Ga naar inhoud

Oproep aan gevaccineerde gelovigen


Antoon

Aanbevolen berichten

 

Het lijkt mij goed als een Bijbel gelovige eens andere Christenen aan te spreken, waarbij ik met klem zeg ook niet de waarheid in pacht te hebben. Ik ben niet meer of belangrijker dan ongeacht wie dan ook, toch moet dit mij van het hart.
 
 
Aan de gevaccineerde mede gelovigen
Daar het blijkt dat gelovigen net zo goed als andere mensen meedoen met het wereldse narratief om zich te laten testen en inspuiten met een goedje waarvan kundige geleerden van diverse expertises voor gewaarschuwd hebben dat het  ernstige gevolgen kan hebben, wat nu ook  naar voren komt in hartfalen, hersenaandoeningen en dergelijke en zowel artsen als verpleegkundigen ook melden  zulke zaken  waargenomen te hebben.
 
Niet in het minst  buiten dat het genetische codes kan vervormen ook omdat dat het nieuw en geen klassieke griepspuit is.
Alsook het de grondslag kan hebben van de cellijnen van  een embryo door abortus  en dan nog eens buiten deze materie om, het vaccin weinig of  niet veel  doet voor een aandoening die zo als het aanziet geen naam meer mag hebben dan een  behoorlijke griep, lijkt het mij verstandig jullie hierop te atenderen.
 
Dit gaat op voor iedereen maar Christenen die de Bijbel van kaft tot kaft aannemen hebben er een probleem bij
Het kan conflicteren met het karakter van de Schepper oftewel levengever, ik zeg bewust levengever, hij die ons het leven gegeven heeft, mogelijk gaan  mensen er over nadenken of het echt  wel zo verstandig is om hieraan mee te doen. 
 
De levengever heeft ons een uitstekend immuun systeem gegeven om erop te vertrouwen en op de juiste manier te gebruiken, alsook heeft hij gezond verstand gegeven om te gebruiken en niet met iedere wind mee te waaien en zeker niet mee tedoen aan experimenten met als grondslag misschien abortus en die de natuurlijke cyclus van het lichaam aan kunnen tasten, ik merk er aangaande deze dingen naar mijn idee te weinig van bij  veel Christenen voor mijn gevoel daalt men af naar Egypte, (een bijbelse beschrijving voor de wereld om ons heen) , om daar  hulp en raad te zoeken, een raad die sterk gekeurd en politiek afhankelijk voorgeschoteld wordt waarbij oplettende onderzoekers ook vaak onwaarheden kunnen constateren.
 
Als dat is om op vakantie te kunnen gaan door  middel van de injectie moet ik enige gevoelens van afkeer onderdrukken met daarbij wel in gedachten dat ik mij niet in ieders persoonlijke situatie kan verplaatsen.
Met vriendelijke groet
 
 
 
 

 

  • Like 2
  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

 

Daar er spelfouten inzaten hier een herhaling van de oproep, en weetje wat nu het vreemde is, als ik dit op Bijbelse fora zet breekt de hel los, men wil het niet horen, tis een taboe.
 
Open brief
Daar het blijkt dat gelovigen net zo goed als andere mensen meedoen met het wereldse narratief om zich te laten testen en inspuiten met een goedje waarvan kundige geleerden van diverse expertises voor gewaarschuwd hebben dat het  ernstige gevolgen kan hebben, wat nu ook  naar voren komt in hartfalen, hersenaandoeningen en dergelijke en zowel artsen als verpleegkundigen ook melden  zulke zaken  waargenomen te hebben.
 
Niet in het minst  buiten dat het genetische codes kan vervormen ook omdat dat het nieuw en geen klassieke griepspuit is.
Alsook het de grondslag kan hebben van de cellijnen van  een embryo door abortus verkregen  en dan nog eens buiten deze materie om, het vaccin weinig of  niet veel  doet voor een aandoening die zo als het aanziet geen naam meer mag hebben dan een  behoorlijke griep, lijkt het mij verstandig jullie hierop te atenderen.
 
Dit gaat op voor iedereen maar Christenen die de Bijbel van kaft tot kaft aannemen hebben er daarnaast nog een probleem bij
Het kan conflicteren met het karakter van de Schepper oftewel levengever, ik zeg bewust levengever, hij die ons het leven gegeven heeft, mogelijk gaan  mensen er over nadenken of het echt  wel zo verstandig is om hieraan mee te doen. 
 
De levengever heeft ons een uitstekend immuun systeem gegeven om erop te vertrouwen en op de juiste manier te gebruiken, alsook heeft hij gezond verstand gegeven om te gebruiken en niet met iedere wind mee te waaien en zeker niet mee tedoen aan experimenten waar abortus aan verweven kan zijn en die de natuurlijke cyclus van het lichaam aan kunnen tasten, ik merk er aangaande deze dingen t.o.v. van wat wij voorstaan te belijden naar mijn idee te weinig van bij  veel Christenen voor mijn gevoel daalt men af naar Egypte, (een bijbelse beschrijving voor de wereld om ons heen) , om daar  hulp en raad te zoeken, een raad die sterk gekleurd en politiek afhankelijk voorgeschoteld wordt waarbij oplettende onderzoekers ook vaak onwaarheden kunnen constateren.
 
Als dat is om op vakantie te kunnen gaan door  middel van de injectie moet ik enige gevoelens van afkeer onderdrukken met daarbij wel in gedachten dat ik mij niet in ieders persoonlijke situatie kan verplaatsen.
Met vriendelijke groet
Antoon

 

aangepast door Antoon
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Antoon zei:
Daar er spelfouten inzaten hier een herhaling van de oproep, en weetje wat nu het vreemde is, als ik dit op Bijbelse fora zet breekt de hel los, men wil het niet horen, tis een taboe.
 
Open brief
Daar het blijkt dat gelovigen net zo goed als andere mensen meedoen met het wereldse narratief om zich te laten testen en inspuiten met een goedje waarvan kundige geleerden van diverse expertises voor gewaarschuwd hebben dat het  ernstige gevolgen kan hebben, wat nu ook  naar voren komt in hartfalen, hersenaandoeningen en dergelijke en zowel artsen als verpleegkundigen ook melden  zulke zaken  waargenomen te hebben.
 
Niet in het minst  buiten dat het genetische codes kan vervormen ook omdat dat het nieuw en geen klassieke griepspuit is.
Alsook het de grondslag kan hebben van de cellijnen van  een embryo door abortus verkregen  en dan nog eens buiten deze materie om, het vaccin weinig of  niet veel  doet voor een aandoening die zo als het aanziet geen naam meer mag hebben dan een  behoorlijke griep, lijkt het mij verstandig jullie hierop te atenderen.
 
Dit gaat op voor iedereen maar Christenen die de Bijbel van kaft tot kaft aannemen hebben er daarnaast nog een probleem bij
Het kan conflicteren met het karakter van de Schepper oftewel levengever, ik zeg bewust levengever, hij die ons het leven gegeven heeft, mogelijk gaan  mensen er over nadenken of het echt  wel zo verstandig is om hieraan mee te doen. 
 
De levengever heeft ons een uitstekend immuun systeem gegeven om erop te vertrouwen en op de juiste manier te gebruiken, alsook heeft hij gezond verstand gegeven om te gebruiken en niet met iedere wind mee te waaien en zeker niet mee tedoen aan experimenten waar abortus aan verweven kan zijn en die de natuurlijke cyclus van het lichaam aan kunnen tasten, ik merk er aangaande deze dingen t.o.v. van wat wij voorstaan te belijden naar mijn idee te weinig van bij  veel Christenen voor mijn gevoel daalt men af naar Egypte, (een bijbelse beschrijving voor de wereld om ons heen) , om daar  hulp en raad te zoeken, een raad die sterk gekleurd en politiek afhankelijk voorgeschoteld wordt waarbij oplettende onderzoekers ook vaak onwaarheden kunnen constateren.
 
Als dat is om op vakantie te kunnen gaan door  middel van de injectie moet ik enige gevoelens van afkeer onderdrukken met daarbij wel in gedachten dat ik mij niet in ieders persoonlijke situatie kan verplaatsen.
Met vriendelijke groet
Antoon

Ik dacht dat er juist onder gelovigen veel zijn die niet de prik willen, juist vanwege het geloof. Maar, als ik dan zo reactie zie, dan schijnt dat allerminst het geval te zijn.

Welk deel van wat je schrijft hebben ze dan bezwaar tegen? Of is het een kwestie dat ze zelf wel dat vaccin hebben genomen en nu liever niet willen horen dat ze dat misschien beter niet hadden kunnen doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja er zijn genoeg gelovigen die de prik weigeren, trouwens ook de test, ik ga even uit van mijn directe omgeving, de gemeente waar ik min of meer mee verbonden ben, ongeveer 80  mensen, een gemeente van Jehovah getuigen, even terzijde ik praat niet graag over mijn richting, niet dat ik min schaam, integendeel maar ik merk dat het een eindeloze  discussie kan worden over welles/ nietes of wat er goed of fout is bij mijn geloof.

Maar to the point van de gemeente heeft het overgrote deel de spuit genomen, ik breng het weleens ter sprake en dan stuit ik vaak op angst en weerzin en zij weigeren het gesprek voort tezetten.

Ik denkdat het in de gelovige wereld in het algemeen niet zo heel veel anders is, wel zal het misschien percentueel minder zijn van mensen die de spuit nemen, dan andere mensen die geen geloof aanhangen.

 

 

aangepast door Antoon
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Antoon zei:

Maar to the point van de gemeente heeft het overgrote deel de spuit genomen, ik breng het weleens ter sprake en dan stuit ik vaak op angst en weerzin en zij weigeren het gesprek voort tezetten.

Ik denk toch dat hoe die mensen reageren meer met angst te maken heeft dan met geloof.

Als je bedenkt dat al die mensen in vol vertrouwen dat vaccin hebben genomen waardoor ze denken veilig en beschermd te zijn en dan komt er iemand die gaat zeggen dat dit misschien helemaal niet zo is.

Ik zou het ook niet leuk vinden om te horen als ikzelf gevaccineerd was, want dan is mijn veilige gevoel helemaal weg en dat wil wel graag houden, dus is het veel gemakkelijker om jou maar weg te zetten als degene die allesbehalve het licht heeft gezien.

aangepast door Sherlock
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...