Ga naar inhoud

Satanistische song teksten


Joshua

Aanbevolen berichten

Heel veel muziek bevat satanistische teksten en vervloekingen. Ik heb er een paar voor jullie uitgezocht maar er is uiteraard veel meer

Screenshot_2022-07-02-18-04-16-757_com.google.android.youtube.jpg

Screenshot_2022-07-02-17-59-26-334_com.google.android.youtube.jpg

Screenshot_2022-07-02-17-59-45-626_com.google.android.youtube.jpg

Screenshot_2022-07-02-17-59-59-094_com.google.android.youtube.jpg

 

Screenshot_2022-07-02-18-01-09-780_com.google.android.youtube.jpg

En hier word een vloek over mensen uitgesproken:

Screenshot_2022-07-02-18-01-36-810_com.google.android.youtube.jpg

 

Screenshot_2022-07-02-18-03-22-959_com.google.android.youtube.jpg

Video: Michael Jackson 

Yah staat voor God in het herbreeuws. De 'h' is opzettelijk weggelaten uit de song tekst. 

Screenshot_2022-07-02-18-20-30-205_com.google.android.youtube.jpg

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Flieko zei:

Heel veel muziek bevat satanistische teksten en vervloekingen. Ik heb er een paar voor jullie uitgezocht maar er is uiteraard veel meer

Screenshot_2022-07-02-18-04-16-757_com.google.android.youtube.jpg

Screenshot_2022-07-02-17-59-26-334_com.google.android.youtube.jpg

Screenshot_2022-07-02-17-59-45-626_com.google.android.youtube.jpg

Screenshot_2022-07-02-17-59-59-094_com.google.android.youtube.jpg

Screenshot_2022-07-02-18-01-09-780_com.google.android.youtube.jpg

En hier word een vloek over mensen uitgesproken:

Screenshot_2022-07-02-18-01-36-810_com.google.android.youtube.jpg

Screenshot_2022-07-02-18-03-22-959_com.google.android.youtube.jpg

Video: Michael Jackson 

Yah staat voor God in het herbreeuws. De 'h' is opzettelijk weggelaten uit de song tekst. 

Screenshot_2022-07-02-18-20-30-205_com.google.android.youtube.jpg

Dit lijkt wel een soort virus, dat satanisme. Het dringt zo langzamerhand in alle lagen van de maatschappij door. 

Misschien is dat ook wel het akelige gevoel dat veel mensen hebben. Het gevoel alsof er een soort donkere wolk boven de aarde hangt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 3 maanden later...

 

Op 6-8-2022 om 16:25, De Teruggetrokkene zei:

Ik heb 3 e-books gelezen over de satanische invloed in muziek.

Ik denk dat er een hoop vervloekingen worden verspreid via de muziek industrie. Zoveel rare teksten die mensen (onbewust) op een negatieve manier beinvloeden. Eminem gaf zelfs toe dat hij dat deed. Rap lijkt de meest schadelijke muziek genre die er bestaat (op de oude nummers van Lecrae na). Er is alleen maar maatschappelijke ellende uit voort gekomen. (Ik was 10 jaar geleden een enorm fan van Eminem. Dus ik ken zijn teksten wel een beetje.)

Een krachtige, onderbewust hypnotische beat met een haat dragende, drug/geweld/seks promotende tekst eroverheen. Zo'n zaadje wordt diep geplant.

Kwam vandaag bij het nummer: Underworld - Born Slippy. Vreemde tekst. 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

In de boeken die ik heb gelezen staat dat een artiest alleen succesvol kan worden als deze de satanische boodschappen in de muziek verwerkt. Het zijn niet alleen de teksten, maar ook de muziek waar de duisternis in verweven is. Voordat de popmuziek er was gebeurde dit al in de klassieke muziek. Die was vaak instrumentaal. Toch kwam daar ook een duistere boodschap doorheen die invloed op de geest kan hebben. Luister eens naar Dans Macabre. Dat is de muziek die je in het spookslot in de Efteling hoort. Puur satanisch. Zo klinkt het ook. Ik heb bijna al mijn muziek weggegooid. Vroeger was ik een echte liefhebber. Nu geniet ik van de stilte. Geeft ook rust. Een tijdje terug draaide ik in de auto een nummer van de Foo Fighters. K merkte achteraf dat ik een opgefokt gevoel had. Muziek doet echt iets met je. Betekent natuurlijk niet dat muziek per definitie slecht is, maar je kan er van uitgaan dat het meeste een negatieve invloed op je geest heeft. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
42 minuten geleden, Flieko zei:

Vraag: merken jullie dat bepaalde muziek grip op je kan krijgen en de deur openzet tot bepaalde handelingen? Neiging tot drugs, drank en etc dat wordt aangewakkerd.

Ik merk vooral dat ik opgefokt kan raken van stevige rockmuziek. Lijkt in eerste instantie lekker, maar als ik dan naar mijn lichaam luister is het niet okee. K ben er mee gestopt. De rust vind ik fijner al neig ik wel naar rockmuziek. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 4 weken later...
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
Op 17-11-2022 om 08:14, De Teruggetrokkene zei:

In de boeken die ik heb gelezen staat dat een artiest alleen succesvol kan worden als deze de satanische boodschappen in de muziek verwerkt. Het zijn niet alleen de teksten, maar ook de muziek waar de duisternis in verweven is. Voordat de popmuziek er was gebeurde dit al in de klassieke muziek. Die was vaak instrumentaal. Toch kwam daar ook een duistere boodschap doorheen die invloed op de geest kan hebben. Luister eens naar Dans Macabre. Dat is de muziek die je in het spookslot in de Efteling hoort. Puur satanisch. Zo klinkt het ook. Ik heb bijna al mijn muziek weggegooid. Vroeger was ik een echte liefhebber. Nu geniet ik van de stilte. Geeft ook rust. Een tijdje terug draaide ik in de auto een nummer van de Foo Fighters. K merkte achteraf dat ik een opgefokt gevoel had. Muziek doet echt iets met je. Betekent natuurlijk niet dat muziek per definitie slecht is, maar je kan er van uitgaan dat het meeste een negatieve invloed op je geest heeft. 

Ze hebben toen rond 1900 de hertz veranderd.

 

Screenshot_20230417-094120_Samsung Internet.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Het lukt me niet om hier een link toe te voegen. De boeken Muzikale Waarheid deel 1,2 en 3 zijn via Niburu te downloaden. Auteur heet Mark Devlin. Hij heeft daar de satanische bedoelingen van de muziekindustrie beschreven in 3 dikke boeken. Erg interessant. 

Oh super bedankt voor de tip zeg !! Ga mij er zeker in verdiepen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...

Wat horen jullie in onderstaand nummer? Denken jullie: leuk nummer voor een film of zit er meer achter? Ik hoor er een zekere vorm van satanisme in waarbij het niet zozeer over de film skyfall gaat maar over de bijbelse eindtijd. Wanneer het helemaal duidelijk wordt is wanneer de tekst: 'you may have my number, you can take my name' voorbij komt. Wat vinden jullie?

 

aangepast door Joshua
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze promoten niet alleen het satanisme maar werken met hun hypnotiserende rotzooi de samenleving de afgrond in. Voor velen is dit te ver gezocht wat ik nu zeg, maar muziek is krachtig, met muziek kun je mensen veranderen. En dat gebeurd ook, op een negatieve manier.

Zoveel vernieling. Het meest opvallende kwa schade aan de maatschappij komt van de rap genre, maar ook veel pop artisten zeggen schadelijke dingen, creëeren een ongelovige narcistische samenleving met als kers op de taart verborgen maar hele satanistische dingen. 

Er zijn ook nog artisten die beweren op het podium overgenomen te worden door 'spirits'. Waarom zou je zoiets doen? Alles voor geld en aandacht blijkbaar. Opzettelijk je eigen tong uitlenen aan de duivel.

Ik denk dat de meeste grote artisten dit wel kunnen doen, die tong tattoo als te zien op onderstaande foto, dan weten we meteen wie er praat.

FtTkqboWIAY-Dur.jpg

Ik gun niemand de hel, echt niet. Maar je ziet veel fans vaak zeggen RIP als hun idol dood is. Vooral bij gangster rappers vind ik dit nogal ironisch. Iemand die alles uit de kast heeft gehaald om de jeugd te laten ontsporen en op het criminele pad te zetten voor eigen financieel gewin RIP toewensen. Of nog erger, zonder enige kennis zeggen: hij is op een betere plek. Hoe kunnen wij dat weten?

Of het waar is dat weet ik niet maar er gaan ook een paar verhalen rond van mensen die beweren bepaalde artiesten in de hel gezien te hebben. Hun marteling werd erger bij ieder persoon die hun (verwoestende) muziek draait. Opzich klinkt het niet zo gek. Het is erg maar als iemand opzettelijk voor financieel gewin bewust mensen sloopt via muziek, dan is het niet zo gek als daar mischien dit prijskaartje aanhangt. Als het echt zo is vind ik het wel heel tragisch. Zelf veroorzaakt, maar toch diep triest. Dit is iets dat ik altijd wel in mijn achterhoofd hou. Want het lijkt logisch. Mischien is het een bijgeloof maar ik luister niet tot amper naar artiesten die overleden zijn om deze reden. 

aangepast door Joshua
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...