Ga naar inhoud

Zilverwater/ colloidaal zilver


AME

Aanbevolen berichten

7 uur geleden, AlMiMa zei:

Bedankt voor de tip.  Dat helpt me zeker al op weg.  Maar een muntje? ik dacht eerder aan sterling silver of zo...  Dat vraagt nog om onderzocht te worden.
Neen, ik zal het zeker niet oproken, hahaha.
Wat je daar in een vorige post zei over het toepassen op planten, dat ze door middel van zilverwater hermafrodiet worden?  Worden de zaadjes dan voortaan altijd vrouwelijke?  Dus zo komen er meer vrouwtjes onder de planten?  Vreemd fenomeen want als dat zo zou zijn, lijkt het er op dat de natuur het mannetje kan uitrangeren!?  Ik begrijp het belang voor het telen maar of het goed is voor de natuur zelf?  Wel interessant.  Gelukkig maar dat dat bij mensen geen effect heeft dan hahahahaah

Hiermee moet het lukken. Ik heb wel eens die elektrodes opgezocht. Zijn gewoon te koop en waarschijnlijk doe je er vele jaren mee als je het voor eigen gebruik produceert. K zou je wel willen adviseren om bij de eerste producties de ppm te meten want je hebt anders geen idee wat je hebt gemaakt. Die meters zijn ook meestal te koop op de sites waar de elektrodes worden verkocht 

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, AlMiMa zei:

Echt bedankt voor alle moeite en tijd die je hebt genomen om me te antwoorden!  Ook het filmpje is super duidelijk.  Dank je wel!!

Niks te danken hoor. Ik vind het een interessant onderwerp en ben tevens gebruiker. Helaas weet ik niet hoe heilzaam het werkelijk is omdat ik weinig gebruikerservaringen ken. Zelfs van mijn eigen ervaringen weet ik niet zeker of ze zijn toe te schrijven aan het gebruik van zilverwater, al lijkt het wel wat positiefs bij te dragen bij niet al te heftige kwalen. Ik hoop dat jij tzt je ervaringen ook hier wil delen, dan kunnen we elkaar misschien een beetje wijzer maken. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-11-2023 om 02:46, AlMiMa zei:

Heeft iemand tijd om de eigen persoonlijke wijze om colloïdaal zilverwater te maken kort te beschrijven?
Waar hebben jullie het materiaal gekocht en het zilver?  Tevreden? 

Is er een verschil tussen colloïdaal en ionisch?

Klopt het dat de ppm er niet echt toe doet als je relatief de juiste verdunning berekent? 
Bv. 100ppm verdunnen naar 15ppm => 100ml (15ppm) = 15ml (100ppm) + 85ml gedestilleerd water

Nieuwe inzichten na experimenteren/ervaring?  DO's & DON'T's?

@AlMiMa zelf heb ik de zilverwater maker hier vandaan: https://www.colloidaalzilver.nl/

Webshop: https://www.nanozilverwater.nl/279835667

De gebruiksaanwijzing wordt er gewoon bijgeleverd.

Ik heb deze versie gekocht": https://www.nanozilverwater.nl/279835667#!/products/zilverwatergenerator--colloïdaal-zilver--0x22-florence

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-11-2023 om 18:51, De Teruggetrokkene zei:

Hiermee moet het lukken. Ik heb wel eens die elektrodes opgezocht. Zijn gewoon te koop en waarschijnlijk doe je er vele jaren mee als je het voor eigen gebruik produceert. K zou je wel willen adviseren om bij de eerste producties de ppm te meten want je hebt anders geen idee wat je hebt gemaakt. Die meters zijn ook meestal te koop op de sites waar de elektrodes worden verkocht 

Wat dus hetzelfde principe is he. Je moet uiteraard wel zorgen dat die elektroden mekaar niet raken, dan heb je pas kortsluiting.

1000_F_165426444_LWrsSkV6DZbRQPgtZA0fjjA

Elektriciteit is een kringloop. Follow the flow.

Als je daar nu een voorgemaakte of een DIY insteekt, heeft op het eindresultaat weinig invloed.  Zolang uw zilver maar zilver is. 🙂

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Gisteren had ik last van grieperige klachten. Ik heb toen maar wat zilverwater gedronken. Ik heb lang geslapen en voelde md vandaag weer goed. Voor de zekerheid heb ik in de ochtend en avond nog maar wat zilverwater gedronken en zag dat de fles al voor 2/3 leeg is. Net maar even een paar zilveren elektrodes besteld want ik ga het nu gewoon zelf maken. Tot nu toe merk ik steeds dat ik beter word na het drinken van zilverwater. Zal dan vast geen toeval zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou toch zorgen dat uw container afgesloten is hoor.

En het is allemaal wat overkill imho.

Eet elke dag soep, fruit, gevarieerd avondeten en leef gezond. Het is wel handig om wat aan de kant te hebben, maar alles begint bij wat je eet en drinkt.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een auto imuunziekte die ontstekingen op mijn gewrichten veroorzaakt en hevige uitslag kan geven.

Ik stond van onder tot boven vol van 2013 tot en met 2023. Gans 2023 at ik anti ontstekend voedsel, pro biotica via gefermenteerde groenten (favoriet look in rauwe honing) en nu ben ik er voor 90% van af.

Zilverwater, cortisone andere zalfjes en therapieën tevergeefs.

Het is goed dat we die producten hebben, maar een goed en gezond lichaam heeft niets extra nodig anders dan voedsel. Elke dag uw vitamine c opnemen. Je lichaam kan geen vitamine c aanmaken, dus iedere dag fruit of een smoothie kan helpen.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Fundamenteel zei:

Ik heb een auto imuunziekte die ontstekingen op mijn gewrichten veroorzaakt en hevige uitslag kan geven.

Ik stond van onder tot boven vol van 2013 tot en met 2023. Gans 2023 at ik anti ontstekend voedsel, pro biotica via gefermenteerde groenten (favoriet look in rauwe honing) en nu ben ik er voor 90% van af.

Zilverwater, cortisone andere zalfjes en therapieën tevergeefs.

Het is goed dat we die producten hebben, maar een goed en gezond lichaam heeft niets extra nodig anders dan voedsel. Elke dag uw vitamine c opnemen. Je lichaam kan geen vitamine c aanmaken, dus iedere dag fruit of een smoothie kan helpen.

Maar jij doet net alsof ik beweer dat zilverwater de oplossing is voor al je problemen. Je moet wel lezen wat ik schrijf in plaats van een eigen invulling te geven. 
 

Ik eet erg gezond en ben ook gezond. Ik gebruik zilverwater in geval van kwalen. Dan werkt dat bij mij tot nu toe. Niks meer en niks minder. Ik beweer niet dat het een wondermiddel is al durf ik er wel geneeskrachtige eigenschappen aan toe te schrijven omdat ik die inmiddels al meerdere keren heb ervaren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Maar jij doet net alsof ik beweer dat zilverwater de oplossing is voor al je problemen. Je moet wel lezen wat ik schrijf in plaats van een eigen invulling te geven. 
 

Ik eet erg gezond en ben ook gezond. Ik gebruik zilverwater in geval van kwalen. Dan werkt dat bij mij tot nu toe. Niks meer en niks minder. Ik beweer niet dat het een wondermiddel is al durf ik er wel geneeskrachtige eigenschappen aan toe te schrijven omdat ik die inmiddels al meerdere keren heb ervaren. 

Dat was niet mijn bedoeling. 😉

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
27 minuten geleden, Danielnexia zei:

Is het mogelijk dat het bestaan van kwaad en lijden in de wereld juist een noodzaak is voor de ontwikkeling van menselijke moraliteit en spirituele groei? Kunnen we echt evolueren zonder de aanwezigheid van het kwaad?

Dat is een goede vraag. Ik zou er zo even geen antwoord op weten, maar het klinkt wel logisch wat je zegt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Danielnexia zei:

Is het mogelijk dat het bestaan van kwaad en lijden in de wereld juist een noodzaak is voor de ontwikkeling van menselijke moraliteit en spirituele groei? Kunnen we echt evolueren zonder de aanwezigheid van het kwaad?

Nou zeg. Deze discussie had ik gisteren met mijn buurman. Ik denk dat je het goed ziet. Zelf denk ik er in ieder geval wel zo over. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...