Ga naar inhoud

Wonderen bestaan


Joshua

Aanbevolen berichten

Hebben jullie verhalen van wonderen waarbij je bent gered door God?

Veel mensen hebben denk ik wel iets bijzonders meegemaakt maar er wordt niet veel over gesproken of bij stil gestaan.

 

 

Toen ik 5 jaar was zat ik te klooien met het stopcontact. Stroom wekte, en nogsteeds een beetje mijn intresse. Mijn vader was altijd heel technisch en dat vond ik super interesant. Op die leeftijd wist ik al dat je de kabels moet strippen om contact te maken Dus die drukte ik ook met beide handen in het stopcontact.

 Stroom ging van mijn linker hand naar mijn rechter. Helemaal rond, alles werd meteen wit voor de ogen en ik kreeg een enorme duw/trap tegen mijn borstkas en vloog met een hoop geweld naar achteren, vol tegen de keukenkast aan. Ver van het stopcontact vandaan.

Ik heb jaren gedacht dat dat normaal was als je stroom krijgt. Maar iemand vertelde me dat je vast blijft plakken aan AC stroom met dat voltage. Dat wist ik niet. Dus mischien ben ik gered? Of kan het wel dat je weg knalt? 

 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Flieko zei:

Hebben jullie verhalen van wonderen waarbij je bent gered door God?

Veel mensen hebben denk ik wel iets bijzonders meegemaakt maar er wordt niet veel over gesproken of bij stil gestaan.

Toen ik 5 jaar was zat ik te klooien met het stopcontact. Stroom wekte, en nogsteeds een beetje mijn intresse. Mijn vader was altijd heel technisch en dat vond ik super interesant. Op die leeftijd wist ik al dat je de kabels moet strippen om contact te maken Dus die drukte ik ook met beide handen in het stopcontact.

 Stroom ging van mijn linker hand naar mijn rechter. Helemaal rond, alles werd meteen wit voor de ogen en ik kreeg een enorme duw/trap tegen mijn borstkas en vloog met een hoop geweld naar achteren, vol tegen de keukenkast aan. Ver van het stopcontact vandaan.

Ik heb jaren gedacht dat dat normaal was als je stroom krijgt. Maar iemand vertelde me dat je vast blijft plakken aan AC stroom met dat voltage. Dat wist ik niet. Dus mischien ben ik gered? Of kan het wel dat je weg knalt? 

Heel mooi verhaal. Ze noemen dat ook wel eens beschermengelen toch?   Ik ga even diep nadenken of ik ooit zoiets heb meegemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb met vliegen wel eens een wonder meegemaakt. De motor van liep vast door een verkeerd brandstof/oliemengsel. Ik moest landen en dat ging goed. Na 10 minuten werd ik onwel. Dit werd zo erg dat ik moest gaan liggen en niks meer kon. Kan een gevolg van de stress geweest zijn maar voor mij was het een wonder. Dit had ook in de lucht kunnen gebeuren en dan was het waarschijnlijk slecht afgelopen. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel sinds ik tot geloof ben gekomen wel vaker de invloed van God. Er veranderen soms situaties die veroorzaakt worden door het geestelijke. Die boze geesten werken dan door mensen die zij in hun macht hebben. In die situaties ben ik eigenlijk kansloos omdat die mensen elkaar ook dekken in hun manipulatie en leugens. Toch komt het dan voor dat ze het niet winnen. Andersom gebeurt net zo goed. Dan neem ik mijn verlies en probeer niet bij de pakken neer te gaan zitten. Ik kan ook echt niet altijd verklaren hoe en waarom het gebeurt maar ik ben ervan overtuigd dat ik hulp krijg van God. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...