Ga naar inhoud

Bericht aan gasten op dit forum zonder account


Joshua

Aanbevolen berichten

Welkom op het forum!

Veel gasten zonder account proberen een topic aan te maken en laten het daar vervolgens bij: het topic word uiteindelijk niet geplaatst omdat er een account aangemaakt dient te worden. Dit is jammer.

Om topics en reacties te plaatsen dient u een account aan te maken.

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Flieko zei:

Veel gasten zonder account proberen een topic aan te maken en laten het daar vervolgens bij: het topic word uiteindelijk niet geplaatst omdat er een account aangemaakt dient te worden. Dit is jammer.

Om topics en reacties te plaatsen dient u een account aan te maken.

Is dat niet overal zo?

Ik kan mij ook voorstellen dat als je forumbeheerder bent, je wel een klein beetje controle en overzicht wil houden van wat mensen plaatsen. 

Als iedereen zonder registratie van alles op dit forum kan kwakken en dat ook nog volledig anoniem, dan kan je als beheerder voor hele nare verrassingen komen te staan lijkt mij.

Ze zijn tegenwoordig ook heel erg streng voor beheerder van dit soort platformen want zij zijn de sjaak als de één of andere niet geregistreerde er van alles op knalt wat wettelijk niet mag.

 

 

aangepast door Sherlock
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Sherlock zei:

Is dat niet overal zo?

Ik kan mij ook voorstellen dat als je forumbeheerder bent, je wel een klein beetje controle en overzicht wil houden van wat mensen plaatsen. 

Als iedereen zonder registratie van alles op dit forum kan kwakken en dat ook nog volledig anoniem, dan kan je als beheerder voor hele nare verrassingen komen te staan lijkt mij.

Ze zijn tegenwoordig ook heel erg streng voor beheerder van dit soort platformen want zij zijn de sjaak als de één of andere niet geregistreerde er van alles op knalt wat wettelijk niet mag.

Ik probeer mensen aan te moedigen om juist een account aan te maken. Er waren vandaag honderden bezoekers, waarvan velen een topic probeerden te plaatsen. Dat kun je zien bij: wie is er online.

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Flieko zei:

Ik probeer mensen aan te moedigen om juist een account aan te maken. Er waren vandaag honderden bezoekers, waarvan velen een topic probeerden te plaatsen. Dat kun je zien bij: wie is er online.

Heel vreemd. Wel goed dat je ze aanmoedigt. Weet je ook waarom die mensen niet een account willen aanmaken? En hoe weet je dat ze een topic probeerden te plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Sherlock zei:

Heel vreemd. Wel goed dat je ze aanmoedigt. Weet je ook waarom die mensen niet een account willen aanmaken? En hoe weet je dat ze een topic probeerden te plaatsen?

Als je klikt op: 'wie is er online' dan staat erbij: leest topic ***** Of maakt topic aan in *****. Een heleboel mensen probeerden vandaag een topic aan te maken. Dit nadat ik hen heb uitgenodigd.

 

https://netforum.nl/index.php?/online/

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Sherlock zei:

O ja, ik zie het. Wat is volgens jou dan de oplossing?

Hen overtuigen om een account aan te maken. Mischien zitten er ook veel pro-vaxxers tussen en die krijgen hier de schrik van hun leven dus die zullen nooit terugkeren haha

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Flieko zei:

Hen overtuigen om een account aan te maken. Mischien zitten er ook veel pro-vaxxers tussen en die krijgen hier de schrik van hun leven dus die zullen nooit terugkeren haha

Die moeten juist registreren om hun standpunten te verdedigen. Vind het een heel goede zaak wat je doet en hoop dat het lukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Sherlock zei:

Die moeten juist registreren om hun standpunten te verdedigen. Vind het een heel goede zaak wat je doet en hoop dat het lukt.

Helemaal mee eens. Iedereen is welkom! Deze site is in zoveel facebook groepen gedeelt en bij youtube videos geplaatst... De hoeveelheid bezoekers is vandaag extreem toegenomen

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Flieko zei:

Helemaal mee eens. Iedereen is welkom! Deze site is in zoveel facebook groepen gedeelt en bij youtube videos geplaatst... De hoeveelheid bezoekers is vandaag extreem toegenomen

Hele goed actie. Het mooie hier van ik nog steeds dat je binnen de grenzen van de wet alles kunt plaatsen wat je wilt en dat er geen censuur is. Moet je kijken hoeveel twitter en facebookaccounts er iedere dag worden geschrapt omdat ze iets schrijven wat niet mag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Sherlock zei:

Hele goed actie. Het mooie hier van ik nog steeds dat je binnen de grenzen van de wet alles kunt plaatsen wat je wilt en dat er geen censuur is. Moet je kijken hoeveel twitter en facebookaccounts er iedere dag worden geschrapt omdat ze iets schrijven wat niet mag.

Facebook, twitter maar ook andere fora zijn verschrikkelijk kwa censuur.

Wat betreft het reactie platform van nu.nl... tja dat is gewoon diep triest.

IMG_20220704_194454.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Flieko zei:

Facebook, twitter maar ook andere fora zijn verschrikkelijk kwa censuur.

Wat betreft het reactie platform van nu.nl... tja dat is gewoon diep triest.

IMG_20220704_194454.jpg

Niet te filmen dat. Wat zijn die lui als de dood voor de waarheid. Het begint hier steeds meer op de voormalige Sovjet Unie te lijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
Op 4-7-2022 om 19:46, Joshua zei:

Facebook, twitter maar ook andere fora zijn verschrikkelijk kwa censuur.

Wat betreft het reactie platform van nu.nl... tja dat is gewoon diep triest.

IMG_20220704_194454.jpg

Reacties op nu.nl ondergaan een filtratieproces door een AI-systeem, maar dit systeem blijkt relatief eenvoudig te omzeilen. Aangezien het systeem de nieuwsartikelen niet analyseert, kun je veel reacties laten passeren door regelmatig de tekst "zoals beschreven in dit artikel" in je reactie te verwerken. Door dit te combineren met andere tactieken, zoals woordkeuze en zinsopbouw, is het mogelijk om vrij open, niet-progressieve gesprekken te voeren met mede-forumgebruikers. Het kan even duren voordat een moderator doorheeft dat niet-linkse reacties onopgemerkt door het systeem zijn geglipt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, Squidward zei:

Reacties op nu.nl ondergaan een filtratieproces door een AI-systeem, maar dit systeem blijkt relatief eenvoudig te omzeilen. Aangezien het systeem de nieuwsartikelen niet analyseert, kun je veel reacties laten passeren door regelmatig de tekst "zoals beschreven in dit artikel" in je reactie te verwerken. Door dit te combineren met andere tactieken, zoals woordkeuze en zinsopbouw, is het mogelijk om vrij open, niet-progressieve gesprekken te voeren met mede-forumgebruikers. Het kan even duren voordat een moderator doorheeft dat niet-linkse reacties onopgemerkt door het systeem zijn geglipt.

Ik heb gehoord dat je bij nu.nl geen vragen mag hebben over de opwarming van de aarde. Net zoiets als dat het ontkennen van de Holocaust niet mag, mag je daar ook niet de klimaatopwarming ontkennen. Weet iemand of dat waar is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, Squidward zei:

Reacties op nu.nl ondergaan een filtratieproces door een AI-systeem, maar dit systeem blijkt relatief eenvoudig te omzeilen. Aangezien het systeem de nieuwsartikelen niet analyseert, kun je veel reacties laten passeren door regelmatig de tekst "zoals beschreven in dit artikel" in je reactie te verwerken. Door dit te combineren met andere tactieken, zoals woordkeuze en zinsopbouw, is het mogelijk om vrij open, niet-progressieve gesprekken te voeren met mede-forumgebruikers. Het kan even duren voordat een moderator doorheeft dat niet-linkse reacties onopgemerkt door het systeem zijn geglipt.

Op Nu.nl zal ik nooit reageren. Alleen standpunten die het algemeen belang dienen worden geplaatst. Het algemeen belang is helemaal geen algemeen belang. Wat hier wordt geplaatst dient het algemeen belang, echter is 90% van de mensen te laf om goed in te kunnen schatten wat het algemeen belang is. Wij zijn niet in staat om de wereld te veranderen. We kunnen wel gewoon oprecht blijven en met geheven hoofd onthoofd worden. Beter onterecht verguisd worden dan terecht een lafaard zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...