Ga naar inhoud

Transgender spijt (video)


Joshua

Aanbevolen berichten

Helemaal mee eens, Flieko! Maar het lijkt een soort van taboe onderwerp te zijn geworden; als je het er niet mee eens bent, dat zelfs op lagere scholen (zeker in de VS) leerkrachten kinderen aanmoedigen om van geslacht te veranderen (en om seksueel actief te worden, want dat is het doel, dat kinderen het vooral normaal gaan vinden om seks te hebben met volwassenen; zie bijv. al die drag queen parties met enthousiaste, naieve jonge kinderen, met hun lachende ouders op de achtergrond, vreselijk om dit allemaal aan te zien!) dan kun je zelfs enorme agressie tegemoet zien van voorstanders. Ik las vorige week van een vrouw (ik meen uit Noorwegen) die voor de rechter moet verschijnen omdat ze heeft gezegd dat mannen niet lesbisch kunnen zijn. Ook gemeenten in dit land buitelen over elkaar heen om zo LHBTI vriendelijk te zijn, met regenboog zebrapaden, sexe neutrale w.c.'s etc. En vergeet ook niet de sport, dat transgender mannen mee mogen doen met vrouwensport, alhoewel ik de indruk heb dat dit wel z'n langste tijd gehad heeft, gelukkig! Wat me wel opvalt is dat al die ontwikkelingen gericht zijn op het doen verdwijnen van het vrouwelijke en het daarvoor in de plaats zetten van het mannelijke; 'mannen kunnen ook zwanger worden', dien je nu te beamen als je een loyale LHBTI"er genoemd wilt worden. Ook bijv. de vergaande technologie, om kinderen te 'kweken' met kunstmatige baarmoeders. Maar goed, alles in deze maatschappij heeft een reden, niets berust op toeval. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Is het jullie ook opgevallen dat de pride vlag steeds vaker heel subtiel in TV programma's en mainstream youtube video's wordt getoont? Dit gaat over programma's en video's die niets met pride te maken hebben.

Ik heb net ff snel twee screenshots gemaakt. Ik moet wel zeggen dat ik dit fenomeen veel meer zie met de Oekraïense vlag, maar de pride vlag lijkt ook steeds vaker "verstopt" te zitten. 

Mischien ben ik gek en zie ik overal een pride vlag in😅 maar toch. Mischien dat het jullie ook was opgevallen.

IMG_20230304_032659.jpg

IMG_20230304_032727.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Flieko zei:

Is het jullie ook opgevallen dat de pride vlag steeds vaker heel subtiel in TV programma's en mainstream youtube video's wordt getoont? Dit gaat over programma's en video's die niets met pride te maken hebben.

Ik heb net ff snel twee screenshots gemaakt. Ik moet wel zeggen dat ik dit fenomeen veel meer zie met de Oekraïense vlag, maar de pride vlag lijkt ook steeds vaker "verstopt" te zitten. 

Mischien ben ik gek en zie ik overal een pride vlag in😅 maar toch. Mischien dat het jullie ook was opgevallen.

IMG_20230304_032659.jpg

IMG_20230304_032727.jpg

Ja daar kon je wel eens helemaal gelijk aan hebben.

Ze gebruiken dezelfde technieken in de reclame industrie

 

Subliminale programmeringen

worden waargenomen. Vooral in het gedeelte van televisiereclame en via het internet nemen we meer en meer de duistere mogelijkheden waar.
Kun je je voorstellen welke krachten zich kunnen ontwikkelen wanneer er wereldwijd hypnotische suggesties en bevelen worden verstuurd, zonder daarvan bewust bij stil te staan?


Het gebeurt eigenlijk allemaal zonder toestemming, zonder erbij stil te staan dat dergelijke manipulatievormen ons op collectief niveau bereiken.
Het gaat heel ver. Stel je dat de subliminale programmering zou zijn om te moorden, te strijden, te gehoorzamen? Je kunt nu wel denken dat dit te gek is voor woorden en toch is het helemaal niet gek. De ontwikkeling van technologie is zo verfijnd dat we er als onwetenden geen idee van hebben. Mocht je de vraag stellen aan reclamebureaus welke technieken er gebruikt worden, dan zul je met een kluitje in het riet naar huis worden gestuurd.

https://www.top-paragnosten.nl/subliminale-programmeringen/

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...