Ga naar inhoud

Antichrist


Fundamenteel

Aanbevolen berichten

De geest van de antichrist krijgt nu fysieke vorm. We krijgen inzicht op wat teksten in ons Schrift geopenbaard heeft. Alle profetieën vallen gelijktijdig in 1 moment samen, deze tijd/generatie.

De wereld zoals we die voorheen kennen wordt naar 1 evenbeeld geforceerd en men past de mens reeds genetisch aan om gehoorzamer te worden in een nieuwe vorm van slavernij. Het evenbeeld van de mens zal niet meer naar diens voorouders zijn, maar naar het geforceerd beeld dat doelbewust gedirigeerd wordt door grootmachten op hoge plaatsen die in 1 netwerk verbonden zijn.

Zoals het in de dagen van Noach en Lot was.

 

 

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-3-2022 om 10:20, Fundamenteel zei:

De geest van de antichrist krijgt nu fysieke vorm

De geest van de antichrist is al bezig vanaf de dagen dat Johannes hem noemde in zijn eerste brief. Vele antichristen zijn uitgegaan in de wereld. 1 Joh.2:18, 1 Joh.4:3. Echter, wij kijken niet uit naar de antichrist maar naar de Christus, Jezus, de Zoon van God, die spoedig zijn bruid komt opnemen alvorens de 'grote verbouwing' van de planeet gaat beginnen en de duivel en zijn trawanten in een zevenjarige 'grote schoonmaak' voor eeuwig worden weggespoeld. Want dat is de betekenis van: 'Zie het Lam van God, dat de zonde uit de wereld wegneemt'. De basis is gelegd op het kruis. De finale uitwerking is wat wij noemen de 'grote verdrukking'. Daarin speelt de antichrist ook zijn rolletje, om te laten zien hoe slecht en verdorven de natuurlijke mens is en de hele wereld als strafschuldig voor de Allerhoogste te plaatsen. Het is 'de ure van de verzoeking die over de hele aarde zal komen om.... (niet: om de gemeente te beproeven maar....) ...om te verzoeken die op de aarde wonen. En waartoe dient 'verzoeking'? Deut.8: 'om te zien wat in uw hart is...' Al het vuil van de mensheid, in 6000 jaar daarin gepompt door de satan, moet eruit. Daarom mag satan nog 3,5 jaar op aarde zijn gang ga, na uit de hemel te zijn gesmeten, om te zien hoezeer de mensheid de oren naar de verkeerde partij laat hangen en aan de verkeerde kant van de geschiedenis is gaan staan.

Gisteren mijn nieuwe video van de opname afgekregen (had niet gedacht dat daar nog tijd genoeg voor was - gezien de 'druk der tijden'). Maar hij is af. Het gaat vooral over de volgorde 'opname' - 'grote verdrukking'. Mijn stellige overtuiging is dat de Bijbel daar geen enkel misverstand over laat bestaan en dat dit misverstand alleen heeft kunnen ontstaan door het werk van de duivel in de kerk - begonnen in de fase van Pergamum, gelovigen die woonden waar 'de troon van satan is'. Vanaf 320 na Christus is de verwachting van de opname gedoofd, tot die in de fase 'Philadelphia' werd herontdekt - en vervolgens van alle kanten voortdurend wordt aangevallen. Ik blijf echter verwachtingsvol omhoog kijken... Amen, Kom Heer Jezus... Wie doet er mee?....

https://youtu.be/5zoOI9lIBSc

'

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De volgende generatie doet niet meer mee. Zeer zorgwekkend dat velen elkaar zouden verdringen of discrimineren om als eerste het teken van het beest te kunnen krijgen.

Als wij Zijn Woord niet niet meer prediken en niet waarschuwen voor datgene ons geopenbaard is door onze Heer Jezus Christus, is alle hoop verloren. Wanneer ze de menselijke biologie willen synchroniseren met AI om dieper in onze geest te treden en een nieuw beeld te vormen, is het zeer belangrijk ons daar van bewust te worden. We willen onze kinderen niet in de hel zien eindigen door deze wereld (die van den duivel is) gelijk te worden, toch?

Het beest is zeer actief en heeft reeds teveel terrein gewonnen. 

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Op 30-3-2022 om 21:34, Fundamenteel zei:

De volgende generatie doet niet meer mee. Zeer zorgwekkend dat velen elkaar zouden verdringen of discrimineren om als eerste het teken van het beest te kunnen krijgen.

Als wij Zijn Woord niet niet meer prediken en niet waarschuwen voor datgene ons geopenbaard is door onze Heer Jezus Christus, is alle hoop verloren. Wanneer ze de menselijke biologie willen synchroniseren met AI om dieper in onze geest te treden en een nieuw beeld te vormen, is het zeer belangrijk ons daar van bewust te worden. We willen onze kinderen niet in de hel zien eindigen door deze wereld (die van den duivel is) gelijk te worden, toch?

Het beest is zeer actief en heeft reeds teveel terrein gewonnen. 

Het beest kan actief zijn en dat zie je overal maar dat komt dat hij weet dat hij al verloren heeft wat we nu weer vieren 5e Paasdag. PASEN.

Maar dat neemt niet weg dat we het moeten blijven bestrijden zonder enig pardon waar we ook zijn.

Strijd de goede strijd.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 21-4-2022 om 10:41, Lichtzwaard zei:

Het beest kan actief zijn en dat zie je overal maar dat komt dat hij weet dat hij al verloren heeft wat we nu weer vieren 5e Paasdag. PASEN.

Maar dat neemt niet weg dat we het moeten blijven bestrijden zonder enig pardon waar we ook zijn.

Strijd de goede strijd.

The time is at hand.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Wordt het beeld van het beest een AI?

Openbaring 13 vanaf 13

En ik zag een ander beest opkomen, uit de aarde, en het had twee hoorns, als die van het Lam, maar het sprak als de draak.

En het oefent al de macht van het eerste beest voor zijn ogen uit, en het maakt dat de aarde en zij die er wonen het eerste beest aanbidden, waarvan de dodelijke wond genezen was.

En het doet grote tekenen, zodat het zelfs vuur uit de hemel laat neerkomen op de aarde, voor de ogen van de mensen.

En het misleidt hen die op de aarde wonen door middel van de tekenen die het gegeven zijn te doen voor de ogen van het beest. En het zegt tegen hen die op de aarde wonen, dat zij een beeld moeten maken voor het beest dat de wond van het zwaard had en weer levend werd.

>>En hem werd macht gegeven om een geest te geven aan het beeld van het beest, opdat het beeld van het beest zelfs zou spreken, en zou maken dat allen die het beeld van het beest niet zouden aanbidden, gedood zouden worden.<<

En het maakt dat men aan allen, kleinen en groten, rijken en armen, vrijen en slaven een merkteken geeft op hun rechterhand of op hun voorhoofd,

en het maakt dat niemand kan kopen of verkopen, behalve hij die dat merkteken heeft, of de naam van het beest of het getal van zijn naam.

Hier is de wijsheid: wie verstand heeft, laat hij het getal van het beest berekenen, want het is een getal van een mens, en zijn getal is zeshonderdzesenzestig.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

K denk zelf dat het teken van het beest beeldspraak is. Het boek Openbaring gebruikt veel beeldspraak om het geestelijke begrijpelijk te maken. De volgelingen van Jezus hebben ook een teken op hun voorhoofd. Dat is ook beeldspraak. Het teken van het beest betekent dan zoals ik het begrijp dat mensen blindelings het kwaad volgen en zich veilig wanen. De makkelijkste weg kiezen dus. Het zal bedrog blijken en ze krijgen daarvoor uiteindelijk hun loon. Je ziet nu toch al hoe makkelijk de meesten zich laten bedriegen en de waarheid haten. T zal alleen maar erger worden totdat de climax is bereikt en God ingrijpt. T is een bewuste keuze en iedereen heeft de mogelijkheid om de waarheid te zoeken. Wie dat weigert heeft het alleen aan zichzelf te danken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-11-2022 om 21:04, De Teruggetrokkene zei:

K denk zelf dat het teken van het beest beeldspraak is. Het boek Openbaring gebruikt veel beeldspraak om het geestelijke begrijpelijk te maken. De volgelingen van Jezus hebben ook een teken op hun voorhoofd. Dat is ook beeldspraak. Het teken van het beest betekent dan zoals ik het begrijp dat mensen blindelings het kwaad volgen en zich veilig wanen. De makkelijkste weg kiezen dus. Het zal bedrog blijken en ze krijgen daarvoor uiteindelijk hun loon. Je ziet nu toch al hoe makkelijk de meesten zich laten bedriegen en de waarheid haten. T zal alleen maar erger worden totdat de climax is bereikt en God ingrijpt. T is een bewuste keuze en iedereen heeft de mogelijkheid om de waarheid te zoeken. Wie dat weigert heeft het alleen aan zichzelf te danken. 

Ik zie het zelf als behoorlijk direct en duidelijk. Dat je zonder het teken van het beest niet kunt kopen of verkopen.  Niemand in de geschiedenis had ooit kunnen weten wat dit inhield tot nu. Met de huidige technology is het al mogelijk met een simpele chip implantaat. Maar mischien is de technology straks vele malen verder dan dat.

Men gebruikt tegenwoordig face-ID, vingerafdrukken en smartwatches/sportbandjes om mee te betalen. Ik heb voor mezelf daar een grens getrokken en besloten dat ik dat niet ga doen. 

Ik hou jou comment in mijn achterhoofd. Ookal ben ik het er niet direct mee eens, het geeft me wat meer om over na te denken. Bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het verhaal met de QR code naast jouw beredenering legt dan klopt het wel wat je zegt. Ik weet ook niet precies wat het teken inhoudt natuurlijk. Niemand kan dat nog weten. Nu ik er zo over nadenk is het misschien wel een combinatie van een chip oid en de geestelijke mindset van mensen. K ben er wel van overtuigd dat als je niet meedoet dat je dan uitgesloten wordt van de samenleving en vogelvrij wordt verklaard. Het is angstaanjagend maar meedoen zal nog veel vreselijker worden voor degenen die het teken aanvaarden. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Als je het verhaal met de QR code naast jouw beredenering legt dan klopt het wel wat je zegt. Ik weet ook niet precies wat het teken inhoudt natuurlijk. Niemand kan dat nog weten. Nu ik er zo over nadenk is het misschien wel een combinatie van een chip oid en de geestelijke mindset van mensen. K ben er wel van overtuigd dat als je niet meedoet dat je dan uitgesloten wordt van de samenleving en vogelvrij wordt verklaard. Het is angstaanjagend maar meedoen zal nog veel vreselijker worden voor degenen die het teken aanvaarden. 

Het teken werkt al prima in de praktijk, alleen nog niet in ons land, maar komt nog wel.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is al besloten dat we de CBDC hier krijgen. Programmeer geld. Kaag beloofde wel dat contant geld nog blijft maar wat is haar belofte waard. Voor mij niets. Als de CBDC er is dan kun je je geld alleen besteden als je aan de voorwaarden van de overheid voldoet. Dat zal met kleine dingen beginnen, zoals strafpunten als je de co2 limiet overschrijdt. Daarna zullen ze je blokkeren bij elk ding dat tegen hun wil ingaat. Word jij een burger die klakkeloos doet wat de overheid jou opdraagt, dan zet je vrije wil opzij en daarmee neem je het teken van het beest aan. Zo zie ik het een beetje. Aanvaard je de gevolgen van het niet gehoorzamen, dan krijg je het zwaar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Er is al besloten dat we de CBDC hier krijgen. Programmeer geld. Kaag beloofde wel dat contant geld nog blijft maar wat is haar belofte waard. Voor mij niets. Als de CBDC er is dan kun je je geld alleen besteden als je aan de voorwaarden van de overheid voldoet. Dat zal met kleine dingen beginnen, zoals strafpunten als je de co2 limiet overschrijdt. Daarna zullen ze je blokkeren bij elk ding dat tegen hun wil ingaat. Word jij een burger die klakkeloos doet wat de overheid jou opdraagt, dan zet je vrije wil opzij en daarmee neem je het teken van het beest aan. Zo zie ik het een beetje. Aanvaard je de gevolgen van het niet gehoorzamen, dan krijg je het zwaar. 

Even voor de volledigheid: Kaag heeft helemaal niets te willen of te besluiten aangaande de CBDC. Wij hebben geen controle meer over ons eigen geld, want dat ligt bij de Europese Centrale Bank en de kliek in Brussel. Voor de rest heb je wel gelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Tamme zei:

Als ze elke beweging van geld met een bedrag van meer dan 100 euro mogen en moeten gaan volgen,moeten ze van iedereen een dossier maken,welkom in 1984 met nu ook een eewigdurende oorlog op de achtergrond.

Dat dossier gaat er komen voor iedereen. Het heet de Europese Digitiale Entiteit daar zullen ze alles aan koppelen. Je financiële gegevens, je gezondheidsgevens enzovoort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 30-3-2022 om 15:00, PeterSimon zei:

De geest van de antichrist is al bezig vanaf de dagen dat Johannes hem noemde in zijn eerste brief. Vele antichristen zijn uitgegaan in de wereld. 1 Joh.2:18, 1 Joh.4:3. Echter, wij kijken niet uit naar de antichrist maar naar de Christus, Jezus, de Zoon van God, die spoedig zijn bruid komt opnemen alvorens de 'grote verbouwing' van de planeet gaat beginnen en de duivel en zijn trawanten in een zevenjarige 'grote schoonmaak' voor eeuwig worden weggespoeld. Want dat is de betekenis van: 'Zie het Lam van God, dat de zonde uit de wereld wegneemt'. De basis is gelegd op het kruis. De finale uitwerking is wat wij noemen de 'grote verdrukking'. Daarin speelt de antichrist ook zijn rolletje, om te laten zien hoe slecht en verdorven de natuurlijke mens is en de hele wereld als strafschuldig voor de Allerhoogste te plaatsen. Het is 'de ure van de verzoeking die over de hele aarde zal komen om.... (niet: om de gemeente te beproeven maar....) ...om te verzoeken die op de aarde wonen. En waartoe dient 'verzoeking'? Deut.8: 'om te zien wat in uw hart is...' Al het vuil van de mensheid, in 6000 jaar daarin gepompt door de satan, moet eruit. Daarom mag satan nog 3,5 jaar op aarde zijn gang ga, na uit de hemel te zijn gesmeten, om te zien hoezeer de mensheid de oren naar de verkeerde partij laat hangen en aan de verkeerde kant van de geschiedenis is gaan staan.

Gisteren mijn nieuwe video van de opname afgekregen (had niet gedacht dat daar nog tijd genoeg voor was - gezien de 'druk der tijden'). Maar hij is af. Het gaat vooral over de volgorde 'opname' - 'grote verdrukking'. Mijn stellige overtuiging is dat de Bijbel daar geen enkel misverstand over laat bestaan en dat dit misverstand alleen heeft kunnen ontstaan door het werk van de duivel in de kerk - begonnen in de fase van Pergamum, gelovigen die woonden waar 'de troon van satan is'. Vanaf 320 na Christus is de verwachting van de opname gedoofd, tot die in de fase 'Philadelphia' werd herontdekt - en vervolgens van alle kanten voortdurend wordt aangevallen. Ik blijf echter verwachtingsvol omhoog kijken... Amen, Kom Heer Jezus... Wie doet er mee?....

https://youtu.be/5zoOI9lIBSc

'


Ik doe mee. Ik bekijk regelmatig jouw video’s. En ook de onderstaande video vind ik interessant.  Frappant dat ook de elite het altijd over agenda 2030 heeft. Die papegaait alles na, maar wij verwachten een Koninkrijk dat niet van deze wereld is.


 

 

Als God's woord binnenkomt geeft het licht;
Het geeft begrip en inzicht aan de eenvoudigen (Psalmen 119:130)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-12-2022 om 09:50, Sherlock zei:

Dat dossier gaat er komen voor iedereen. Het heet de Europese Digitiale Entiteit daar zullen ze alles aan koppelen. Je financiële gegevens, je gezondheidsgevens enzovoort.

Een universeel betalingssysteem is uitgerold op Davos


 

En in onderstaande video wordt op 1 minuut 30 een Vaticaanse munt getoond die er nogal “merkwaardig” uitziet…..

 

Als God's woord binnenkomt geeft het licht;
Het geeft begrip en inzicht aan de eenvoudigen (Psalmen 119:130)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Divine_will zei:


Ik doe mee. Ik bekijk regelmatig jouw video’s. En ook de onderstaande video vind ik interessant.  Frappant dat ook de elite het altijd over agenda 2030 heeft. Die papegaait alles na, maar wij verwachten een Koninkrijk dat niet van deze wereld is.


 

Zeker verwachten we dat. Daarom lukt het ook om gelukkig te blijven. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er wordt een hoop gezegd over deze man. Yanuka Rav Shlomo Yehuda als antichrist. Hij zou wonderen verrichten en sommige joden noemen hem de Messiah. Maar goed, de meesten hebben nog niet van hem gehoord en op internet lijkt het groter dan het in werkelijkheid (tot nu toe) is. Mischien vals alarm, maar wel waard om in de gaten te houden.

Vergeet niet:

Mattheüs 24:11 HSV

En er zullen veel valse profeten opstaan en die zullen er velen misleiden.

 

 

 

 

aangepast door Flieko
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Flieko zei:

Er wordt een hoop gezegd over deze man. Yanuka Rav Shlomo Yehuda als antichrist. Hij zou wonderen verrichten en sommige joden noemen hem de Messiah. Maar goed, de meesten hebben nog niet van hem gehoord en op internet lijkt het groter dan het in werkelijkheid (tot nu toe) is. Mischien vals alarm, maar wel waard om in de gaten te houden.

Vergeet niet:

Mattheüs 24:11 HSV

En er zullen veel valse profeten opstaan en die zullen er velen misleiden.


Die Yanuka kent de hele Thora en de Talmud en nog andere Joodse geschriften uit zijn hoofd. Inderdaad een markant figuur die door veel rabbijnen achterna gelopen wordt.   Tel daarbij op dat Israël nu vijf vlekkeloze rode vaarzen heeft om naar oud Joods gebruik te offeren voor de zonden van het volk (de vaars moet wel in het derde levensjaar zijn, dus minimaal 2 jaar en een dag oud) en dat veiligheidsminister Ben Gvir strijdt voor de toegang van de Israëlieten tot de Tempelberg, dan kunnen we wel stellen  dat we in een bijzondere tijd leven.

aangepast door Divine_will

Als God's woord binnenkomt geeft het licht;
Het geeft begrip en inzicht aan de eenvoudigen (Psalmen 119:130)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Hebben jullie ooit gehoord van de queen james bible? Ze hebben hetzelfde geflikt als waar China mee bezig is, en dat is de bijbel aanpassen. Behalve dat ze de boel verdraaien, verspreiden ze ook leugens bij de advertentie.

Ik vind de naam ook wel bijzonder 'queen james bible'. Ik zie meteen Eva en de slang voor me. Wat China doet met de bijbel is nog een stap erger. Zij zijn de hele fundering aan het slopen. (Een 10 jaar durend project dat volgens mij nog niet af is.)

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...