Ga naar inhoud

Is Nederland te dichtbevolkt?


Skylen

Aanbevolen berichten

Ik las net een artikel online dat stelt dat Utrecht naar bijna een half miljoen inwoners wil. Ik vind dat eigenlijk gewoon te veel. 

Heb jij ooit eens het idee dat er gewoonweg te veel mensen in Nederland wonen? In Friesland, Limburg, Drenthe en Overijssel misschien niet, maar voor de rest zit het allemaal behoorlijk dicht op elkaar.

https://www.ad.nl/utrecht/utrecht-wil-groeien-naar-bijna-een-half-miljoen-waar-ligt-de-grens-tussen-een-leuke-stad-en-gewoon-te-vol~aba9cdce/

  • Like 1

Vragen over het forum? Zie de Help-pagina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Skylen zei:

Ik las net een artikel online dat stelt dat Utrecht naar bijna een half miljoen inwoners wil. Ik vind dat eigenlijk gewoon te veel. 

Heb jij ooit eens het idee dat er gewoonweg te veel mensen in Nederland wonen? In Friesland, Limburg, Drenthe en Overijssel misschien niet, maar voor de rest zit het allemaal behoorlijk dicht op elkaar.

https://www.ad.nl/utrecht/utrecht-wil-groeien-naar-bijna-een-half-miljoen-waar-ligt-de-grens-tussen-een-leuke-stad-en-gewoon-te-vol~aba9cdce/

Dit land barst nu al aan alle kanten uit zijn voegen, maar toch moeten er meer en meer mensen in worden gepropt. Dat niet alleen, maar dingen zoals boeren moeten verdwijnen omdat ze te schadelijk voor de omgeving zouden zijn, maar ondertussen mogen er wel nog meer mensen op elkaar worden gepropt in ongezonde zielloze steriele woonwijken.

Je vraagt je af en toe wel eens af waar het ooit zo gezonde verstand van de Nederlander is gebleven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-8-2021 om 04:23, Sherlock zei:

Dit land barst nu al aan alle kanten uit zijn voegen, maar toch moeten er meer en meer mensen in worden gepropt. Dat niet alleen, maar dingen zoals boeren moeten verdwijnen omdat ze te schadelijk voor de omgeving zouden zijn, maar ondertussen mogen er wel nog meer mensen op elkaar worden gepropt in ongezonde zielloze steriele woonwijken.

Je vraagt je af en toe wel eens af waar het ooit zo gezonde verstand van de Nederlander is gebleven.

Ja, Almere bijvoorbeeld vind ik geen leuke stad. En het blijft maar groeien.

Vragen over het forum? Zie de Help-pagina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Op zich zijn er in Nederland nog heel veel  streken en ook provincies die zeer dun bevolkt zijn.De meeste Nederlanders wonen in het Westen van het land.

Maar inderdaad het wordt steeds voller en als men de berichten mag geloven gaan we op naar de 20 miljoen inwoners van Nederland.

aangepast door Lichtzwaard

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...