Ga naar inhoud

WO3 nieuwe pandemie tegen mensheid?


AMD

Aanbevolen berichten

Iedereen spreekt men over WO3 gaat over kernwapens, tanks, bommen, invasie's. Maar ik denk dat WO3 tegen de mensheid is er komen nieuwe pandemieën , lockdowns, virussen, ik  denk dat dit WO3 het zal zijn. Ze zijn nu ons al aan het beramen voor een eventuele nieuwe besmettelijke ziekteverwerker dat toevallig uit de Russische of VS laboratorium zal ontsnapt zijn of creëert is door 1 van die landen. Het wordt hoe dan ook zeer moeilijke jaren. ik hou me hart vast voor de volgende winter. Volgende winter wordt de ergste winter die de mensheid ooit gekend heeft. Geen verwarming, geen elektriciteit, geen auto's( brandstof wagens) met a.w in die zin van iedere burger zal een token krijgen die hij of zij mag verkwisten. Zoals meeste alternatieve media ons vertellen energie lockdown. Is dat ook geen WO3? 

aangepast door AMD
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Einstein was niet alleen een plagiarist, maar net als Jules Verne ook een ziener die zich bezig hield met zwarte magie en zei: "Ik weet niet met welke wapens er in de Derde Wereldoorlog gevochten zal worden, maar in de Vierde Wereldoorlog zal er gevochten worden met stenen en stokken."

Dit betekend dat de Derde Wereldoorlog een kernoorlog zal zijn waarin stroomnetwerken, telefoonmasten, internetverbindingen en satelieten verpulverd gaan worden (elektromagnetische puls). Alle elektronica wat niet in een Kooi van Farraday opgeslagen ligt zal onbruikbaar raken.

Al die atoombommen zullen zoveel langdurige grijze rookwolken in de lucht creeëren dat wellicht de uv-stralen van de zon geblokkeerd raken (net als in de film The Matrix), en er daardoor weinig zal groeien.

Dan zijn we dus echt letterlijk beland in het Stenen Tijdperk.

 

aangepast door Ravenheer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...