Ga naar inhoud

Vlag op de kop = WEF kapot?


Joshua

Aanbevolen berichten

Ik erger me serieus kapot aan die op de kop hangende vlaggen. Hoe gaat dat het boeren bestaan redden? Gebeurd er iets magisch zodra je de vlag op de kop hangt? Valt het WEF uit elkaar als je een op de kop hangende vlag aan je voorgevel hebt?

Eén van de doelen van het WEF is dat we in de toekomst niet tot nauwlijks vlees eten. De psy-op is stikstof. En de boeren acties worden geinfiltreerd en aangesteurd. Als we daar nou eens omheen lopen ipv tegen die niet bestaande muur van de stikstof crisis te trappen... 

Ik zit in een aantal boeren protest FB groepen en... tja sorry jongens. Dit gaat niet werken.

Boeren: hou op met elkaar aan te moedigen om als peuters op de grond te stampen. Dat werkt voor geen meter. Gebruik in plaats daarvan je tijd en energie om meer te leren over het WEF en ontdek oplossingen. En dan pas kun je samen strijden. Jullie kennen jullie vijand niet. Maar jullie vijand kent jullie wel en die weet elke vierkante centimeter van jullie bedrijf. Hoe willen jullie daarvan winnen zonder enige voorbereiding nog kennis? 

 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Flieko zei:

Ik erger me serieus kapot aan die op de kop hangende vlaggen. Hoe gaat dat het boeren bestaan redden? Gebeurd er iets magisch zodra je de vlag op de kop hangt? Valt het WEF uit elkaar als je een op de kop hangende vlag aan je voorgevel hebt?

Eén van de doelen van het WEF is dat we in de toekomst niet tot nauwlijks vlees eten. De psy-op is stikstof. En de boeren acties worden geinfiltreerd en aangesteurd. Als we daar nou eens omheen lopen ipv tegen die niet bestaande muur van de stikstof crisis te trappen... 

Ik zit in een aantal boeren protest FB groepen en... tja sorry jongens. Dit gaat niet werken.

Boeren: hou op met elkaar aan te moedigen om als peuters op de grond te stampen. Dat werkt voor geen meter. Gebruik in plaats daarvan je tijd en energie om meer te leren over het WEF en ontdek oplossingen. En dan pas kun je samen strijden. Jullie kennen jullie vijand niet. Maar jullie vijand kent jullie wel en die weet elke vierkante centimeter van jullie bedrijf. Hoe willen jullie daarvan winnen zonder enige voorbereiding nog kennis? 

Ik begrijp je frustratie. Die omgekeerde vlag zal op zich ook geen grote veranderingen te weeg brengen, maar kan wel zorgen voor een stukje bewustzijn bij het slapende deel van de bevolking.

Misschien dat ze eindelijk een klein beetje gaan nadenken als ze iedere keer worden geconfronteerd om een vlag die ondersteboven hangt. Nederland is Nederland ook niet meer, dus wat betreft helemaal terecht.

Ik denk dat het juist wel belangrijk is dat er een symbool is mensen verenigt en dat niet alleen de boeren.

In de oorlog deden ze dat met het V teken, de Russen doen het met een Z en de boeren (en de rest van het volk) doen  het met een omgekeerde vlag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weten we nu precies hoe groot de aanhang voor de boeren in  Nederland is, anders zou het tellen van de vlaggen misschien soelaas bieden,  maar dan moet iedereen meedoen met eenwel of niet omgekeerde vlag. Ik zie het er nog niet van komen

aangepast door Antoon
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Antoon zei:

Weten we nu precies hoe groot de aanhang voor de boeren in  Nederland is, anders zou het tellen van de vlaggen misschien soelaas bieden,  maar dan moet iedereen meedoen met eenwel of niet omgekeerde vlag. Ik zie het er nog niet van komen

Waar ik woon zie je overal omgekeerde vlaggen hangen. Zelfs om de lantaarnpaal bij mij voor de deur. Ik denk dat de steun voor de boeren groter is dan je denkt.

Heel veel mensen zullen het misschien niet zeggen vanwege persoonlijke redenen, maar er zijn heel die er helemaal niets van begrijpen waarom de boeren weg moeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reden dat we van 130KMH naar 100kmh zijn gegaan is ook niet voor niets. Dat is gedaan om de stikstof te verminderen zodat er huizen gebouwd kunnen worden. Dat is het niveau waar we nu op zitten. Dus verwacht maar niet al teveel van de samenleving. Het knlinkt wetenschappelijk, het is een klein beetje wetenschappelijk maar ooh zo overdreven. Dat is letterlijk van een mug een olifant maken zodat ze hun eigen agenda er doorheen kunnen drukken.

Beetje hetzelfde gedram als van die zeikers die gaan "hoesten" zodra iemand aan de andere kant van de straat zit te roken. Ze ademen letterlijk 1 molecuul in en worden hysterisch en denken blind te worden. Want tja dat staat nou eenmaal op de pakjes. 

Let maar op: open haarden en BBQ zijn straks ook verboden omdat er mensen zijn die zich inbeelden er last van te hebben.

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Flieko zei:

De reden dat we van 130KMH naar 100kmh zijn gegaan is ook niet voor niets. Dat is gedaan om de stikstof te verminderen zodat er huizen gebouwd kunnen worden. Dat is het niveau waar we nu op zitten. Dus verwacht maar niet al teveel van de samenleving. Het knlinkt wetenschappelijk, het is een klein beetje wetenschappelijk maar ooh zo overdreven. Dat is letterlijk van een mug een olifant maken zodat ze hun eigen agenda er doorheen kunnen drukken.

Beetje hetzelfde gedram als van die zeikers die gaan "hoesten" zodra iemand aan de andere kant van de straat zit te roken. Ze ademen letterlijk 1 molecuul in en worden hysterisch en denken blind te worden. Want tja dat staat nou eenmaal op de pakjes. 

Let maar op: open haarden en BBQ zijn straks ook verboden omdat er mensen zijn die zich inbeelden er last van te hebben.

Ik las vanmorgen ergens dat schoorsteenvegers het weer heel druk hebben. Veel mensen zijn op zoek naar alternatieve verwarmingsbronnen en die zullen straks denk ik ook allemaal 'verboten' worden door de dictators.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Sherlock zei:

Ik las vanmorgen ergens dat schoorsteenvegers het weer heel druk hebben. Veel mensen zijn op zoek naar alternatieve verwarmingsbronnen en die zullen straks denk ik ook allemaal 'verboten' worden door de dictators.

Waarschijnlijk wel. Ik heb 7 jaar lang gerookt, ben 4 jaar gestopt. Sinds vorig jaar weer begonnen na een verschrikkelijk traumatische ervaring. En wat valt mij op: Overal is het 'verboten' te roken. Ik heb het over open buitenlucht. Het mag niet op perrons, bushaltes, buiten het ziekenhuis of voor andere gebouwen. Waarom? Idk. Ik heb zeker plannen om weer te stoppen, maar niet om deze redenen. Het maakt mij zelfs aggresief als een één of andere zeikstraal mij hierop gaat aanspreken. Helemaal als mensen gaan praten over het onweteschappelijk gelul betreft "meeroken" in de open buitenlucht.Er is maar één reden waarom ik eerder was gestopt met roken en binnekort weer. Voor God. Om mijn lichaam als een tempel te behandelen want roken voegt letterlijk niets toe.

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...