Ga naar inhoud

vleesvervangers gezond of draagt het bij aan de oversterfte?


smartje

Aanbevolen berichten

ik kwam dit filmpje tegen  op facebook, ik ben er sowieso niet voor om  geheel mijn dieet om gooien naar chemische vleesvervangers maar het feit dat je een hoop goeie stoffen mist als je alles laat  vind ik wel het overdenken waard. Ik lust ook best een stuk opgebakken kaas .. (ook al proeft dat de laatste tijd naar plastic en laat ik dat links liggen en neem maar weer een stukje vlees van de boer) hier het filmpje..: 

 https://www.facebook.com/reel/535622882005051

Mijn gedachtes gaan uit, naar wat de oversterfte veroorzaakt, buiten het feit dat het de vaccinatie schade zou kunnen zijn of de ziekte die blijkbaar er was om ons die vaccinatie in de strot te douwen is er natuurlijk ook het feit dat de markt de laatste jaren overspoeld is met de zo gehete vleesvervangers.. zijn er wel onderzoeken die  uitsluitsel geven over wat we missen aan goede voedingsstoffen als we geen echt vlees eten, geen moedermelk binnen krijgen  etc.. 
Veel e nummers zijn tenslotte ook heel schadelijk ook al zijn ze goedgekeurd, maar dat eten we al langer als een jaar of 3.. deze 2 topics zijn eigenlijk een hype sinds 2021 .. het werd bijna gelijker tijd onze strot ingeduwd en sinds die tijd rijst de oversterfte de pan uit..
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...