Ga naar inhoud

Censuur


Joshua

Aanbevolen berichten

Gewoon maling aan hebben wel goed nagaan of de bronnen waaruit je je verhaal put betrouwbaar zijn.

Ik mocht thuis niets over Prins Bernhard zeggen, een broer idem dito, toch deed hij het net als ik hadden we een sterk vermoeden van buitenechtelijke kinderen en Nazi verleden, lijkt uit tekomen.

 

aangepast door Antoon
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Antoon zei:

Gewoon maling aan hebben wel goed nagaan of de bronnen waaruit je je verhaal put betrouwbaar zijn.

Ik mocht thuis niets over Prins Bernhard zeggen, een broer idem dito, toch deed hij het net als ik hadden we een sterk vermoeden van buitenechtelijke kinderen en Nazi verleden, lijkt uit tekomen.

Het is allemaal een kwestie van programmeren. De kudde wordt dusdanig geprogrammeerd door de mainstreammedia dat er een algehele mening ontstaat. Als mensen dan afwijken van die gangbare mening dan worden ze automatisch door de kudde gecorrigeerd. Dat is een heel machtig wapen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag op youtube een week lang niet meer uploaden of aan mijn playlists werken omdat ik een interview van een verpleegkundige had geupload. Daar betaal je dan 2 jaar premium voor, om na één upload op je vingers getikt te worden. 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook af geflikkerd lijkt het  van Facebook, kan ook een programeer fout van mij zijn, ik weet het niet precies meer. Dus geen beschuldiging Punt

Wat ik wil doen is proberen om de teruggetrokkene steun te geven, we zitten in hetzelfde schuitje , mijn leven is ook verkankerd vanaf mijjn vroege kinderjaren, ja ik was de  makkelijkste niet veel onnodig gedreind, maar een ding is zeker, door kerk, school, ouders en algemene opvatting, heeft men mijn normale ontwikkeling gedwarsboomd, het is zoals Cherlock schreef de publieke opinie en  media van het moment, bepaald wat je moet denken.

aangepast door Antoon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het aardig dat je mij steun wil geven Antoon. Hier zijn we ondanks verschillende meningen wel gelijkgestemd en word je niet verketterd. In het dagelijks leven vind ik mijn weg wel. Ik leef een beetje terug getrokken maar ben niet eenzaam. Als je jezelf blijft dan heb je misschien wel meer vrijheid dan de gemiddelde persoon. Wij zijn de mensen waar ze geen grip op hebben. 
 

Ik was net als jij Antoon ook niet de makkelijkste. Jij kijkt kritisch naar jezelf, merk ik. Dat vind ik sterk. Hoeveel mensen doen dat? De meesten komen nooit verder dan een mooi beeld van zichzelf geven aan de buitenkant. Hoewel ik geloof in de bijbel heb ik weinig op met de kerk. Ze vertellen dingen uit de bijbel maar veel te vaak worden dingen weggelaten of toegevoegd. Hierdoor ontstaat een verkeerd beeld over God. De meeste kerkgangers raken misleid en onderzoeken nooit hetgeen dat ze verteld wordt. Zo wordt het geloof krachteloos gemaakt. 

aangepast door De Teruggetrokkene
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Flieko zei:

Ik mag op youtube een week lang niet meer uploaden of aan mijn playlists werken omdat ik een interview van een verpleegkundige had geupload. Daar betaal je dan 2 jaar premium voor, om na één upload op je vingers getikt te worden. 

Misschien is Rumble of Bitchute een beter alternatief voor je. Daar wordt geen censuur toegepast zover ik weet. 
Je zal wat minder bekeken worden maar wat kan jou het schelen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

vind het aardig dat je mij steun wil geven Antoon. Hier zijn we ondanks verschillende meningen wel gelijkgestemd en word je niet verketterd. In het dagelijks leven vind ik mijn weg wel. Ik leef een beetje terug getrokken maar ben niet eenzaam. Als je jezelf blijft dan heb je misschien wel meer vrijheid dan de gemiddelde persoon. Wij zijn de mensen waar ze geen grip op hebben. 

Gezond leven, netjes gekleed, vriendelijk  maar behoudend naar mensen, behoorlijk terggetrokken, een klen beetje narcistisch en dekadent, dat mag, dit zijn de wapenen waar mee ik uitgerust ben omdeze wereld te trorseren, en het werkt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

was net als jij Antoon ook niet de makkelijkste. Jij kijkt kritisch naar jezelf, merk ik. Dat vind ik sterk. Hoeveel mensen doen dat? De meesten komen nooit verder dan een mooi beeld van zichzelf geven aan de buitenkant. Hoewel ik geloof in de bijbel heb ik weinig op met de kerk. Ze vertellen dingen uit de bijbel maar veel te vaak worden dingen weggelaten of toegevoegd. Hierdoor ontstaat een verkeerd beeld over God. De meeste kerkgangers raken misleid en onderzoeken nooit hetgeen dat ze verteld wordt. Zo wordt het geloof krachteloos gemaakt. 

Wat moet ik anders zeggen dan aleen herkenning en herkenning in alles, weetje wat ik denk, als jij die akelige periode niet meegemaakt had, kon je niet  goeb analyseren als je  nu doet, bedankt ikvoel mij ook weer gesterkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Antoon zei:

Wat moet ik anders zeggen dan aleen herkenning en herkenning in alles, weetje wat ik denk, als jij die akelige periode niet meegemaakt had, kon je niet  goeb analyseren als je  nu doet, bedankt ikvoel mij ook weer gesterkt

Ik voel me gevleid door je compliment. Bedankt. Fijn dat we elkaar helpen ipv afvallen. Erg mooi om te ervaren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Misschien is Rumble of Bitchute een beter alternatief voor je. Daar wordt geen censuur toegepast zover ik weet. 
Je zal wat minder bekeken worden maar wat kan jou het schelen. 

Het was een gekopieerde video van bitchute. Maar goed, het interesseert me eigenlijk ook niet meer. De eventuele vaccinatie schade hebben de gevaccineerden aan zichzelf te danken. Het was overduidelijk dat het allemaal overdreven was en dat er iets niet helemaal klopte... Maar goed.

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Dat willen ze toch niet weten. Zij zullen de schade wijten aan het virus. 

Ik ken een paar mensen die zich tot nu toe al 5 keer hebben laten prikken tegen corona. Een paar weken geleden waren ze weer ziek. 

Dan komen ze met het argument dat ze veel zieker zouden zijn geweest als ze niet die prikken hadden genomen. Als ik dan zeg dat ze waarschijnlijk helemaal niet ziek zouden zijn geweest als ze geen enkele prik hadden genomen worden ze boos op mij.

Die mensen verkeren in een staat dat ze simpelweg niet willen weten dat en die spuiten geen enkel effect hebben en dat ze er ook nog eens goed ziek van kunnen worden of in het ergste geval aan doodgaan.

Want, op het moment dat ze dat wel zouden erkennen, dan valt de bodem onder hun bestaan weg. Daarom moeten ze hoe dan ook blijven geloven in het sprookje van een veilig en effectief vaccin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Sherlock zei:

Want, op het moment dat ze dat wel zouden erkennen, dan valt de bodem onder hun bestaan weg. Daarom moeten ze hoe dan ook blijven geloven in het sprookje van een veilig en effectief vaccin.

Als dat waar is dan is hun hele bestaan op leugens gebaseerd. Voor mij is dat niet te snappen. Ik geef mijn fouten bijna altijd toe. Je maakt het dan veel makkelijker voor jezelf. Je hebt dan geen eer hoog te houden of trots. Allemaal zinloze zaken waarmee je jezelf een bepaalde status toeschrijft. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Corona waanzin, ook zoiets  waar je als nadenkend teruggetrokken persoon  met analytisch vermogen op stuk kan lopen, maar je kan ook sterker uit de strijd komen, in mijn geloofsgemeenschap waar ik verder trots op ben, moet ik nu ook een oorlogje voeren ,  men denkt dat op punten van  de kwestie ik mijn eigen eer zoekt, mij  eigen haan victorie wil laten kraaien, natuurlijk hebben ze een punt,maar hoe kan  je iets van duidelijke waarde, waarde die ook van belang is voor je opponent overbrengen zonder zelfbevestiging, ik zou het niet weten, weet iemand hier het wel, dan  hoor ik het graag.

 

aangepast door Antoon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat dat niet gaat. Als iemand iets gelooft of juist niet wil geloven dan kan een ander dat niet veranderen. Een collega van mij is ook overtuigd van de slechte bedoelingen van het coronabeleid. Zijn vrouw heeft meerdere vaccins genomen. Voor hem is dag moeilijk te verkroppen. Toch blijven ze in vrede samen. Ik vind dat heel knap van hem. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...