Ga naar inhoud

Door Poetin slaven systeem!


AMD

Aanbevolen berichten

Het is zeer duidelijk voor mij dat Poetin gemanipuleerd is en behoort als een segment van het agenda. De reden dat hij enkel Roebels wilt voor gas, tarwe, energie is duidelijk dat ze dollar , EUR willen demoniseren of in waarde laten zakken om dan een vrije ruimte te continueren voor digitale Wallet, identiteit en zoals in Frankrijk nu geschied restaurants uitbaters mogen geen verwarming schakelen wegens klimaatverandering.. door de gas, energie  beperkingen, dat basis behoeften is wordt exclusief. Zo kunnen ze nieuwe wetten of verordening opstellen. Daarom Poetin is gemanipuleerd en satanist. Er is geen politieker die onafhankelijk is ! Je wordt nooit president door het agenda te accepteren, maar iedereen doet het op een andere manier. Rothschild, Rockefellers, Morgans, .. etc zijn halen profijt uit.. 

aangepast door AMD
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
44 minuten geleden, Flieko zei:

Putin speelt het spelletje van agenda 2030 gewoon mee

En daar ben ik nog niet zo zeker van. Er zijn juist ook heel veel aanwijzingen dat hij dat juist niet doet. Natuurlijk is hij gemanipuleerd en uitgedaagd totdat hij voor zijn gevoel met de rug tegen de muur stond.

En als hij niet een lakei is van het WEF zoals ik denk, dan wordt de situatie op aarde ineens een stuk gevaarlijker. Als iedereen er van uit gaat dat hij wordt gemanipuleerd en onderdeel vormt van het zieke clubje, dan is er ook geen gevaar want alles is onder controle.

Ik vind dat een heel gevaarlijke gedachtengang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Sherlock zei:

En daar ben ik nog niet zo zeker van. Er zijn juist ook heel veel aanwijzingen dat hij dat juist niet doet. Natuurlijk is hij gemanipuleerd en uitgedaagd totdat hij voor zijn gevoel met de rug tegen de muur stond.

En als hij niet een lakei is van het WEF zoals ik denk, dan wordt de situatie op aarde ineens een stuk gevaarlijker. Als iedereen er van uit gaat dat hij wordt gemanipuleerd en onderdeel vormt van het zieke clubje, dan is er ook geen gevaar want alles is onder controle.

Ik vind dat een heel gevaarlijke gedachtengang.

Inderdaad Poetin vaart nu gewoon zijn eigen koers en hij is nooit maar dan ook nooit een lakei geweest van het WEF,anders had hij deze oorlog nooit begonnen.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Flieko zei:

Ik twijvel heel erg van wat ik van Putin moet denken... Wie kun je tegenwoordig nog vertrouwen? Maar hij lijkt wel "orgineel"

Een heel belangrijke aanwijzing is voor mij ook het feit dat de Russische centrale bank er bij de Rothschild centrale bank der centrale bank, de BIS, eruit is geknikkerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Belachelijk dat RT is verbannen van youtube. Ik keek het graag en ze lieten nieuws van verschillende kanten zien

 

Vooral die documentaire van: 'I want my sex back' was heel interesant. Het ging over transgenders die spijt hadden van de keuzes die zei hadden gemaakt omtrent operatie en hormoon therapie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stel je zit in een kroeg en een kleine en een lange man hebben slaande ruzie,de kleine valt vlak voor je voeten,je geeft hem een mes omdat je ook klein ben of omdat je een hekel heb aan lange mensen.stel de  kleine steekt de lange neer,heb je nu iets strafbaars gedaan?ik weet het wel en snap echt niet dat we wapens stuuren naar een oorlogsgebied.we hadden er zelfs een inlegvelletje voor

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Flieko zei:

Belachelijk dat RT is verbannen van youtube. Ik keek het graag en ze lieten nieuws van verschillende kanten zien

Vooral die documentaire van: 'I want my sex back' was heel interesant. Het ging over transgenders die spijt hadden van de keuzes die zei hadden gemaakt omtrent operatie en hormoon therapie

Het is voor mij niet te begrijpen dat het volk dit pikt. Dit is zo essentieel, zo belangrijk en toch laat men het gewoon gebeuren. Wij zijn nu precies hetzelfde als China waar een centraal orgaan bepaalt wat burgers wel of niet mogen zien.

Bij ons is het een ongekozen centraal orgaan dat bepaalt wat de burgers wel of niet mogen zien. Het is niet eens onze eigen overheid, het is de ongekozen en ondemocratische Europese Commissie die ons zegt dat wij bepaalde dingen niet mogen zien.

Of het volk is stekeblind of het wel graag slaaf worden net zoals in China. 

Als ze met media hetzelfde kunnen doen als China, dan kunnen ze burgers hier straks ook net zo behandelen als in Shanghai.

Hitler deed trouwens hetzelfde in ons land. Ook hier mochten mensen niet luisteren naar radiozenders zoals de BBC.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Tamme zei:

Stel je zit in een kroeg en een kleine en een lange man hebben slaande ruzie,de kleine valt vlak voor je voeten,je geeft hem een mes omdat je ook klein ben of omdat je een hekel heb aan lange mensen.stel de  kleine steekt de lange neer,heb je nu iets strafbaars gedaan?ik weet het wel en snap echt niet dat we wapens stuuren naar een oorlogsgebied.we hadden er zelfs een inlegvelletje voor

Ja in mijn ogen wel. Je bent volledig handlanger geworden van degene die een poging tot moord doet. Want jij bent degene die het moordwapen heeft verstrekt.

Wij zijn al gewoon in oorlog met Rusland, het gebeurt nu alleen via Oekraïne. Wij leveren de wapens en zij vuren ze af.

Ja, het inlegvelletje, dat is toch het bedrog van de eeuw. Maar ja, je had het kunnen weten met Rutte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Tamme zei:

Ja maar waarom niks hierover op het nieuws,in de krant etc?

Omdat het plan is dat er een volledige oorlog komt met Rusland.

En daarom sturen we nog maar wat meer shit die kant op. Onze lesbische minister van defensie zal die Russen wel even leren.

Nederland gaat vijftig raketwerpers met vierhonderd bijbehorende raketten van Duitse makelij naar Oekraïne sturen. Dat meldt minister Kajsa Ollongren aan de Kamer. Daar was toestemming van Duitsland voor nodig, omdat na aankoop van de wapens een Duitse exportvergunning nodig is. Die werd vandaag aan het eind van de middag verstrekt door de Duitse regering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stel die raketwerpers vallen daar in de verkeerde handen< 2 worden er verkocht op de zwarte markt>hoeven ze er maar een te gebruiken in ons drukke luchtruim en een dag van te voren een briefje te sturen,kunnen ze afpersen en of onze economie nog verder op ze gat gooien.En of wapens leveren aan de vijand van Rusland een oorlogshandeling is bepaald Rusland.Zie in dat leveren van raketwerpers niet echt een win win situatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...