Ga naar inhoud

De paus 3


Joshua

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Kan je niet lezen dombo===== discussie  gesloten.

Lees uw Bijbel, vloeken is eveneens verboden. 

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Discussie  gesloten dombo, en laat je helpen voor je dwangneurose.

Ik heb geen hulp nodig hoor. Dan zou ik wel tot Maria bidden lol.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Discussie gesloten  dwangmatige gek.

Ben je getrouwd of gewoon seksueel gefrustreerd?

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Fundamenteel zei:

Ik heb geen hulp nodig hoor. Dan zou ik wel tot Maria bidden lol.

Ik zal je er vast bij helpen met een officieel gebed:

 

My Queen, My Mother, I offer
myself entirely to thee.
And to show my devotion to thee,
I offer thee this day, my eyes,
my ears, my mouth, my heart,
my whole being without reserve.

Wherefore, good Mother, as I am thine own,
keep me, guard me as thy property and possession.
Amen.

 

 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Lichtzwaard zei:

Discussie gesloten dwangmatige gek.

Inderdaad, je hebt nergens een relatie met Maria verering en de Bijbel kunnen tonen. Het is afkomstig van vorige occulte praktijken die de RKK adopteerde om meer heidenen in haar kerk te lokken.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Fundamenteel zei:

Inderdaad, je hebt nergens een relatie met Maria verering en de Bijbel kunnen tonen. Het is afkomstig van vorige occulte praktijken die de RKK adopteerde om meer heidenen in haar kerk te lokken.

Ga toch tot Maria bidden

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Flieko zei:

Ga toch tot Maria bidden

Of lees eens Mattheus 6.

Daar wordt geleerd hoe Hij ons leerde te bidden.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Paus kan een integer mens zijn met goede bedoelingen dat weet ik gewoon niet, doe er geen uitspraak over, waar ikwel duidelijk over kan zijn is dat de rituelen die in Rome gebezigd worden geen Bijbelse  ondersteuning hebben,  integendeel ze gaan weleens tegen de schriftuurlijke waarden in, ik kan LIchtzwaard hierin niet steunen, hoe graag ik ook zou willen

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Fundamenteel zei:

Inderdaad, je hebt nergens een relatie met Maria verering en de Bijbel kunnen tonen. Het is afkomstig van vorige occulte praktijken die de RKK adopteerde om meer heidenen in haar kerk te lokken.

Discussie gesloten dwangmatige gek.

aangepast door Lichtzwaard

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Antoon zei:

De Paus kan een integer mens zijn met goede bedoelingen dat weet ik gewoon niet, doe er geen uitspraak over, waar ikwel duidelijk over kan zijn is dat de rituelen die in Rome gebezigd worden geen Bijbelse  ondersteuning hebben,  integendeel ze gaan weleens tegen de schriftuurlijke waarden in, ik kan LIchtzwaard hierin niet steunen, hoe graag ik ook zou willen

Waarde Antoon al het ritueel om het zo maar even te noemen is gebaseerd op de Heilige Traditie en  de Heilige Schrift,En ik weet ook wel dat er doorgeschoten Maria verering is waar ik zelf een tegenstander van ben.

De huidige paus is een eenvoudig man zelf Dr in de Chemie want elke Jezuiet moet een vak hebben,daarbij is deze Paus de Paus pastoor weet wat er vijf hoog achter leeft bij mensen die  moeten vechten voor het naakte bestaan. enz enz enz.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Waarde Antoon al het ritueel om het zo maar even te noemen is gebaseerd op de Heilige Traditie en  de Heilige Schrift,En ik weet ook wel dat er doorgeschoten Maria verering is waar ik zelf een tegenstander van ben.

De huidige paus is een eenvoudig man zelf Dr in de Chemie want elke Jezuiet moet een vak hebben,daarbij is deze Paus de Paus pastoor weet wat er vijf hoog achter leeft bij mensen die  moeten vechten voor het naakte bestaan. enz enz enz.

Dus jij vind ook dat de Maria verering is doorgeschoten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is juist geen enkele traditie of ritueel van de Maria verering op de Heilige traditie noch Schrift gebaseerd. Lees de Bijbel eens, ik weet dat katholieken daar vaker struikelen omdat religie hen belangrijker dan doctrine is. Jezus en zijn discipels prezen Zijn Vader, niet Zijn moeder. Hoewel de boezem die Hij gezogen heeft zalig is.

De discussie fictief sluiten (waar haal je de autoriteit vandaan trouwens lol) maakt het niet magisch aanwezig. 

Lukas 11:27 En het geschiedde, als Hij deze dingen sprak, dat een zekere vrouw, de stem verheffende uit de schare, tot Hem zeide: Zalig is de buik, die U gedragen heeft, en de borsten, die Gij hebt gezogen. 28 Maar Hij zeide: Ja, zalig zijn degenen, die het Woord Gods horen, en hetzelve bewaren.

Johannes 14:6 Jezus zeide tot hem: Ik ben de Weg, en de Waarheid, en het Leven. Niemand komt tot den Vader, dan door Mij.

 

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Dat zeg ik niet ,goed lezen.

Jou schrijfstijl is vaak nogal vaag. Ik denk dat anderen er ook vaak niets van kunnen maken. Je verwijst vaak naar het Heilige Schrift maar je zegt niet waar we moeten zoeken. Ik ga ervan uit dat de bijbel bij jou stof vangt want je maakt fundamenteel nogal graag uit voor domme gek met een dwangneurose en ik krijg geen antwoord op mijn vragen betreft Maria. 

Het is niet zo handig om hem voor domme gek uit te maken als hij fout zit. Dit corrigeerd hem niet maar maakt alles erger. Als jij denkt gelijk te hebben, kun je dit dan voortaan netjes verwoorden ipv die man uit te schelden?

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Flieko zei:

Jou schrijfstijl is vaak nogal vaag. Ik denk dat anderen er ook vaak niets van kunnen maken. Je verwijst vaak naar het Heilige Schrift maar je zegt niet waar we moeten zoeken. Ik ga ervan uit dat de bijbel bij jou stof vangt want je maakt fundamenteel nogal graag uit voor domme gek met een dwangneurose en ik krijg geen antwoord op mijn vragen betreft Maria. 

Het is niet zo handig om hem voor domme gek uit te maken als hij fout zit. Dit corrigeerd hem niet maar maakt alles erger

Jullie willen mee praten over zaken waar je geen kaas van gegeten heb en daarom snap je het  niet;niet mijn verwijt.

Een chirurg gaat pas aan de slag als geheel is afgestudeerd.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Jullie willen mee praten over zaken waar je geen kaas van gegeten heb en daarom snap je het  niet;niet mijn verwijt.

Een chirurg gaat pas aan de slag als geheel is afgestudeerd.

Jij hebt nog nooit één quote uit de bijbel gepost om jou punt te verdedigen. Je zegt alleen maar het Heilige Schrift en domme gek. En stel dat fundamenteel inderdaad een domme gek met 3 hersencellen is, zou je hem dan niet willen redden?

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Flieko zei:

Jij hebt nog nooit één quote uit de bijbel gepost om jou punt te verdedigen. Je zegt alleen maar het Heilige Schrift en domme gek

Ga geen parels voor de zwijnen gooien en aan welles nietes doen wij niet mee,zoek het maar uit, en ga is aan de studie.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Ga geen parels voor de zwijnen gooien en aan welles nietes doen wij niet mee,zoek het maar uit, en ga is aan de studie.

Is er dan niets in jou dat denkt: ik wil die achterlijke debiel, dat afgekeurde minderwaardige stuk stront, die domme gek naar het juiste pad leiden? Of kijk je liever toe met een hart vol trots hoe de door jou verklaarde domme gek ten onder gaat?

Je doet geen enkele moeite om jou mede mens te redden, je scheld alleen maar. Wat is dan het nut van jou katholieke geloof? 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Flieko zei:

Is er dan niets in jou dat denkt: ik wil die achterlijke debiel, dat afgekeurde minderwaardige stuk stront, die domme gek naar het juiste pad leiden? Of kijk je liever toe met een hart vol trots hoe de door jou verklaarde domme gek ten onder gaat?

Je doet geen enkele moeite om jou mede mens te redden, je scheld alleen maar. Wat is dan het nut van jou geloof?

Heel veel mensen op weg geholpen naar het goede pad,maar ga geen paarlen voor de zwijnen gooien,totaal niet.Men zoekt het maar uit.

aangepast door Lichtzwaard

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Lichtzwaard zei:

Heel veel mensen op weg geholpen naar het goede pad,maar ga geen paarlen voor de zwijnen gooien,totaal niet.Men zoekt het maar uit.

Je ziet dus geen hoop voor hem. Dat moet behoorlijk machteloos voelen. Zou je niet voor hem willen bidden?

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Heel veel mensen op weg geholpen naar het goede pad,maar ga geen paarlen voor de zwijnen gooien,totaal niet.Men zoekt het maar uit.

https://www.youtube.com/watch?v=xEYh5KCtSjA

Het is al lang uitgezocht.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...