Ga naar inhoud

Ze snappen er weinig van


Antoon

Aanbevolen berichten

Burgemeester Halsema heeft Moslims opgeroepen om geweld tegen de Homogemeenschap te veroordelen, ze heeft diverse Moskee gemeenschappen benadert met een brief

Snappen ze nu werkelijk niet dat zoiets niet helemaal goed werkt, een van de geloofspunten van  de Islam is om Homo activiteit te veroordelen, bij de meesten was en is dit het geval, en Imans die het wel tolereren, die zullen er ook wel zijn, staan voor een moeilijke opgave, waarbij zeg ik dat nuchtere voorgangers bij de Islsm ook tegen geweld zijn

Wat ik eigenlijk bedoel is: Door geen moment na te denken bij wat men aan het doen is, op veel gebied, stikstof, ontruiming, gezondheid zorg enz. en wat gevolgen kunnen zijn, of iets haalbaars is,  is het nu een rommeltje in ons land.

Met klem zeg ik dat ik geweld veroordeel, wat voor geweld dan ook, maar verder hou ik mij er buiten

 

 

 

 

aangepast door Antoon
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Antoon zei:

Burgemeester Halsema heeft Moslims opgeroepen om geweld tegen de Homogemeenschap te veroordelen, ze heeft diverse Moskee gemeenschappen benadert met een brief

Snappen ze nu werkelijk niet dat zoiets niet helemaal goed werkt, een van de geloofspunten van  de Islam is om Homo activiteit te veroordelen, bij de meesten was en is dit het geval, en Imans die het wel tolereren, die zullen er ook wel zijn, staan voor een moeilijke opgave, waarbij zeg ik dat nuchtere voorgangers bij de Islsm ook tegen geweld zijn

Wat ik eigenlijk bedoel is: Door geen moment na te denken bij wat men aan het doen is, op veel gebied, stikstof, ontruiming, gezondheid zorg enz. en wat gevolgen kunnen zijn, of iets haalbaars is,  is het nu een rommeltje in ons land.

Met klem zeg ik dat ik geweld veroordeel, wat voor geweld dan ook, maar verder hou ik mij er buiten

Ja, ik had ook gelezen. Je moet toch wel compleet achterlijk zijn om dat bij een moskee neer te leggen. Het is alsof je olie op het vuur gooit en het enige dat dit gaat veroorzaken is meer geweld tegen homo's.

Dat mens had zich gewoon aan haar eerdere belofte moeten houden:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...