Ga naar inhoud

Belangrijk nieuws uit Chili


Sherlock

Aanbevolen berichten

Bij de NOS hebben ze hun prioriteiten goed op orde. De wereld zoals wij die kennen staat zo langzamerhand op instorten en dus brengt de NOS het volgende nieuws op de voorpagina.

Eerste homohuwelijken gesloten in Chili

 

In Chili zijn de eerste stellen van hetzelfde geslacht in het huwelijk getreden. In een ceremonie in de hoofdstad Santiago trouwde Pabla Heuser met Consuelo Morales en Jaime Nazar met Javier Silva.

"Wij zijn heel trots en voelen ons bevoorrecht dat we hier mogen zijn", zei Silva tegen een radiozender. "Dit is een belangrijke stap voor ons land."

Zo, nu weten jullie het ook en zal iedereen vannacht een stuk beter slapen.

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Sherlock zei:

Bij de NOS hebben ze hun prioriteiten goed op orde. De wereld zoals wij die kennen staat zo langzamerhand op instorten en dus brengt de NOS het volgende nieuws op de voorpagina.

Eerste homohuwelijken gesloten in Chili

In Chili zijn de eerste stellen van hetzelfde geslacht in het huwelijk getreden. In een ceremonie in de hoofdstad Santiago trouwde Pabla Heuser met Consuelo Morales en Jaime Nazar met Javier Silva.

"Wij zijn heel trots en voelen ons bevoorrecht dat we hier mogen zijn", zei Silva tegen een radiozender. "Dit is een belangrijke stap voor ons land."

Zo, nu weten jullie het ook en zal iedereen vannacht een stuk beter slapen.

Ach ja de NOS  staan vooraan  als het maar goor en onnatuurlijk is.De wereld  staat in brand er is van alles aan de hand  tja en dat is de NOS kijk er al jaren niet meer naar.

  • Like 1

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Toen de stichting "cock" op school bij me dochter langs zou komen heb ik haar van school gehaald, dat was de limit.

Thuis onderwijs was de enige oplossing.

Het trauma wat deze mensen de jeugd aan doen is echt tenen krommend.

Er is altijd een percentage gender afwijking geweest in de moderne samenleving, maar het holebi gelul promoten heeft het tot een "Life-Style" verheven, Om er "bij" te horen.

Hoeveel jong volwassenen die zich hebben laten omspijkeren hebben spijt als haren op hun kop?, daar hoor je nooit wat over, Maar het is het merendeel zodra ze beseffen wat ze eigenlijk gedaan hebben.

En het extreem hoge zelfmoord cijfer onder transgender mensen spreek boekdelen.

Mind Control, heel effectief blijkt maar weer eens.

Als je homo or diva of whatever bent, Moet je zelf weten, Dat is niet mijn probleem, Als je wil trouwen, "Be my guest" Ik zou niet weten waarom, Maar als je er gelukkig van wordt, Jou ding.

Maar ik loop toch ook niet de hele tijd te koop dat ik hetro ben en op een boot in me gimpsuit met me lul sta te zwaaien in de Amsterdamse grachtengordel ... echt.

O'ja voor de vaders onder ons, Als "ze" langs komen op school (link hieronder) moet je kind toevallig die dag niet een dagje vrij van school?

https://www.coc.nl/

 

Ik moet altijd denken aan deze demonstrant, hoe gelijk kan je hebben?
"I am a white lesbian!"

 

aangepast door NivKing
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is ook een hele grote groep die juist stil is.

Mijn stiefzoon (vrouw) is zo een persoon waarvan al vanaf de peuterjaren duidelijk was dat hij in een verkeerd lichaam zit.. Die probeert zoveel mogelijk als man door het leven te gaan en juist zo min mogelijk om aandacht te vragen.

Die groep is groter dan de om aandacht schreeuwers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, NivKing zei:

Hoeveel jong volwassenen die zich hebben laten omspijkeren hebben spijt als haren op hun kop?, daar hoor je nooit wat over, Maar het is het merendeel zodra ze beseffen wat ze eigenlijk gedaan hebben.

Inderdaad weer zo,n gekte alles is maar normaal nog even mag je met Gerda de geit trouwen.Niemand zit in een verkeerd lichaam ,dat zit tussen de oren.Pak weg zo,n twee jaar gelden was er op de linkse staatsomroep NPO (hoe is het mogelijk) een programma van mensen die spijt hadden dat ze zich hadden laten ombouwen die zeiden ook hoe ben ik  zo gek geweest dat ik mij dat wijs maakte, en nu is het niet meer terug te draaien.Ook heel dat gender gedoe  in een woord walgelijk gaat in tegen alles wat normaal menselijk is.

aangepast door Lichtzwaard
  • Like 2

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Madeliefje zei:

Er is ook een hele grote groep die juist stil is.

Mijn stiefzoon (vrouw) is zo een persoon waarvan al vanaf de peuterjaren duidelijk was dat hij in een verkeerd lichaam zit.. Die probeert zoveel mogelijk als man door het leven te gaan en juist zo min mogelijk om aandacht te vragen.

Die groep is groter dan de om aandacht schreeuwers.

Ja, dat is heel erg triest. Vooral ook omdat die mensen er niet om hebben gevraagd. Maar, dat is heel wat anders dan opdringen van al die verschillende genders. Alleen al op Facebook heb je er 50 of zo las ik laatst ergens.

1 uur terug, Lichtzwaard zei:

Inderdaad weer zo,n gekte alles is maar normaal nog even mag je met Gerda de geit trouwen.Niemand zit in een verkeerd lichaam ,dat zit tussen de oren.Pak weg zo,n twee jaar gelden was er op de linkse staatsomroep NPO (hoe is het mogelijk) een programma van mensen die spijt hadden dat ze zich hadden laten ombouwen die zeiden ook hoe ben ik  zo gek geweest dat ik mij dat wijs maakte, en nu is het niet meer terug te draaien.Ook heel dat gender gedoe  in een woord walgelijk gaat in tegen alles wat normaal menselijk is.

Maar, ook hier zit een bewuste agenda achter. De vernietiging van onze maatschappij is het doel. 

Luister maar naar deze man, inmiddels overleden filmregisseur Aron Russo, een goede vriend van de Rockefeller familie.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...