Ga naar inhoud

Ik ga jullie sociale leven de grond in trappen


Joshua

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Flieko zei:

Ik had een positieve thuistest en natuurlijk om een bewijs te krijgen heb ik zojuist een GGD test gedaan. Ik ga hiermee jullie sociale leven de grond in trappen. Thank me later

Waarom laat jij je testen? Wil je het systeem dan zo graag in stand houden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-6-2022 om 15:18, Sherlock zei:

Waarom laat jij je testen? Wil je het systeem dan zo graag in stand houden?

Omdat ik een herstel bewijs nodig heb. Alhoewel moet ik toegeven dat ik er behoorlijk spijt van heb. Zo of zo word het systeem in stand gehouden, ook zonder mijn toedoen. Niet zozeer omdat mensen zich laten testen, maar omdat mensen het nieuws geloven en zich vrijwillig vol laten spuiten en nooit eens een keer naar de waarheid willen luisteren

 

Ik ben dus positief getest en ik moet toegeven: dit is niets. Griep is 100x zwaarder. Dit ga ik ook duidelijk aan de mensen vertellen op het werk. Zonder die positieve test kan ik het natuurlijk niet bewijzen. Wat wel mooi is is dat ik nu een weekje vrij heb, en daarna ga ik het hele corona verhaal de grond in trappen tegenover die vaccine schaapjes. Ik ben namelijk de enige op het werk die niet gevaccineerd is. 

Er was een tijdje terug een stagaire op het werk die het nodig vond om een spectaculair corona verhaal te vertellen. Ze had het helemaal niet zwaar, gewoon een mild griepje maar ze kon het niet laten om het verhaal spectaculairder te maken dan het is. Want tja corona is nou eenmaal in de mode en mensen willen nou eenmaal graag de slachtoffer rol aannemen. Dat voelt een beetje als een orgasme voor die vaccine schaapjes, echt een flinke dopamine rush wanneer zij in het middelpunt staan.

Vertellen over de boosters doen ze ook graag omdat hun narcistische ego dan gestreelt word van hoe goed zij wel niet zijn en hoeveel ze om anderen geven, terwijl deze zelfde mensen nog geen blik werpen naar een zwerver op straat laat staan een paar euro geven.

 

 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...