Ga naar inhoud

Nu.nl


Joshua

Aanbevolen berichten

Nu.nl voert enorme censuur uit op hun platform, maar als je denkt dat het daar bij bleef, dan heb je het mis. Nu.nl is nu ook trustpilot aan het censureren. 

Behalve dat een bedrijf haar eigen reviews blijkbaar onzichtbaar kan maken door ze te rapporteren bestaat er denk ik ook een kans dat moderators van trustpilot dit op een gegeven moment kan gaan irriteren en mischien pleuren ze nu.nl met al haar negatieve reviews er wel af. Zo of zo een win win voor nu.nl.

De sodomites van nu.nl kunnen blijkbaar niet tegen kritiek en maken er hun missie van de samenleving te vormen naar hun ideaal. Of naja hun ideaal, ze hebben niks te willen aangezien ze niet onafhankelijk zijn maar waarschijnlijk zijn vele (lage rang) werknemers wel dom genoeg om dat te geloven. 

Als je ooit makkelijke werknemers in dienst wilt hebben die je alles wijs kunt maken en daardoor slaafs doen wat jij wilt, dan moet je zoeken naar mensen die geloven dat we afstammen van een steen. Oftewel atheisten. Als ze ook niet weten wat het verschil is tussen een man en een vrouw, dan heb je de jackpot. Jou eigen nu.nl redactie! Een hoog IQ zegt bij deze mensen niet veel maar is wel makkelijker. Een goed geheugen kan makkelijker volgestampt worden met onzin en het snelle werktempo zorgt dat jou paardje lekker hard gaat lopen. Zoiets? Zijn dit zo'n beetje de vereisten om voor hun te werken? Lol dan is dit wel de allerergste review. Op trustpilot daarintegen stonden fatsoenlijke reviews die zonder pardon weg zijn gecensureerd.

IMG_20230421_224505.jpg

IMG_20230421_224755.jpg

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn buurman vind mijn vriendin niet aardig zodoende heb ik  de AIVD gebeld. Dat is het niveau van kanalen als nu.nl. Nu.nl  reviews waren in 2019 al eerder gewist op trustpilot. De huidige timing van nu (.nl) is wel passend na dat nieuwsbericht van terrorisme bestrijding. Zijn ze toch actueel. Win win.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...