Ga naar inhoud

Dronten en 5g


Antoon

Aanbevolen berichten

 

Twee doden gevonden op akker in Dronten: man (19) en vrouw (20) uit Polen en verbleven in Kampen

VIDEODe politie heeft zondag een tweede lichaam gevonden op een akker in Dronten. Het gaat om een overleden vrouw. Op dezelfde akker werd op korte afstand een dag eerder ook het lichaam van een dode man aangetroffen. De twee slachtoffers kwamen uit Polen, maar verbleven in Kampen.

De Gelderlander.nl

In Dronten is ook 5g veelal aanwezig, of er een verband is is moeilijk te zeggen, toch gebeuren daar vreemde dingen want Google eens op Dronten ongevallen of Dronten 5g

 

aangepast door Antoon
Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, NivKing zei:

Wat ik nog veel vreemder vond was dat de politie niet uit ging van een misdrijf.

Omdat het heel natuurlijk is dat 2 zeer jonge mensen (19 & 20 jaar) zomaar dood neer vallen op een weiland.

Ik had al meteen zoiets van, wat zijn ze nu weer in de doof-pot aan het stoppen.

Dat ze aan doofpotten doen is zeker,maar Polen kunnen ook zeer veel drinken en dat ze zich dooddrinken kan ook wel is het geval zijn.

  • Like 1

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Polen drinken en roken inderdaad heel veel, ik had ook zoiets, maar het vreemde is dat er ongeveer een dag tussen zat en ongeveer op dezelfde plaats, het is wel zeer bijzonder, en ook dat er meer mensen zomaar dood neervallen, lijkt een cousaal verband te zijn

Kan zijn dat ze het tweede lichaam pas later ontdekten, en het gebeuren gelijktijdig plaatsvond maar dat er 2 mensen gelijk dood neervallen is toch wel heel bijzonder en misdrijf wordt uitgesloten lijkt op iets heel vreemds te wijzen, drank kan misschien meespelen, ben benieuwd.

Maar even scherp stellen er zat of een dag tussen de dood of niet, maar ze werden niet bij elkaar gevonden, dit maakt het heel bijzonder.

aangepast door Antoon
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Antoon zei:

Polen drinken en roken inderdaad heel veel, ik had ook zoiets, maar het vreemde is dat er ongeveer een dag tussen zat en ongeveer op dezelfde plaats, het is wel zeer bijzonder, en ook dat er meer mensen zomaar dood neervallen, lijkt een cousaal verband te zijn

Kan zijn dat ze het tweede lichaam pas later ontdekten, en het gebeuren gelijktijdig plaatsvond maar dat er 2 mensen gelijk dood neervallen is toch wel heel bijzonder en misdrijf wordt uitgesloten lijkt op iets heel vreemds te wijzen, drank kan misschien meespelen, ben benieuwd.

Maar even scherp stellen er zat of een dag tussen de dood of niet, maar ze werden niet bij elkaar gevonden, dit maakt het heel bijzonder.

Ja dit is wel heel bijzonder, maar de kans dat beiden zouden zijn gestorven aan de gevolgen van bijvoorbeeld een vaccinatie lijkt mij bijna uitgesloten. Er zijn natuurlijk wel heel veel vaccinatiedoden, maar twee tegelijk en dan ook nog op ongeveer dezelfde plek?

Ik zit in dit geval eerder te denken aan misschien een soort gezamenlijke zelfmoord. Misschien waren beiden zo depressief door alle corona ellende dat ze hebben besloten er een eind aan te maken. Het aantal zelfmoorden in ons land schijnt het afgelopen jaar schrikbarend te zijn gestegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...