom tot mens.(alles is met elkaar verbonden van boom tot mens.)vroeger werkten we(mensen en natuur) samen als een korfgeest net zoals de bijen(daarom wordt de bijenkorf aanbeden door de 6 puntige graat een hexagoon en als je oplet dan zie je dat symbool elke dag en ook in de oude geschiedenis zie je de bij als symbool) maar dat samenwerken(korfgeest)zijn we vergeten en worden nu tegen elkaar opgezet.(zo zie ik dat)

Ik hou me vast aan de natuur om ons heen(de schoonheid,de liefde,de harmonie die er is(overal)

De natuur is nooit te hacken ook niet te imiteren.

Ik geloof in onze zon.(de Zon geeft leven aan alles.

Mijn kennis komt op me af(kijk luister voel en zien en praten met mensen en onze gedachten delen.

Gr

E

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, erec zei:

Ik geloof in God alleen anders.god heeft alles in zijn beeld geschapen van boom tot mens.(alles is met elkaar verbonden van boom tot mens.)vroeger werkten we(mensen en natuur) samen als een korfgeest net zoals de bijen(daarom wordt de bijenkorf aanbeden door de 6 puntige graat een hexagoon en als je oplet dan zie je dat symbool elke dag en ook in de oude geschiedenis zie je de bij als symbool) maar dat samenwerken(korfgeest)zijn we vergeten en worden nu tegen elkaar opgezet.(zo zie ik dat)

Ik hou me vast aan de natuur om ons heen(de schoonheid,de liefde,de harmonie die er is(overal)

De natuur is nooit te hacken ook niet te imiteren.

Ik geloof in onze zon.(de Zon geeft leven aan alles.

Mijn kennis komt op me af(kijk luister voel en zien en praten met mensen en onze gedachten delen.

Gr

E

Mwa, ik denk dat we t niet helemaal eens gaan worden maar ik mag je desondanks wel hoor. Ik blijf gewoon lezen en wellicht steek ik nog wat dingen van je op. Je vertelt echt niet alleen maar onzin maar vaak zit er naar mijn idee zelfverzonnen logica achter ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Mwa, ik denk dat we t niet helemaal eens gaan worden maar ik mag je desondanks wel hoor. Ik blijf gewoon lezen en wellicht steek ik nog wat dingen van je op. Je vertelt echt niet alleen maar onzin maar vaak zit er naar mijn idee zelfverzonoeddiinen logica achter ❤️

Dank u.

(maar vaak zit er naar mijn idee zelfverzonnen logica achter) klopt deels)

Ik ben meer bezig met voeding en gezondheid.

Vriendelijk groet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...