Ga naar inhoud

Wat voor mening hebben jullie over Autisme


Antoon

Aanbevolen berichten

2 uur geleden, Antoon zei:

Autisme, een heet hangijzer lijkt het, toch denk ikdat een groot deel, meer dan men nu denkt ermee te maken heeft, hebben jullie ook een mening.

Op de website Medisch Dossier stond het volgende:

 

Kinderen met autisme hebben een ‘buitengewoon hoog’ aluminiumgehalte in hun hersenen. En een mogelijke bron daarvoor zijn vaccinaties, zegt een wetenschapper. Aluminiumzouten worden toegevoegd aan vaccins om de immuunreactie te stimuleren.

Christopher Exley van de Britse Keele Universiteit trof de hoogste aluminiumwaarden aan die ooit zijn vermeld in de hersenen van vijf mensen die autisme hadden toen ze nog in leven waren.

De waarden waren in alle onderzochte hersenen even hoog, zelfs in die van een 15-jarige. Dat wijst erop dat het niet slechts om een opeenstapeling van omgevingsfactoren op de lange termijn gaat. De waarden waren op z’n minst tien keer zo hoog als je zou verwachten bij iemand van die leeftijd.

Dat artikel is inmiddels alweer verdwenen zoals dit zo vaak gaat met de waarheid. Het is nog wel hier te lezen in het internet archief:

https://web.archive.org/web/20200303030213/https://www.medischdossier.org/vaccins-opnieuw-in-verband-gebracht-met-autisme/

Als je bovenstaande neemt met daarbij de enorme toename in autisme sinds men massaal begon met vaccineren, dan krijg je toch wel een bepaald beeld zou ik zeggen:

aut1.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 17-4-2023 om 09:44, Sherlock zei:

Kinderen met autisme hebben een ‘buitengewoon hoog’ aluminiumgehalte in hun hersenen.

Het vervelende is dat je aluminium niet weg krijgt zodra het zich daar ophoopt. In andere lichaamsdelen is er soms nog hoop, maar in de hersenen niet. Het sloopt de boel en blijf daar vastzitten. Maarja aluminium en kwik horen toch in een vaccine? Je bent echt wel een gigantische wappie als je daaraan gaat twijvelen🧐 wees geen wappie. Thiomersal zit trouwens ook in sommige infuus medicijnen. Kan er best pissig om worden eigenlijk. Iedereen prikt die troep maar gewoon, samen met vermoorde baby cellen (ik ga geen fetus zeggen) in hun lichaam. Het lijkt haast wel een satanistisch ritueel.

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Flieko zei:

Het vervelende is dat je aluminium niet weg krijgt zodra het zich daar ophoopt. In andere lichaamsdelen is er soms nog hoop, maar in de hersenen niet. Het sloopt de boel en blijf daar vastzitten. Maarja aluminium en kwik horen toch in een vaccine? Je bent echt wel een gigantische wappie als je daaraan gaat twijvelen🧐 wees geen wappie. Thiomersal zit trouwens ook in sommige infuus medicijnen. Kan er best pissig om worden eigenlijk. Iedereen prikt die troep maar gewoon, samen met vermoorde baby cellen (ik ga geen fetus zeggen) in hun lichaam. Het lijkt haast wel een satanistisch ritueel.

Volgens mij is het ook satanisch.

Weet je wat ook satanisch is?

Bill Gates een weldoener noemen zoals alle kranten dat altijd standaard doen.

Robert F. Kennedy Jr, voorzitter van Children’s Health Defense maakt Gates met de grond gelijk en zegt dat de filantropie van Gates een strategische zet is om controle te krijgen met een wereldwijde vaccinatieplicht, gekoppeld aan een identiteitsprogramma (ID2020).

Kennedy gaat verder met een opsomming van de (mislukte) vaccinatieprogramma’s van Gates in India dat eindigde in een ongekende ramp waarbij bijna een half miljoen kinderen verlamd raakten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-5-2023 om 09:51, Sherlock zei:

Volgens mij is het ook satanisch.

Weet je wat ook satanisch is?

Bill Gates een weldoener noemen zoals alle kranten dat altijd standaard doen.

Robert F. Kennedy Jr, voorzitter van Children’s Health Defense maakt Gates met de grond gelijk en zegt dat de filantropie van Gates een strategische zet is om controle te krijgen met een wereldwijde vaccinatieplicht, gekoppeld aan een identiteitsprogramma (ID2020).

Kennedy gaat verder met een opsomming van de (mislukte) vaccinatieprogramma’s van Gates in India dat eindigde in een ongekende ramp waarbij bijna een half miljoen kinderen verlamd raakten. 

Alles gaat in de doofpot en ze kunnen weer door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...

Ik heb het vermoeden, dat de mannen die in de tweede wereld oorlog te werk werden gesteld in Duitsland zijn gevaccineerd met o.a. een stof die o.a. autisme bewerkstelligd in de genen. De generaties van deze mannen ( nu vaders) geeft een duidelijk aantal kinderen met een form van.... Ook de kinderen daaruit geven het weer door, waarbij ik een kanttekeningen wil maken dat homofilie daar ook tussen past.

Ervaringsdeskundige. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-4-2024 om 17:55, NicoAstra zei:

Ik heb het vermoeden, dat de mannen die in de tweede wereld oorlog te werk werden gesteld in Duitsland zijn gevaccineerd met o.a. een stof die o.a. autisme bewerkstelligd in de genen. De generaties van deze mannen ( nu vaders) geeft een duidelijk aantal kinderen met een form van.... Ook de kinderen daaruit geven het weer door, waarbij ik een kanttekeningen wil maken dat homofilie daar ook tussen past.

Ervaringsdeskundige. 

Dat is wel interessant. Wist niet dat mannen die in Duitsland gingen werken werden gevaccineerd. Heeft iemand jou dat verteld of ben je er op een andere manier achter gekomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...