Ga naar inhoud

Wat doen met onze geld?


AMD

Aanbevolen berichten

Je kunt investeren in aandelen, edele metalen, crypto… etc maar wat is de beste en veilige investeringen?
je kunt ook in een financiële ineenstorting aandelen bezitten, bezit aandelen die duurzaam of toekomstperspectief zijn.  Investeer ook in zilver of goud fysiek dat exceptioneel gaat stijgen door de hyperinflatie en hoge schulden. Crypto zal enorm crash en mss bijna tot nul. Ze moeten het rehabiliteren om hun nieuwe monetaire beleid te implementeren en reguleren genaamd CBDC.

aangepast door AMD
Link naar reactie
Delen op andere sites

De beste investering is weg gaan bij de bank en de beurs niet verder voeden voor eigen belang.

Als we alles terug cash doen, is er geen opvolging mogelijk. Het is ons beste wapen tegen de digitalisering, wat in handen van genocidale psychopaten is gevallen.

  • Like 1

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Fundamenteel zei:

Ik ga mijn effectenrekening en bankrekening gewoon afsluiten.

Ik heb hier ook al aan gedacht, maar dan zit je vast met vele zaken. In Belgie moet je een rekening hebben voor je mutualiteit, je loon ook betaald te krijgen en zovele andere zaken. Als deze zaken zijn zo wettelijk bepaald om uit het systeem stappen moeilijker te maken. Een andere zaak is dan dat ze zoveel mogelijk proberen pushen naar digitaal betalen en cash geld is zwart geld of wordt alleen door criminelen gebruikt. daarbovenop komt dan dat de mens van nature ook lui is en dat digitaal betalen zo gemakkelijk is.   Ik ken zelfs mensen die geen cash geld meer op zak hebben. Alles digitaal zorgt voor veel controle van bovenaf ook al is het zogezegd gedecentraliseerd. Als het systeem plat ligt heb je niets fysieks meer in handen maar dat beseffen veel mensen niet net zoals die gekte om NFT's. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Redfx zei:

Ik heb hier ook al aan gedacht, maar dan zit je vast met vele zaken. In Belgie moet je een rekening hebben voor je mutualiteit, je loon ook betaald te krijgen en zovele andere zaken. Als deze zaken zijn zo wettelijk bepaald om uit het systeem stappen moeilijker te maken. Een andere zaak is dan dat ze zoveel mogelijk proberen pushen naar digitaal betalen en cash geld is zwart geld of wordt alleen door criminelen gebruikt. daarbovenop komt dan dat de mens van nature ook lui is en dat digitaal betalen zo gemakkelijk is.   Ik ken zelfs mensen die geen cash geld meer op zak hebben. Alles digitaal zorgt voor veel controle van bovenaf ook al is het zogezegd gedecentraliseerd. Als het systeem plat ligt heb je niets fysieks meer in handen maar dat beseffen veel mensen niet net zoals die gekte om NFT's. 

Veranderen van ziekenfonds? 🙂 Volgens mij kunnen ze dat sowieso niet verplichten hoor. Je werkgever kan je al zeker geen bankrekening verplichten, tenzij contractueel vastgesteld en getekend. Zoals het bij Bpost vastgesteld wordt op contract dat je daar bij hun bank moet. Daar kan je niet onderuit wil je postbode of loketbediende worden bij hen. Je overschrijvingen kan je via Bpost doen.

Ik wil zelfs terug naar BEF, ik kan enkel bij mezelf beginnen. 🙂

  • Like 1

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Lichtzwaard zei:

Wat we doen met ons geld ..........................uit geven en drank en vrouwen en aan kroketten.👯‍♀️🥃🍻

Naaah oppotten op verspreidde plaatsen waar enkel je naasten de locaties van krijgen via een notaris eens je dood bent.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Fundamenteel zei:

Veranderen van ziekenfonds? 🙂 Volgens mij kunnen ze dat sowieso niet verplichten hoor. Je werkgever kan je al zeker geen bankrekening verplichten, tenzij contractueel vastgesteld en getekend. Zoals het bij Bpost vastgesteld wordt op contract dat je daar bij hun bank moet. Daar kan je niet onderuit wil je postbode of loketbediende worden bij hen. Je overschrijvingen kan je via Bpost doen.

Ik wil zelfs terug naar BEF, ik kan enkel bij mezelf beginnen. 🙂

Zoals je op op de screenshot kan lezen is het op enkele uitzonderingen na verboden om je loon in cash te laten uit betalen. 

https://www.jobat.be/nl/art/kan-je-loon-cash-uitbetaald-worden

Dan blijven er maar weinig opties over als je loon uitbetaald wil hebben. Dat geldt ook voor andere zaken. 

De enige optie die er rest in zelfvoorzienend worden en zorgen dat je in een gemeenschap voor elkaar kan zorgen. 

 

Screenshot_20220325-184909-843.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben heel rijk geweest, maar ook heel arm.

Het grote voordeel van heel arm zijn is dat je je nooit zorgen hoeft te maken over je geld. 

Het klinkt misschien gek, maar dat kan heel bevrijdend werken. Je hoeft je nooit meer druk te maken om verlies, om diefstal, om waardevermindering of wat dan ook.

Je hebt natuurlijk wel andere zorgen, maar geldzorgen heb je niet.

Dus, geef alles of bijna alles wat je bezit aan mensen die er heel blij mee zouden zijn en je kunt helemaal ontspannen want je hoeft je niet meer druk te maken over je geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Sherlock zei:

Ik ben heel rijk geweest, maar ook heel arm.

Het grote voordeel van heel arm zijn is dat je je nooit zorgen hoeft te maken over je geld. 

Het klinkt misschien gek, maar dat kan heel bevrijdend werken. Je hoeft je nooit meer druk te maken om verlies, om diefstal, om waardevermindering of wat dan ook.

Je hebt natuurlijk wel andere zorgen, maar geldzorgen heb je niet.

Dus, geef alles of bijna alles wat je bezit aan mensen die er heel blij mee zouden zijn en je kunt helemaal ontspannen want je hoeft je niet meer druk te maken over je geld.

Ik ben liever heel rijk 🙂 geen stress en lekker alles kopen dat je leuk vind

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je geen geld hebt hoef je je geen zorgen te maken heb je geld heel veel geld hoef je je ook geen zorgen te maken,je moet het alleen verstandig uit geven en er van genieten.............................. o ja den dan ook aan anderen die het wat minder hebben, en geef van je over vloed .Voorts geld maakt niet gelukkig maar het is zeer zeer gemakkelijk.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...