Ga naar inhoud

2de booster vaccin!


AMD

Aanbevolen berichten

De overheid blijft maar insinueren dat vaccin perfect werken en niet opgeven. Als ik praat met paar mensen rondom mij en vertel hen dat vaccin veel complicaties heeft veroorzaakt zeggen ze dat dit heel normaal is, en totaal geen geweten hebben dat er mensen aan gestorven zijn of ernstige bijwerkingen. Als 1 persoon besmet geraakt door apenpokken is het paniek. Puur onwetenheid en angst. Dat noem ik niet eens meer naïef maar domheid! Wie nog steeds gelooft in de overheid en blijft vaccineren, het kan op een bepaald moment geen goed einde hebben. Je lichaam zal langzaam aftakelen! Maar moet wel zeggen, als je natuurlijk geen preventief onderhoud doet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, AMD zei:

De overheid blijft maar insinueren dat vaccin perfect werken en niet opgeven. Als ik praat met paar mensen rondom mij en vertel hen dat vaccin veel complicaties heeft veroorzaakt zeggen ze dat dit heel normaal is, en totaal geen geweten hebben dat er mensen aan gestorven zijn of ernstige bijwerkingen. Als 1 persoon besmet geraakt door apenpokken is het paniek. Puur onwetenheid en angst. Dat noem ik niet eens meer naïef maar domheid! Wie nog steeds gelooft in de overheid en blijft vaccineren, het kan op een bepaald moment geen goed einde hebben. Je lichaam zal langzaam aftakelen! Maar moet wel zeggen, als je natuurlijk geen preventief onderhoud doet. 

Ja, maar het zal de wereldbevolking wel aardig opruimen. Als ze door blijven gaan met die spuiten zijn over een paar jaar de files ook verdwenen en sta je nergens meer in de rij.

Als je een goede business zoekt, dan zou ik doodgraver worden. Zit je op rozen de komende jaren.

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...