Ga naar inhoud

Niburu.co ligt plat?


DaDev

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, Sherlock zei:

Die site ligt permanent onder hele zware aanvallen. Daar zal dan wel een goede reden voor zijn. Meestal komen ze na een tijdje wel weer in de lucht.

Oke bedankt Sherlock. Ik zie dit in jaren voor het eerst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Antoon zei:

Als er een goede verstandhouding met andere alternatieve site is zou men inhoudvan elkaar over kunnennemen tijdens platleggen

Ik vraag me af of er nederlandstalige outlets zijn die zo ver gaan als de boven genoemde. Maar idd... ik ben het wel met je eens. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Antoon zei:

Als er een goede verstandhouding met andere alternatieve site is zou men inhoudvan elkaar over kunnennemen tijdens platleggen

Dat zal nooit gebeuren in de praktijk want ook binnen de alternatieve gemeenschap wordt Niburu gemeden alsof ze melaats zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Sherlock zei:

Ik geloof dat Niburu de meest aangevallen website in Nederland is. En ik redeneer dan maar dat ze niet voor niets doen en dat daar dingen staan die ze echt niet willen dat mensen die weten.

De ironie is dat de meeste (alternatieve) mensen datgene wat zij plaatsen ook niet willen weten 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...