Ga naar inhoud

Wie van jullie gebruiken er supplementen?


Joshua

Aanbevolen berichten

Enkele jaren geleden ben ik begonnen met het nemen van supplementen. Dit is dan begonnen met spirulina en chlorella in tabletvorm. Daarna ben ik op zoek gegaan naar poedervorm om toch 100%poeder te hebben. de tabletten bevatten steeds wel bindmiddel, miniem maar toch iets. Na enige tijd heb ik er nog wel wat andere toegevoegd aan deze 2. Ben dan ook op zoek gegaan naar aminozuren. Ik maak smoothies en voeg dan de poeders en aminozuren toe.

Of ik er baat bij heb kan ik niet echt zeggen. Ik ben jaren niet ziek geweest en voel mij nog steeds gezond en heb veel energie, maar of dit komt door deze supplementen dat kan ik niet bevestigen maar ik voel mij er prima bij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Redfx zei:

Enkele jaren geleden ben ik begonnen met het nemen van supplementen. Dit is dan begonnen met spirulina en chlorella in tabletvorm. Daarna ben ik op zoek gegaan naar poedervorm om toch 100%poeder te hebben. de tabletten bevatten steeds wel bindmiddel, miniem maar toch iets. Na enige tijd heb ik er nog wel wat andere toegevoegd aan deze 2. Ben dan ook op zoek gegaan naar aminozuren. Ik maak smoothies en voeg dan de poeders en aminozuren toe.

Of ik er baat bij heb kan ik niet echt zeggen. Ik ben jaren niet ziek geweest en voel mij nog steeds gezond en heb veel energie, maar of dit komt door deze supplementen dat kan ik niet bevestigen maar ik voel mij er prima bij. 

Ik denk dat je er wel degelijk baat bij hebt. Alleen het probleem met dit soort dingen is altijd dat het nooit keihard te bewijzen is. Maar, als jij er goed bij voelt, dan moet je er zeker mee doorgaan.

Het enige waar je vooral bij chlorella wel op moet letten dat het niet vervuild is, want dan is het een geval van het paard achter de wagen spannen. Ik heb een tijd geleden een test gezien en dan schrik je toch wel als je ziet wat er soms allemaal aan vervuiling in zit.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het valt inderdaad niet te bewijzen maar ik voel me goed en ga er zeker mee door. 

De chlorella gebruik ik niet zo veel. Ik had al wat gelezen over vervuiling van chlorella maar ook spirulina dus had al wat gezocht naar afkomst van beiden. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Redfx zei:

Het valt inderdaad niet te bewijzen maar ik voel me goed en ga er zeker mee door. 

De chlorella gebruik ik niet zo veel. Ik had al wat gelezen over vervuiling van chlorella maar ook spirulina dus had al wat gezocht naar afkomst van beiden. 

Weet je toevallig het land van herkomst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Redfx zei:

Het is koreaanse als ik mij niet vergis

Dit is in geval beter dan Chinees.

Hier vind je de testresultaten van een Amerikaans onderzoek van chlorella uit verschillende landen.

De chlorella die daar als beste uit de bus komt kan je hier ook kopen, maar dan onder een andere naam.

https://chlorellascience.com/index.asp?source=NNarticleScience

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het ook niet de taak van algen om vervuiling uit het water te filteren? 

Ik had eerder een aquarium en moest het elke keer schoonmaken totdat ik op het idee kwam om de algen te laten zitten. Meer als een half jaar lang hoefte ik het water niet te verversen en de vissen waren heel gezond, steeds jonkies.

Filter en bodem vol met goede bacteriën, en algen op de stenen en bodem. Water was super helder. Later toch maar ververst maar of het nodig was... Denk het niet. Alles leek in balans te zitten en de vissen waren er ook gek op. Later alles weg gegeven toen ik er genoeg van had

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...