Ga naar inhoud

Gas voorraad nu al met 10 procent verminderd


Sherlock

Aanbevolen berichten

Het gaat niet goed met de gasvoorraden in ons land, want de winter moet eigenlijk nog beginnen, maar de afgelopen weken is er al zoveel gas verbruikt dat de reserve opslag nu al met tien procent is verminderd volgens het AD.

Ze zaten voordat de kou kwam voor 93 procent gevuld, dus zal dat nu zo rond de 85 procent zijn en voorlopig blijft het nog koud.

Ik heb ook al gelezen dat ze aankomend jaar grote moeite zullen hebben om de reserve voorraden weer op peil te krijgen.

Dus, hoelang gaat het nog goed met onze gasvoorziening en tegen welke prijs? Het prijsplafond is ook maar voor één jaar.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de noordzee zit gas zat is al in kaart gebracht,en de noordzee is niet diep dus ze kunnen zo aan de slag.Andere landen zijn daar ook aan het winnen.Volgens een maat van me zijn zeehondjes 5 miljard de stuk waard en willen ze daarom in ons deel van de noordzee niet winnen.Ik denk zelf dat ie gek is en dat de windmolenmaffia erachter zit

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Sherlock zei:

Ondertussen hebben ze in Rusland totaal geen last van welke crisis dan ook zo te zien.

Het leven gaat daar zijn gewone gang, mensen gaan uit en aan lampjes geen gebrek.

Die kerkklokken, lichtjes en etc zijn samen heel mooi. Dat is hier bijna verboden. Als het niet om het klimaat gaat betreft die lichtjes dan is er wel iemand die zich aangevallen voelt door die kerkklokken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...