Ga naar inhoud

Is boeken lezen belangrijk? Rationaliteit.


AMD

Aanbevolen berichten

Om bewust te worden hoef je geen boeken te lezen over hoe onze systeem reflecteert. zal je uitleggen waarom? Zoals het boek David Icke waarin hij het systeem onthult etc, wat hij continueert is ook een geloof. Wat hij schrijft hoe onze geldsysteem functioneert ga ik akkoord, dat hij vertelt hoe de elite de wereld anticipeert en van waar ze komen zogenaamd de reptielen, ga ik niet akkoord. Het gevoel en het ziel als dat niet bewust is , ben je niet bewust. Dus iemand die zijn gevoel of het hart nog niet ontdekt heeft zal altijd onbewust blijven. Mensen die geloven en lezen dat de elite reptielen zijn onbewust. Daarom is het belangrijk om eerst te zien dan 'lezen'. Door te zien naar de natuur en ons systeem hoef je geen boeken te kopen of alternatieve media hun artikelen te lezen om mee te zijn met dit systeem. wijsheid is belangrijker dan kennis! wijsheid ontstaat door te zien, kennis ontstaat door onbewustheid. Als ik niet studeer heb ik geen kennis en kan ik niet gaan werken of heb geen diploma.. We leven in een maatschappij dat rationeel 'denkt' volgens voorwaarden, maar dat is verkeerd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe meer er gelezen wordt hoe beter,het al zo van alles kennis nemen is vormend,maar de meeste mensen hebben daar geen zin in  zitten in hun linkse of rechtse bubbel en alles daar buiten vinden ze  eng.

Je kan je vijand verslaan als je weet  hoe de vijand in elkaar zit.

Kortom boeken lezen is totaal belangrijk,men wordt er rijker van .

  • Bedankt 1

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, AMD zei:

Om bewust te worden hoef je geen boeken te lezen over hoe onze systeem reflecteert. zal je uitleggen waarom? Zoals het boek David Icke waarin hij het systeem onthult etc, wat hij continueert is ook een geloof. Wat hij schrijft hoe onze geldsysteem functioneert ga ik akkoord, dat hij vertelt hoe de elite de wereld anticipeert en van waar ze komen zogenaamd de reptielen, ga ik niet akkoord. Het gevoel en het ziel als dat niet bewust is , ben je niet bewust. Dus iemand die zijn gevoel of het hart nog niet ontdekt heeft zal altijd onbewust blijven. Mensen die geloven en lezen dat de elite reptielen zijn onbewust. Daarom is het belangrijk om eerst te zien dan 'lezen'. Door te zien naar de natuur en ons systeem hoef je geen boeken te kopen of alternatieve media hun artikelen te lezen om mee te zijn met dit systeem. wijsheid is belangrijker dan kennis! wijsheid ontstaat door te zien, kennis ontstaat door onbewustheid. Als ik niet studeer heb ik geen kennis en kan ik niet gaan werken of heb geen diploma.. We leven in een maatschappij dat rationeel 'denkt' volgens voorwaarden, maar dat is verkeerd. 

Ik moet eerlijk bekennen dat ik tegenwoordig heel weinig boeken lees. Ik doe het nog wel, maar dan voornamelijk in de tuin als het mooi weer is. 

Ik kan via internet zo veel sneller zo veel informatie vinden, dat ik vaak geen geduld meer heb om met een boek in een hoek te zitten.

Heb trouwens wel een paar boeken ooit gelezen van David Icke. Ik geloof dat de eerste zoiets was als The truth will set you free. Ik heb ze trouwens in het Engels gelezen omdat ik ze vroeger bij toeval tegen kwam bij The American Bookshop in Amsterdam. Ik weet niet of die winkel nog bestaat, maar die had altijd heel interessante boeken die je nergens anders vond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, AMD zei:

@AnnaB Lezen is belangrijk, maar je moet eerst zien , denken en bewust worden dan pas lezen. Ik geloof zeker in het bewustzijn in u ziel, hart en gevoel. Mensen die niet in God geloven zijn onbewust. 

Dat vind ik nogal een aanname. Waarom zou iemand niet bewust zijn als deze niet in God gelooft? Hoe kom je aan die wijsheid?

Het bewustzijn heeft totaal niets met geloven te maken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...