Ga naar inhoud

Wordt dit de doodsteek voor D66?


Sherlock

Aanbevolen berichten

Ze hebben de afgelopen week maar liefst 5 zetels verloren las ik vanmorgen ergens. Dit naar aanleiding van de persconferentie van Kaag over het metoo schandaal binnen de partij dat ze probeerden onder het tapijt te schuiven.

Nu komt er nog een dame naar voren die zegt dat ze is verkracht door niemand minder dan Alexander Pechtold. Als dit waar blijkt te zijn dan voorzie ik het eind van deze partij want dan hebben ze ieder beetje geloofwaardigheid wat er eventueel nog was verloren.

Een anonieme blogster beweert dat Alexander Pechtold haar acht jaar geleden heeft verkracht. Ze heeft, zegt ze, aangifte gedaan. Haar klachten over dit vreselijke voorval zijn "genegeerd" door het bestuur van D66, stelt ze daarbij. Of het verhaal klopt is niet duidelijk. Wat wél duidelijk is, is dat er een vergelijkbare beschuldiging rondgaat in D66-appgroepen. Dat beweer ik niet, dat beweert Joost Vullings van EenVandaag (NPO).

https://www.dagelijksestandaard.nl/politiek/het-gaat-los-anonieme-blogster-alexander-pechtold-verkrachtte-mij

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Sherlock zei:

Ze hebben de afgelopen week maar liefst 5 zetels verloren las ik vanmorgen ergens. Dit naar aanleiding van de persconferentie van Kaag over het metoo schandaal binnen de partij dat ze probeerden onder het tapijt te schuiven.

Nu komt er nog een dame naar voren die zegt dat ze is verkracht door niemand minder dan Alexander Pechtold. Als dit waar blijkt te zijn dan voorzie ik het eind van deze partij want dan hebben ze ieder beetje geloofwaardigheid wat er eventueel nog was verloren.

Een anonieme blogster beweert dat Alexander Pechtold haar acht jaar geleden heeft verkracht. Ze heeft, zegt ze, aangifte gedaan. Haar klachten over dit vreselijke voorval zijn "genegeerd" door het bestuur van D66, stelt ze daarbij. Of het verhaal klopt is niet duidelijk. Wat wél duidelijk is, is dat er een vergelijkbare beschuldiging rondgaat in D66-appgroepen. Dat beweer ik niet, dat beweert Joost Vullings van EenVandaag (NPO).

https://www.dagelijksestandaard.nl/politiek/het-gaat-los-anonieme-blogster-alexander-pechtold-verkrachtte-mij

Als D66 opgeheven wordt zullen zeer zeer velen het glas heffen en er  een goed portie bitterballen bij nuttigen.

Hier en daar zullen er feestjes zijn.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...