Ga naar inhoud

Gezondheid , ziekte of vrijheid?


AMD

Aanbevolen berichten

 

Iedereen is bezig met het afschaffen van Coronapas, maar soms vergeet men de belangrijkste in het leven en dat is onze gezondheid. Vrijheid van zelfbeschikking is het belangrijkste wat er is, maar blijkbaar vinden de meeste mensen het niet essentieel om eerste te kiezen voor hun gezondheid. Door te accepteren dat je u laat vaccineren om u ‘vrijheid ‘ terug te winnen is abnormaal. Vrijheid is nu gekoppeld aan kunstmatige intelligentie of je het wilt of niet. Ziekte is ook geassocieerd met onze vrijheden. Ziekte genereert miljarden opbrengst en gezondheid levert niets op. Dus we moeten een systeem bedachten dat ziekte = vrijheid … wie zicht laat vaccineren krijgt zijn vrijheid… vaccin continueert mutaties , ziekte, vaccin = ‘ vrijheid’ 

Dus ziekte is de belangrijkste bron van de….! 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een goede gezondheid begint bij vaste slaappatronen, gezonde gevarieerde voeding en veel beweging. Stress en angst is een slechte frequentie om uw wezen op te vibreren. Ik keer me daarom van alle media af, ook de sociale. Debatteer liever ook niet via google maar vanuit eigen ervaring.

Mijn ervaring leert dat mensen alleen de correcte informatie nodig hebben om tot de wijsheid er van te komen. Als de pest zou circuleren, mensen zouden niet getwist hebben over wc papier. Dat kan ik je wel zeker zeggen. En als iemand met symptomen van de pest op de bus zou stappen, mensen zouden daar geen pasje voor nodig hebben zelf maatregelen te nemen. 😄 

Maar deze politiekers hebben van de gelegenheid gebruik gemaakt nieuwe wetten in te voeren die geen academische aarding hebben. De methodes die ze toepasten om de massa toch toe die maatregelen aan te zetten, heeft veel schade aan het vertrouwen in de geneeskunde toegebracht. 

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...