Ga naar inhoud

Wie van jullie gaat er op 15 maart stemmen?


Sherlock

Aanbevolen berichten

Nee, dit theater - deze leugenachtige taferelen, waar mensen geen invloed op hebben - zolang het theater in stand wordt gehouden- heeft stemmen absoluut geen zin. Dit verbrande theater wordt juist in stand gehouden omdat mensen juist naar de stemloketten worden gelokt. Ik verbaas me tot het diepste van mijn ziel dat er nog steeds geen transparant stemsysteem is. Dom, dom, dom, simpel om van te worden. Ik zie ook echt niemand in de politieke wereld die gekwalificeerd is om de juiste keuzes te maken voor het gehele welzijn van iedereen. Ze zitten alleen maar naar elkaar te blaffen. Het enigste wat echt een ommekeer kan maken is als we met de gehele mensheid zouden stoppen met alles en opnieuw beginnen...maar dat zie ik ook niet gebeuren, iedereen zit vast in de 'ratrace' - 'modern struggle for existence'. Misschien klinkt dit heel gloomy, maar ik kan geen enkel puntje van licht vinden in de moderne wereldorder. Mijn visie voor de toekomst is Antroposofie (Spirituele wetenschap van Rudolf Steiner).

  • Mee Eens 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, Aphelius zei:

Nee, dit theater - deze leugenachtige taferelen, waar mensen geen invloed op hebben - zolang het theater in stand wordt gehouden- heeft stemmen absoluut geen zin. Dit verbrande theater wordt juist in stand gehouden omdat mensen juist naar de stemloketten worden gelokt.

Stop World Control 🔗 Verkiezingen worden gemanipuleerd

puppeteer-768x512.jpg

  • Like 1
  • Mee Eens 1

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb tot nu toe wel altijd gestemd, dit met het idee dat als ik niet stem ik mijn stem verloren laat gaan.

Maar, mijn stem houdt juist het systeem in stand dat ons heeft gebracht tot waar we nu zijn.

Het gedrag van Mark Rutte heeft bij mij eindelijk de ogen goed geopend.

Hoe kan je leven met politiek als de hoogste leider onbeperkt en voortduren kan liegen en bedriegen en dan net doen alsof dit normaal is.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat er vanuit gaan dat stemmen geen zin heeft riskant is. Velen geloven dat stemmen geen zin heeft, ik ook, maar dat weet ik niet voor de volle 100%. 

Steeds meer mensen die tegen het huidige systeem zijn zeggen dat ze niet gaan stemmen omdat dit 'toch geen zin heeft'. Maar hoe kunnen we dit 100% zeker weten? 

Het zijn nu vooral de linksen die nog in stemmen geloven en ook daadwerkelijk gaan stemmen. Mocht stemmen wel effect hebben, dan zijn 'wij' degenen die het probleem groter maken door niet te stemmen, en anderen over te halen hetzelfde te doen.

Probeer hier wel even bij stil te staan. Ookal is er maar 1% kans dat stemmen wel zin heeft, niet stemmen is iets waar je beter niet massaal op kan gaan lopen gokken.

Ik zie ook wel dat veel (mischien nog niet alles) is geinfiltreerd en omgekocht. Daar hoef je mij niet op te wijzen.

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste keer dat ikstemde was voor PSP, mensen van mij  leeftijd weten dan gelijk hoe langgeleden, van huis uit werd ik geindoctrineerd om op de KVP te stemmen, het was een vreselijke tijd, mijn anipathie tegen gezag is toen ontkiemd, en ik heb nog steeds geen goede reden om mijn houding te herzien

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik twijfel nog maar weet voor 90 procent zeker dat ik niet ga stemmen.  Ik heb bij kieskompas de vragen ingevuld en kom dan links-onderin het schema uit (links conservatief). Geen enkele partij komt met mijn standpunten overeen. De partij die dan nog het dichtst bij de buitenste straal van mijn cirkel staat is de AWP. Daar had ik nog nooit van gehoord maar dat blijkt een partij te zijn die uitsluitend meedoet voor de waterschapsverkiezingen. AWP staat voor Algemene Waterschaps Partij.  En daar heb ik het idee van dat  het doorgestoken kaart is: de elite wil volgens mij stiekem de landspolitiek afschaffen en één groot Europa maken met een soort districten. En zo’n AWP werkt daar naar mijn idee aan mee. Als het klopt wat ik denk dan wil ik daar niet aan meewerken.   Dus ik ga waarschijnlijk niet stemmen.  Maar ik weet niet of ik dit goed zie. Dit vond ik over de AWP: https://nl.wikipedia.org/wiki/Algemene_Waterschapspartij

aangepast door Divine_will

Als God's woord binnenkomt geeft het licht;
Het geeft begrip en inzicht aan de eenvoudigen (Psalmen 119:130)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Flieko zei:

Ik denk dat er vanuit gaan dat stemmen geen zin heeft riskant is. Velen geloven dat stemmen geen zin heeft, ik ook, maar dat weet ik niet voor de volle 100%. 

Steeds meer mensen die tegen het huidige systeem zijn zeggen dat ze niet gaan stemmen omdat dit 'toch geen zin heeft'. Maar hoe kunnen we dit 100% zeker weten? 

Het zijn nu vooral de linksen die nog in stemmen geloven en ook daadwerkelijk gaan stemmen. Mocht stemmen wel effect hebben, dan zijn 'wij' degenen die het probleem groter maken door niet te stemmen, en anderen over te halen hetzelfde te doen.

Probeer hier wel even bij stil te staan. Ookal is er maar 1% kans dat stemmen wel zin heeft, niet stemmen is iets waar je beter niet massaal op kan gaan lopen gokken.

Ik zie ook wel dat veel (mischien nog niet alles) is geinfiltreerd en omgekocht. Daar hoef je mij niet op te wijzen.

Ga jij stemmen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Flieko zei:

Ik denk dat er vanuit gaan dat stemmen geen zin heeft riskant is. Velen geloven dat stemmen geen zin heeft, ik ook, maar dat weet ik niet voor de volle 100%. 

Steeds meer mensen die tegen het huidige systeem zijn zeggen dat ze niet gaan stemmen omdat dit 'toch geen zin heeft'. Maar hoe kunnen we dit 100% zeker weten? 

Het zijn nu vooral de linksen die nog in stemmen geloven en ook daadwerkelijk gaan stemmen. Mocht stemmen wel effect hebben, dan zijn 'wij' degenen die het probleem groter maken door niet te stemmen, en anderen over te halen hetzelfde te doen.

Probeer hier wel even bij stil te staan. Ookal is er maar 1% kans dat stemmen wel zin heeft, niet stemmen is iets waar je beter niet massaal op kan gaan lopen gokken.

Ik zie ook wel dat veel (mischien nog niet alles) is geinfiltreerd en omgekocht. Daar hoef je mij niet op te wijzen.

Eigenlijk wel een goed punt. 

We weten dat het systeem volledig wordt gecontroleerd en dat het uiteindelijk niet uitmaakt wie er wint.

Maar, misschien kan is het door strategisch stemmen wel mogelijk om de zaak te vertragen.

Maar, als dat het geval is, welke partij kies je. We zien in de praktijk dat partijen die staan voor een beetje conservatief (christelijk) gezinsleven gewoon meegaan met het WEF. Partijen zoals het CHU en CDA. Daar moet je dan ook absoluut niet zijn.

Je wilt ook niet stemmen op een linkse partij want die zijn indirect voor invoering van communisme, dus wat blijft er dan over?

Misschien dan toch FvD of PVV om in ieder geval te proberen op die manier de zaak te vertragen in de hoop dat er dan in de tijd die volgt genoeg mensen bij hun positieven komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Sherlock zei:

Misschien dan toch FvD of PVV om in ieder geval te proberen op die manier de zaak te vertragen in de hoop dat er dan in de tijd die volgt genoeg mensen bij hun positieven komen.

Ik hoop het. Als bijvoorbeeld Fvd erg populair blijkt, dan kunnen ze die partij ook nog niet zo snel verbieden. Een eventueel verbod op die partij gaat denk ik symbool staan voor het eind van vrijheid van meningsuiting. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op www.mijnstem.nl  komt er bij mij Jezus Leeft uit en daarna FVD en BBB.   Het kan dus erg verschillen welke stemwijzer je raadpleegt. Deze stemwijzer lijkt eerlijker dan de andere stemwijzers.  Ik twijfel nog steeds of ik ga stemmen. Overigens valt het mij op dat er niet meer op je stempas staat waar het dichtstbijzijnde stemlokaal is. Dat moet je op internet opzoeken. Slechte zaak vind ik.

aangepast door Divine_will

Als God's woord binnenkomt geeft het licht;
Het geeft begrip en inzicht aan de eenvoudigen (Psalmen 119:130)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

brand-logo-1c231bf304.png  🔗  Minister Adriaansens: ‘Niet overtuigd dat extra klimaatmaatregelen nodig zijn’

Minister Micky Adriaansens (Economische Zaken en Klimaat) is er nog niet van overtuigd dat er de komende jaren extra klimaatmaatregelen genomen moeten worden. Daarmee wijkt ze af van wat het kabinet tot nu toe heeft gezegd. Volgens Minister Micky Adriaansens is het nu nog te vroeg om in te gaan op het adviesrapport, over wat ze wel of niet kunnen gebruiken. Dit is vermoedelijk alweer een verkiezingstruc van het kabinet.

de-ondernemer-kiest-micky-adriaansens-ezk-provinciale-staten-verkiezingen_2023-03-14-135930_abnu.jpg

aangepast door Watchman_Ricky

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nos-46-logo-png-transparent.png  🔗  Bankaandelen krijgen klap door problemen bij Credit Suisse

1024x576a.jpg

De aandelen van banken staan opnieuw in het rood. Na de problemen bij Silicon Valley Bank, worden beleggers nu nerveus van slecht nieuws bij de Zwitserse bank Credit Suisse.

De grote bank worstelt al maanden met schandalen: een witwasonderzoek, verlieslatende investeringen, gedoe in de bestuurskamer. En dus houden beleggers de bank uit Zürich scherp in de gaten.

Gisteren publiceerde Credit Suisse de jaarcijfers van vorig jaar met wederom slecht nieuws. Er kwamen tekortkomingen in de boekhouding aan het licht. Accountant PwC spreekt van "fouten in de interne controlesystemen".

Toen ook duidelijk werd dat de belangrijkste aandeelhouder van Credit Suisse - de Saudi National Bank - financieel niet meer kon bijspringen, begonnen beleggers hun aandelen te verkopen. Volgens de Saudi's kunnen ze er niet meer geld in steken, omdat ze niet meer dan 10 procent van de aandelen mogen bezitten.
 

sRHFMI7m_o.jpg  🔗  Onrust Credit Suisse slaat over: koersen van banken kelderen

beurs153.jpg?itok=lkHbDEAi&width=1024&height=576&impolicy=semi_dynamic  CROPPER_koersCS.png?itok=sJog-znt&width=1024&height=576&impolicy=semi_dynamic

De koersen van banken en verzekeraars gaan hard onderuit op de Amsterdamse beurs en dat drukt ook de AEX-index. Oorzaak is de grote onrust rond de Zwitserse bank Credit Suisse.

Forse verliezen voor beleggers in Aegon, NN, ING, ABN Amro en ASR. De koersen van deze verzekeraars en banken daalden vandaag al tussen de 5 en 8 procent.

Dat komt doordat beleggers vrezen dat de problemen bij Credit Suisse overslaan naar andere banken en ook naar verzekeraars. De koers van de Zwitserse bank op de beurs van Zürich daalde even ruim 20 procent en stond daarmee op het laagste niveau ooit. De handel in het aandeel werd daarbij een aantal keren onderbroken.

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...