Ga naar inhoud

Rutte doet oproep tot verbroedering, 3 weken voor de verkiezingen


Watchman_Ricky

Aanbevolen berichten

AD – Rutte doet oproep tot verbroedering: "Laten we weer naast elkaar gaan staan"

Nu het ‘oude normaal’ lijkt terug te keren, roept VVD-leider Mark Rutte op tot verbroedering in de maatschappij.
Discussies over corona worden te fel gevoerd, aldus Rutte.

?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.8&desiredformat=webp



Nine For News – Rutte bedolven onder kritiek na oproep tot verbroedering: ‘Wat een farce’

Premier Rutte heeft in een interview in het AD opgeroepen tot verbroedering nu de coronamaatregelen worden afgebouwd. “Mijn oproep is nu, naar mezelf en naar alle mensen: laten we elkaar weer opzoeken. Luisteren naar elkaar. Naast elkaar gaan staan,” aldus Rutte.

"Ik kan alleen maar hopen en ertoe oproepen dat we onze volksaard terugvinden: discussiëren, maar ook een beetje lief voor elkaar zijn. We zijn een gaaf land, zorg dat je familie ook weer een beetje gaaf wordt", aldus premier Rutte.

Video op ed.nl  🎦  Rutte doet oproep tot verbroedering nu coronacrisis over is


Raisa Blommestijn schrijft op Twitter:
Met de gemeenteraadsverkiezingen in aantocht doet Mark Rutte een oproep tot "verbroedering" - ja, u leest het goed, dezelfde Rutte die enkel tweedracht heeft gezaaid en voor polarisatie heeft gezorgd. Wat een farce, ik hoop dat niemand hier nog in trapt.

Journalist Annelies Strikkers reageert: "Rutte doet oproep om geen actieve herinnering te hebben aan zijn mensonterende, Grondwet schendende, leugenachtige beleid van de afgelopen twee jaar."

"Toen de gemeenteraadsverkiezingen nog niet in aantocht waren, moest ik bijna smeken in de Kamer om Rutte dit te laten zeggen", schrijft Caroline van der Plas, fractievoorzitter van de BoerBurgerBeweging.

PVV-Kamerlid Fleur Agema haalt uit: "De pyromaan roept op geen brand meer te stichten. Drie weken voor de verkiezingen."

aangepast door Watchman_Ricky
  • Like 2

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Watchman_Ricky zei:

AD – Rutte doet oproep tot verbroedering: "Laten we weer naast elkaar gaan staan"

Nu het ‘oude normaal’ lijkt terug te keren, roept VVD-leider Mark Rutte op tot verbroedering in de maatschappij.
Discussies over corona worden te fel gevoerd, aldus Rutte.

?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.8&desiredformat=webp



Nine For News – Rutte bedolven onder kritiek na oproep tot verbroedering: ‘Wat een farce’

Premier Rutte heeft in een interview in het AD opgeroepen tot verbroedering nu de coronamaatregelen worden afgebouwd. “Mijn oproep is nu, naar mezelf en naar alle mensen: laten we elkaar weer opzoeken. Luisteren naar elkaar. Naast elkaar gaan staan,” aldus Rutte.

"Ik kan alleen maar hopen en ertoe oproepen dat we onze volksaard terugvinden: discussiëren, maar ook een beetje lief voor elkaar zijn. We zijn een gaaf land, zorg dat je familie ook weer een beetje gaaf wordt", aldus premier Rutte.

Video op ed.nl  🎦  Rutte doet oproep tot verbroedering nu coronacrisis over is


Raisa Blommestijn schrijft op Twitter:
Met de gemeenteraadsverkiezingen in aantocht doet Mark Rutte een oproep tot "verbroedering" - ja, u leest het goed, dezelfde Rutte die enkel tweedracht heeft gezaaid en voor polarisatie heeft gezorgd. Wat een farce, ik hoop dat niemand hier nog in trapt.

Journalist Annelies Strikkers reageert: "Rutte doet oproep om geen actieve herinnering te hebben aan zijn mensonterende, Grondwet schendende, leugenachtige beleid van de afgelopen twee jaar."

"Toen de gemeenteraadsverkiezingen nog niet in aantocht waren, moest ik bijna smeken in de Kamer om Rutte dit te laten zeggen", schrijft Caroline van der Plas, fractievoorzitter van de BoerBurgerBeweging.

PVV-Kamerlid Fleur Agema haalt uit: "De pyromaan roept op geen brand meer te stichten. Drie weken voor de verkiezingen."

Het is ook wel zo doorzichtig. Zodra de verkiezingen zijn afgelopen vergeet de man dat er zoiets bestaat als burgers. Waarom ruimt hij eindelijk niet de puinhopen op bij de toeslagenouders. Een situatie die door hem is ontstaan en waardoor hij moest aftreden en toch gewoon is blijven zitten als demissionair.

Nu weer de leider en nog steeds zitten de ouders in de toeslagenaffaire te wachten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...