Ga naar inhoud

Hebben jullie geen problemen met weer hogere zorgpremie?


AnnaB

Aanbevolen berichten

Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik best wel een redelijk inkomen heb en dus niet in aanmerking kom voor dingen zoals zorgtoeslag. Maar, ik schrok toch wel even vandaag want ik kreeg mijn nieuwe zorgpremie.

Die gaat nu omhoog naar 170 euro per maand en dat in combinatie met mijn hoge energierekening betekent dat ik toch flink wat stappen terug moet doen qua uitgaven.

Ik denk dan ook dat mensen die het nu nog redelijk goed hebben straks helemaal de klos worden omdat ze voor geen enkele compensatie in aanmerking komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

@AnnaB Ik zit in dezelfde situatie ook geen zorgtoeslag maar de verzekeringen en energieprijzen en overige kosten blijven maar stijgen.

We moeten er maar aan wennen. Ze willen alles afpakken en ons straks in 15 minuten steden gooien. China 2.0.

Hopelijk wordt de rest van de wereld nog op tijd wakker dan kunnen wij er nog iets tegen doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...